eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa materiałów stomatologicznych i medycznych



Ogłoszenie z dnia 2022-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów stomatologicznych i medycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W LUBLINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288716

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ALEJE RACŁAWICKIE 1

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-059

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 448-52-73

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: regina.wolinska@umlub.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.umlub.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów stomatologicznych i medycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1240c75-479f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00069813

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276702/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UM-ZP-262-57/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów stomatologicznych dla – Katedry Stomatologii Zintegrowanej
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).4. Zamówienie nie jest realizowane w ramach projektu unijnego.
5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
5.1. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o tych samych lub nie gorszych parametrach
i standardach jakościowych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia.
5.2. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów pełnowartościowych, niebędących próbkami, nie będących uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, które pochodzą z bieżącej produkcji, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terenie Unii Europejskiej, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich.
5.3. Gwarancja na przedmiot zamówienia musi być zgodna z gwarancją producenta.
5.4. Produkty objęte zamówieniem w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta, o ile dotyczy.
5.5. Zamawiający dopuszcza mniejsze opakowania, jednakże pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych odpowiednio we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
7. Niejednokrotnie właściwości specyfikowanych przez Zamawiającego materiałów stomatologicznych określa podana nazwa własna.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ zostały użyte symbole i nazwy mają one na celu określenie minimalnych wymogów w zakresie klasy i jakości produktu będącego przedmiotem zamówienia oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta
9. Zamawiający, poprzez użycie nazw własnych poszczególnych producentów/dystrybutorów, określa jakość, standard, właściwości fizykochemiczne, właściwości eksploatacyjne i użytkowe, parametry techniczne jakie powinien spełniać zaoferowany produkt równoważny, przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności jest spełnienie co najmniej tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim, jak opisane w SWZ.
10. Pod użytym pojęciem „równoważne” rozumie się:
10.1. produkty o składzie chemicznym i cechach użytkowych oraz jakościowych identycznych lub nie gorszych jak te wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
10.2. w przypadku sprzętu: produkty o parametrach technicznych (np.: skalowanie, pojemności, wymiary i zakresy itp.) użytkowych, jakościowych wykonane z materiałów identycznych lub nie gorszych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
11. Mając na uwadze przepisy ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 Pzp, traktując postawione wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia jako warunki minimalne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne

33141110-4 - Opatrunki

33141320-9 - Igły medyczne

33141800-8 - Wyroby stomatologiczne

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 51665,89 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów stomatologicznych dla – Katedry Stomatologii Zachowawczej z Endodoncją;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).4. Zamówienie nie jest realizowane w ramach projektu unijnego.
5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
5.1. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o tych samych lub nie gorszych parametrach
i standardach jakościowych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia.
5.2. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów pełnowartościowych, niebędących próbkami, nie będących uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, które pochodzą z bieżącej produkcji, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terenie Unii Europejskiej, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich.
5.3. Gwarancja na przedmiot zamówienia musi być zgodna z gwarancją producenta.
5.4. Produkty objęte zamówieniem w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta, o ile dotyczy.
5.5. Zamawiający dopuszcza mniejsze opakowania, jednakże pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych odpowiednio we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
7. Niejednokrotnie właściwości specyfikowanych przez Zamawiającego materiałów stomatologicznych określa podana nazwa własna.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ zostały użyte symbole i nazwy mają one na celu określenie minimalnych wymogów w zakresie klasy i jakości produktu będącego przedmiotem zamówienia oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta
9. Zamawiający, poprzez użycie nazw własnych poszczególnych producentów/dystrybutorów, określa jakość, standard, właściwości fizykochemiczne, właściwości eksploatacyjne i użytkowe, parametry techniczne jakie powinien spełniać zaoferowany produkt równoważny, przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności jest spełnienie co najmniej tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim, jak opisane w SWZ.
10. Pod użytym pojęciem „równoważne” rozumie się:
10.1. produkty o składzie chemicznym i cechach użytkowych oraz jakościowych identycznych lub nie gorszych jak te wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
10.2. w przypadku sprzętu: produkty o parametrach technicznych (np.: skalowanie, pojemności, wymiary i zakresy itp.) użytkowych, jakościowych wykonane z materiałów identycznych lub nie gorszych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
11. Mając na uwadze przepisy ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 Pzp, traktując postawione wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia jako warunki minimalne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne

