Ogłoszenie z dnia 2024-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00580951/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wyposażenie w dawnych budynkach gospodarczych na Przedzamczu pracowni konserwatorskiej w specjalistyczny sprzęt (...) z podziałem na części”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM ZAMKOWE W MALBORKU
1.3.) Oddział zamawiającego: Zamek Malbork
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276073
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Starościńska 1
1.5.2.) Miejscowość: Malbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 55-647-08-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamek.malbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zamek.malbork.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_malbork1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wyposażenie w dawnych budynkach gospodarczych na Przedzamczu pracowni konserwatorskiej w specjalistyczny sprzęt (...) z podziałem na części”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-209c0e2c-a64b-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00069647
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00082870/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wyposażenie pomieszczeń w dawnych budynkach gospodarczych na Przedzamczu pracowni konserwatorskiej w specjalistyczny sprzęt w ramach programu "Kultura" ...
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00580951
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2611.18.1.2023.mw
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część nr 1 zamówienia: „Wyposażenie w dawnych budynkach gospodarczych na Przedzamczu pracowni konserwatorskiej w meble laboratoryjne w ramach programu Kultura, finansowanego z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021 oraz budżetu państwa pn. „Przebudowa zabytkowych budynków gospodarczych na Przedzamczu zamku Malbork wraz z ich dostosowaniem do funkcji kulturalno-edukacyjnych” - część nr 1”;a) Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni konserwatorskich
i laboratorium (przedmiotem zamówienia jest zarówno wyposażenie pracowni jak i laboratorium – tak nazwano pomieszczenie na parterze, za pracownią konserwacji obrazów) w meble laboratoryjne i dygestoria zwane też wyposażeniem,
b) Przewiduje się okres gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy w ramach pozacenowego kryterium oceny ofert - okres gwarancji i rękojmi minimum 24 miesiące, maksymalnie 48 miesięcy,
c) Dostarczony przedmiot zamówienia musi być produktem kategorii I (fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany, wolny od wad fizycznych i prawnych, posiadający odpowiednie certyfikaty, spełniający wszystkie obowiązujące normy prawne). Wyposażenie objęte przedmiotem zamówienia powinno spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe zgodne z załącznikiem 1 do OPZ - wymagania techniczno-użytkowymi dla mebli laboratoryjnych i wyposażenia.
d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest ujęty w załączniku nr 1.1. do SWZ tj. projekcie umowy i w załączniku nr 1.2. do SWZ tj. opisie przedmiotu zamówienia.
2. Zamówienie publiczne jest współfinansowane w ramach projektu „Przebudowa zabytkowych budynków gospodarczych na Przedzamczu zamku w Malborku wraz z ich dostosowaniem do funkcji kulturalno-edukacyjnych” realizowanego w ramach programu Kultura, finansowanego z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021 oraz budżetu państwa.
3. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w załącznikach do SWZ tj. projekcie umowy lub opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39180000-7 - Meble laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42912320-1 - Aparatura odpowietrzająca
4.5.5.) Wartość części: 336949,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część nr 2 zamówienia: „Wyposażenie w dawnych budynkach gospodarczych na Przedzamczu pracowni konserwatorskiej w wanny laboratoryjne w ramach programu Kultura, finansowanego z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021 oraz budżetu państwa pn. „Przebudowa zabytkowych budynków gospodarczych na Przedzamczu zamku Malbork wraz z ich dostosowaniem do funkcji kulturalno-edukacyjnych – część nr 2”;a) Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni konserwatorskich
i laboratorium (przedmiotem zamówienia jest zarówno wyposażenie pracowni jak i laboratorium – tak nazwano pomieszczenie na parterze, za pracownią konserwacji obrazów) w wanny laboratoryjne zwane też wyposażeniem,
b) Przewiduje się okres gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy w ramach pozacenowego kryterium oceny ofert - okres gwarancji i rękojmi minimum 24 miesiące, maksimum 48 miesiące,
c) Dostarczony przedmiot zamówienia musi być produktem kategorii I (fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych, spełniający wszystkie obowiązujące normy prawne). Wyposażenie objęte przedmiotem zamówienia powinno spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe zgodne z załącznikiem 1 do OPZ - wymagania techniczno-użytkowymi dla wanien laboratoryjnych,
d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest ujęty w załączniku nr 2.1. do SWZ tj. projekcie umowy i załączniku nr 2.2. do SWZ tj. szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
2. Zamówienie publiczne jest współfinansowane w ramach projektu „Przebudowa zabytkowych budynków gospodarczych na Przedzamczu zamku w Malborku wraz z ich dostosowaniem do funkcji kulturalno-edukacyjnych” realizowanego w ramach programu Kultura, finansowanego z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021 oraz budżetu państwa.
3. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w załącznikach do SWZ tj. projekcie umowy lub opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39180000-7 - Meble laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 116500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275730,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 593487,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 554730,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Koettermann Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252202823
7.3.3) Ulica: ul. Szamocka 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-748
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 554730,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 302265,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142557,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Koettermann Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252202823
7.3.3) Ulica: ul. Szamocka 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-748
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142557,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Zamówienie publiczne jest współfinansowane w ramach projektu „Przebudowa zabytkowych budynków gospodarczych na Przedzamczu zamku w Malborku wraz z ich dostosowaniem do funkcji kulturalno-edukacyjnych” realizowanego w ramach programu Kultura, finansowanego z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021
oraz budżetu państwa.
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE MALBORSKIM W SEZONIE ZIMOWYM W 2025 ROKU ZADANIE nr 1, 2, 4, 5, 9, 12, 13, 14, 15
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa osiedla zabudowy wielorodzinnej w Gniewie dz. Nr 1/25, 1/26, 1/28, 1/29 obręb 0019 Gniew.
- Dostawa artykułów żywnościowych do internatu Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 1 w Malborku
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH I KURIERSKICH W KRAJU I ZA GRANICĄ w 2025 r. NA RZECZ MIASTA MALBORK
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa mebli do pracowni chemicznej na potrzeby projektu "Kariera Inżyniera"
- "Dostawa aparatury i wyposażenia pomocniczego dla Oddziału Laboratoryjnego PSSE w Zgorzelcu (8 części)"
- Dostawa mebli laboratoryjnych wraz z montażem dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - liczba części 5
więcej: Meble laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.