eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługi sprzątania w Ośrodku Szkolenia PIP



Ogłoszenie z dnia 2025-01-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi sprzątania w Ośrodku Szkolenia PIP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK SZKOLENIA PAŃSTWOWEJ INSPEKCJI PRACY IM. PROFESORA JANA ROSNERA WE WROCŁAWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021409520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika 5

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-622

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@os.pip.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.os.pip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39a1562a-802f-4192-92cc-b3583a9531b1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna Państwowej Inspekcji Pracy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Szkolenie i doskonalenie kadr Państwowej Inspekcji Pracy oraz upowszechnianie wiedzy i informacji, a także doradztwo w zakresie ochrony pracy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi sprzątania w Ośrodku Szkolenia PIP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39a1562a-802f-4192-92cc-b3583a9531b1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00069722

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00218462/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi sprzątania w Ośrodku Szkolenia PIP w 2025 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00595391

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OS-DOP-ZP.213.259.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 182720,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu wraz z myciem okien oraz polimeryzacją podłóg.
2. Sprzątanie w budynku biurowo-szkoleniowym Ośrodka odbywać się powinno:
- poniedziałek - piątek, w godz. 07:00-20:00,
- sobota, w godz. 08:00-13:00,
- niedziela – tylko w awaryjnych sytuacjach, po uzgodnieniu z Zamawiającym (częstotliwość ok. 1–2 razy
w roku).
Wykonawca realizując usługę zobligowany jest do uwzględniania harmonogramów szkoleń, narad, konferencji oraz innych wydarzeń, których agenda rozpisana jest na tablicy ogłoszeń znajdującej się w holu parteru budynku szkoleniowego od ul. Mikołaja Kopernika. Wykonawca zobligowany jest do zaplanowania i realizacji usługi w taki sposób, aby podczas przerw w wydarzeniach do dyspozycji uczestników były zawsze czyste sanitariaty,
z zapasem papieru, ręczników oraz mydła, z umytą, czystą podłogą, jak również czyste ciągi komunikacyjne
i hole.
Zamawiający wymaga wykonania usługi przez 3 osoby (2 etaty), w sposób opisany poniżej:
w dni robocze:
- w godz. 07:00-15:00 sprzątanie obejmuje utrzymanie w stałej czystości ciągów komunikacyjnych i sanitariatów.
- w godz. 13:00-16:00 sprzątanie obejmuje pomieszczenia biurowe, w tym w pierwszej kolejności pomieszczenia ogólnie niedostępne (np. pomieszczenie introligatorni, archiwum i pomieszczenia plombowane – możliwość sprzątania do godz.15.30) oraz aneksy kuchenne zlokalizowane na parterze budynku (pom. 18 i 32), a także ciągi komunikacyjne.
- w godz. 16:00-20:00 sprzątanie obejmuje sekretariat i gabinety dyrektorskie oraz pomieszczenie kuchenne 311a, a także sale wykładowe i ciągi komunikacyjne.
w sobotę (dyżur 1 osoby):
- w godz. 08:00-13:00 sprzątanie obejmuje utrzymanie w stałej czystości ciągów komunikacyjnych i sanitariatów.
W przypadku kiedy przedsięwzięcia związane z działalnością Ośrodka (konferencje, egzaminy itp.) realizowane są po godzinach pracy urzędu tj. 7.30 – 15.30, sprzątanie powinno rozpocząć się po ich zakończeniu, a także po opuszczeniu budynku przez pracowników i uczestników ww. przedsięwzięć.
Powierzchnie do codziennego sprzątania wynoszą:
Powierzchnia w budynku szkoleniowego Ośrodka Szkolenia PIP, ul. Kopernika 5:
• powierzchnia ciągów komunikacyjnych i klatek schodowych – 966 m2:
• biura, gabinety dyrektorskie, sekretariaty, sale wykładowe - 1822 m2.
Typy posadzek:
- wykładziny PCV typu Tarkett
- wykładziny linoleum
- dywanowe wykładziny
- beton
- terakota w sanitariatach
- guma

Liczba oczek WC w budynku:
- muszle – 21 sztuk;
- pisuary - 5 sztuk;
- bidety - 2 sztuki;
- kabina prysznicowa - 1 sztuka.
Mycie okien
Częstotliwość mycia powierzchni przeszklonych:
- w budynku szkoleniowym - 2 razy w roku (1 x wiosna, 1 x jesień) w terminach wskazanych przez Zamawiającego.
Powierzchnie przeszkleń, przewidzianych do mycia okresowego w budynku biurowo-szkoleniowym wynoszą ok. 453 m2, w tym 48 m2 przeszklonych drzwi.
Polimeryzacja podłóg
- wykonanie usługi polimeryzacji podłóg z linoleum i PCV w budynku szkoły i hotelu Ośrodka Szkolenia PIP, Łączna powierzchnia: około 1500 m2 – terminy wykonania w uzgodnieniu z Zamawiającym.
UWAGA! Specjalistyczne środki do wykonania usługi polimeryzacji zapewni Wykonawca.
Do polimeryzacji należy stosować środki firmy Paramol Chemie, do usuwania powłok: Turbostrip, Turbolino, powłoki: Optima, Prima, Star Hospital, Lavax, Star.
Z uwagi na fakt, że polimeryzacja realizowana jest w pomieszczeniach, w których odbywają się zajęcia dydaktyczne i ich uczestnicy przebywają w salach wykładowych cały dzień, należy stosować środki nie wydzielające intensywnego zapachu.
3. Szczegółowe warunki realizacji niniejszego zamówienia zawiera projekt umowy oraz plan higieny, stanowiące integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233596,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236106,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233596,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ERA Sp. z o.o. (ERA Sp. z o.o.-sprzątanie)

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: NOVIA Sp. z o.o., KOMES OCHRONA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277435364

7.3.3) Ulica: Katowicka 16B

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233596,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-02 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.