Ogłoszenie z dnia 2021-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00025370/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00069742 z dnia 2021-05-31 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SVA/W/NDM/4620-6/2021: Dostawa wraz z rozładunkiem materiałów budowlanych do remontowanego 3 piętra budynku biurowego przy ul. Paderewskiego 6 w Nowym Dworze Mazowieckim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://amwsinevia.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SVA/W/NDM/4620-6/2021: Dostawa wraz z rozładunkiem materiałów budowlanych do remontowanego 3 piętra budynku biurowego przy ul. Paderewskiego 6 w Nowym Dworze Mazowieckim.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2be9ea45-9077-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069742
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025370/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SVA/W/NDM/4620-6/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 95000 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Stolarka drzwiowa4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44221200-7 - Drzwi
4.5.5.) Wartość części: 82000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Parapety4.5.3.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44191200-7 - Drewno laminatowe
4.5.5.) Wartość części: 13000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97916,74
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97916,74
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97916,74
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RGB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8992741317
7.3.3) Ulica: ul. OBRONCÓW POCZTY GDAŃSKIEJ, nr 5B, lok. 4,
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 52-204
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97916,74
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca OLMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA ul. KOSCIUSZKI, nr 45C, 32-540 TRZEBINIA, przesłał do Zamawiającego przedmiotowe środki dowodowe tj. Krajową Deklarację Właściwości Użytkowych NR 01/P/04/2018, wskazującą na parapety wewnętrzne PCV ERA. Z uwagi na to, że w formularzu cenowym Wykonawca wycenił parapety wykończone płytą wiórową laminowaną w kolorze orzech ciemny Zamawiający wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnienia zaistniałej rozbieżności pomiędzy formularzem cenowym a przesłaną Krajową Deklaracją Właściwości Użytkowych. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie złożył żadnych wyjaśnień. Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy – jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
2021-05-31 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-176/2025: Docieplenie dachu oraz maszynowni budynku nr 99, 103 i 131 na terenie kompl. wojsk. w m. Warszawa, ul. Marsa 110
- SVA/4620-170/2025 Remont kotłowni wraz z budową magazynu oleju w bud. 1 na terenie kompleksu wojskowego w m. Olszewnica.
- SVA/4620-137/2025: Opracowanie map do celów projektowych kompleksów wojskowych w m. Glewice, Drawno
- SVA/4620-147/2025: Termomodernizacja budynku nr 3 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego w m. Węgorzewo
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu podczas wykonywania otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Nowy Dwór Mazowiecki GT-1 w celu ujęcia wód termalnych w miejscowości Nowy Dwór Mazowiecki
- SVA/4620-134/2025 Remont węzłów w bud nr 25 i 50 na terenie kompleksu wojskowego w m. Rzeszów, ul. Dąbrowskiego 22.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą materiałów budowlanych dla Działu Technicznego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach IZP.2411.75.2025.JM
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla pracowni technicznych - zamówienie z podziałem na osiem części
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pile.
- Dostawa i montaż drzwi i okien na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o.
- Sukcesywny zakup oraz dostawa materiałów budowlanych dla SPZOZ w Choszcznie
- Sukcesywne dostawy materiałów ogólnobudowlanych oraz hydraulicznych dla potrzeb KWP w Łodzi i jednostek jej podległych
więcej: Materiały budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.