Ogłoszenie z dnia 2021-05-31
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00069784 z dnia 2021-05-31 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zamówienie z wolnej ręki na „Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej i łąkowo-rolnej na terenie Nadleśnictwa Zamrzenica w sezonie łowieckim 2021-2022”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zamrzenica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamrzenica 1A
1.5.2.) Miejscowość: Bysław
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-510
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamrzenica@torun.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zamrzenica.torun.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://test2.ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-7e1ebf6c-bdb0-11eb-911f-9ad5f74c2a251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie z wolnej ręki na „Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej i łąkowo-rolnej na terenie Nadleśnictwa Zamrzenica w sezonie łowieckim 2021-2022”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e1ebf6c-bdb0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069784
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 2021/BZP 00020542/01
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.5.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 458485,44 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 11 – Łowiectwo obwód 29- świadczenie usług z zakresu gospodarki łąkowo- rolnej i łowieckiej znajdujących się w zarządzie Nadleśnictwa Zamrzenica, wchodzących w skład obwodu łowieckiego nr 29, wykorzystywanych dla potrzeb obwodu nr 29 oraz na gruntach dzierżawionych przez Nadleśnictwo na potrzeby gospodarki łowieckiej;4.5.3.) Główny kod CPV: 77600000-6 - Usługi myśliwskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 265030,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 12 – Łowiectwo obwód 46- świadczenie usług z zakresu gospodarki łąkowo- rolnej i łowieckiej znajdujących się w zarządzie Nadleśnictwa Zamrzenica, wchodzących w skład obwodu łowieckiego nr 46, wykorzystywanych dla potrzeb obwodu nr 46 oraz na gruntach dzierżawionych przez Nadleśnictwo na potrzeby gospodarki łowieckiej.4.5.3.) Główny kod CPV: 77600000-6 - Usługi myśliwskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 193455,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265947,10
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265947,10
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265947,10
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Leśnych Kazimierz Musolf,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 561-106-91-24
7.3.3) Ulica: Lubiewice 41
7.3.4) Miejscowość: Lubiewo
7.3.5) Kod pocztowy: 89-526
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Leśnych Kazimierz Musolf
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Leśnych Kazimierz Musolf
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318728,87
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187769,50
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187769,50
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187769,50
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Leśnych Z. Pieczka, R. Porażyński, M. Pieczka Spółka Cywilna,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 561-127-97-03
7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa 7
7.3.4) Miejscowość: Bysław
7.3.5) Kod pocztowy: 89-510
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228138,31
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. wartość ofert jest wartością zamówienia podstawowego netto
3. wartość umowy jest wartością zamówienia podstawowego brutto
2021-05-31 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAPOBIEGANIE ZAGROŻENIOM W OPERACJACH LOTNICZYCH, ODSTRASZANIE PTACTWA I ZWIERZYNY NA TERENIE LOTNISKA WOJSKOWEGO W LATKOWIE
- Ochrona różnorodności biologicznej ekosystemów Ojcowskiego Parku Narodowego przez pielęgnację starych sadów - postępowanie II
- Usługa całodobowego zabezpieczenia zdarzeń z udziałem zwierząt na terenie Gminy Bytom
- Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej planowane do wykonania w Nadleśnictwie Krotoszyn w 2025 roku
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie Nadleśnictwa Turawa w roku 2025
- Uslugi w zakresie gospodarki leśnej w nadleśnictwie Janów Lubelski w 2006 r.
więcej: Usługi rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.