Ogłoszenie z dnia 2021-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00023997/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00069660 z dnia 2021-05-31 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa targowiska gminnego „Mój Rynek” w Dydni w trybie zaprojektuj i wybuduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DYDNIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 224
1.5.2.) Miejscowość: Dydnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-204
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134308121
1.5.8.) Numer faksu: 134303194
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminadydnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadydnia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dydnia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa targowiska gminnego „Mój Rynek” w Dydni w trybie zaprojektuj i wybuduj.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-686c074a-8fd8-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069660
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004761/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa targowiska gminnego „Mój Rynek” w Dydni w formule zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich ma lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023997/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIIiPP.271.8.2021.MG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 348000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest "Budowa targowiska gminnego „Mój Rynek” w Dydni w trybie zaprojektuj i wybuduj.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych na jej podstawie, dotyczącej budowy ogólnodostępnego targowiska gminnego w Dydni, zgodnie z wytycznymi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Celem przedsięwzięcia jest promocja lokalnych produktów.
Targowisko przeznaczone będzie dla mieszkańców gminy, osób przejezdnych, a przede wszystkim dla rolników pod sprzedaż produktów rolno-spożywczych oraz produktów rolno-spożywczych wyprodukowanych w systemie rolnictwa ekologicznego. Targowisko zostanie oznaczone nazwą "Mój Rynek" .
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Etap I (dokumentacja techniczna)
Opracowanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej, zwanej dalej „dokumentacją techniczną” na podstawie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia tj. – 1) Program Funkcjonalno-Użytkowy, 2) decyzją o ustaleniu lokalizacji celu publicznego (decyzja znak: RIIiPP.6733.2.2020 z dnia 31.01.2020) oraz z pozostałą udostępnioną przez Zamawiającego dokumentacją (zał. 3 a-h do SWZ), przeniesienie praw autorskich na Zamawiającego, wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami uzgodnień, opinii, pozwoleń, zgłoszeń, decyzji administracyjnych i administracyjno-sądowych potrzebnych do wykonania robót budowlanych wynikających z przepisów prawa jak i dokumentacji powykonawczej łącznie dla całości zadania.
Ponadto Zamawiający udostępnia przedmiar robót (zał.2)
Wykonawca przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do:
1) Sporządzenia aktualnej mapy do celów projektowych obejmującej swym zasięgiem obszar planowanego przedsięwzięcia,
2) Sporządzenie opinii geotechnicznej,
3) Opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego oraz projektu wykonawczego i innej dokumentacji jeżeli będzie konieczne, np. dokumentacja dotycząca przyłącza energetycznego i uzgodniona z zakładem energetycznym dokumentacji dot. instalacji fotowoltaicznej, inne.
4) Zatwierdzenie dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
5) Opracowanie STWiORB,
6) Uzyskania pozwoleń wodno-prawnych (jeżeli będzie konieczne),
7) Uzyskanie pozwolenia na budowę,
8) Innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych z uwzględnieniem wymagań Rozporządzenia Ministra Infrastruktury, z dnia 2 września 2004 r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.
Przy wykonywaniu projektu budowlanego należy również kierować się Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 20 lipca 2016 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania oraz wypłaty pomocy finansowej na operacje typu „Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury” objętych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.
2. Etap II (realizacja robot budowlanych)
Wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji, zwanych dalej „robotami budowlanymi” wraz z przekazaniem w użytkowanie. Przedmiot robót etapu II obejmuje roboty budowlane instalacyjne i wykończeniowe.
W ramach realizacji zadania "Budowa targowiska gminnego „Mój Rynek” w Dydni, zakres rzeczowy obejmuje:
1) Budowa wiaty targowej, pow. zabudowy 181,80m2-18,0m2=163,80m2
2) Przebudowa istniejącego budynku na sanitariaty i biuro z monitoringiem targowiska – 18m2
3) Plac nie zadaszony ze stołami handlowymi i nawierzchnią z asfaltu pow. 150,00m2
4) Śmietnik 7,10m2
5) Drogi dojazdowe – ciągi pieszo-jezdne 495,00m2
6) Parkingi 25 miejsc 615,5m2
7) Chodniki 172,00m2
8) Instalacja fotowoltaiczna i elektryczna + monitoring
9) Instalacja wod-kan
10) Wykonanie dokumentacji powykonawczej budowlanej wraz z inwentaryzacją geodezyjną – po wykonaniu robót budowlanych,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45213112-1 - Roboty budowlane w zakresie obiektów handlowych
45213140-6 - Roboty budowlane w zakresie targowisk
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien
45262300-4 - Betonowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45431200-9 - Kładzenie glazury
45442100-8 - Roboty malarskie
45442120-4 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 718472,15
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 830840,79
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 718472,15
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa "SŁAWEX" Sławomir Pierożak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6861535007
7.3.3) Ulica: Niebocko 114D
7.3.4) Miejscowość: Niebocko
7.3.5) Kod pocztowy: 36-207
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowo-Handlowa "Sławex" Sławomir Pierożak
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowo-Handlowa "Sławex" Sławomir Pierożak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 718472,15
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-05-31 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.