33141110-4 - Opatrunki

33141320-9 - Igły medyczne

33141800-8 - Wyroby stomatologiczne

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 193806,66 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów stomatologicznych dla – Katedry i Zakładu Periodontologii +Zakład Medycyny Jamy Ustnej + Katedra i Zakład Chirurgii Stomatologicznej + Zakład Rentgenodiagnostyki Stomatologicznej i Szczękowo-Twarzowej
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ). 4. Zamówienie nie jest realizowane w ramach projektu unijnego.
5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
5.1. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o tych samych lub nie gorszych parametrach
i standardach jakościowych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia.
5.2. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów pełnowartościowych, niebędących próbkami, nie będących uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, które pochodzą z bieżącej produkcji, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terenie Unii Europejskiej, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich.
5.3. Gwarancja na przedmiot zamówienia musi być zgodna z gwarancją producenta.
5.4. Produkty objęte zamówieniem w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta, o ile dotyczy.
5.5. Zamawiający dopuszcza mniejsze opakowania, jednakże pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych odpowiednio we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
7. Niejednokrotnie właściwości specyfikowanych przez Zamawiającego materiałów stomatologicznych określa podana nazwa własna.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ zostały użyte symbole i nazwy mają one na celu określenie minimalnych wymogów w zakresie klasy i jakości produktu będącego przedmiotem zamówienia oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta
9. Zamawiający, poprzez użycie nazw własnych poszczególnych producentów/dystrybutorów, określa jakość, standard, właściwości fizykochemiczne, właściwości eksploatacyjne i użytkowe, parametry techniczne jakie powinien spełniać zaoferowany produkt równoważny, przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności jest spełnienie co najmniej tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim, jak opisane w SWZ.
10. Pod użytym pojęciem „równoważne” rozumie się:
10.1. produkty o składzie chemicznym i cechach użytkowych oraz jakościowych identycznych lub nie gorszych jak te wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
10.2. w przypadku sprzętu: produkty o parametrach technicznych (np.: skalowanie, pojemności, wymiary i zakresy itp.) użytkowych, jakościowych wykonane z materiałów identycznych lub nie gorszych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
11. Mając na uwadze przepisy ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 Pzp, traktując postawione wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia jako warunki minimalne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne

33141110-4 - Opatrunki

33141320-9 - Igły medyczne

33141800-8 - Wyroby stomatologiczne

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 40963,52 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów stomatologicznych dla – Katedry i Zakładu Stomatologii Wieku Rozwojowego;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).4. Zamówienie nie jest realizowane w ramach projektu unijnego.
5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
5.1. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o tych samych lub nie gorszych parametrach
i standardach jakościowych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia.
5.2. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów pełnowartościowych, niebędących próbkami, nie będących uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, które pochodzą z bieżącej produkcji, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terenie Unii Europejskiej, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich.
5.3. Gwarancja na przedmiot zamówienia musi być zgodna z gwarancją producenta.
5.4. Produkty objęte zamówieniem w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta, o ile dotyczy.
5.5. Zamawiający dopuszcza mniejsze opakowania, jednakże pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych odpowiednio we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
7. Niejednokrotnie właściwości specyfikowanych przez Zamawiającego materiałów stomatologicznych określa podana nazwa własna.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ zostały użyte symbole i nazwy mają one na celu określenie minimalnych wymogów w zakresie klasy i jakości produktu będącego przedmiotem zamówienia oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta
9. Zamawiający, poprzez użycie nazw własnych poszczególnych producentów/dystrybutorów, określa jakość, standard, właściwości fizykochemiczne, właściwości eksploatacyjne i użytkowe, parametry techniczne jakie powinien spełniać zaoferowany produkt równoważny, przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności jest spełnienie co najmniej tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim, jak opisane w SWZ.
10. Pod użytym pojęciem „równoważne” rozumie się:
10.1. produkty o składzie chemicznym i cechach użytkowych oraz jakościowych identycznych lub nie gorszych jak te wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
10.2. w przypadku sprzętu: produkty o parametrach technicznych (np.: skalowanie, pojemności, wymiary i zakresy itp.) użytkowych, jakościowych wykonane z materiałów identycznych lub nie gorszych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
11. Mając na uwadze przepisy ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 Pzp, traktując postawione wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia jako warunki minimalne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne

33141110-4 - Opatrunki

33141320-9 - Igły medyczne

33141800-8 - Wyroby stomatologiczne

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 45716,70 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów stomatologicznych dla – Samodzielnej Pracowni Zaburzeń Czynnościowych Narządu Żucia;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).4. Zamówienie nie jest realizowane w ramach projektu unijnego.
5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
5.1. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o tych samych lub nie gorszych parametrach
i standardach jakościowych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia.
5.2. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów pełnowartościowych, niebędących próbkami, nie będących uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, które pochodzą z bieżącej produkcji, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terenie Unii Europejskiej, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich.
5.3. Gwarancja na przedmiot zamówienia musi być zgodna z gwarancją producenta.
5.4. Produkty objęte zamówieniem w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta, o ile dotyczy.
5.5. Zamawiający dopuszcza mniejsze opakowania, jednakże pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych odpowiednio we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
7. Niejednokrotnie właściwości specyfikowanych przez Zamawiającego materiałów stomatologicznych określa podana nazwa własna.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ zostały użyte symbole i nazwy mają one na celu określenie minimalnych wymogów w zakresie klasy i jakości produktu będącego przedmiotem zamówienia oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta
9. Zamawiający, poprzez użycie nazw własnych poszczególnych producentów/dystrybutorów, określa jakość, standard, właściwości fizykochemiczne, właściwości eksploatacyjne i użytkowe, parametry techniczne jakie powinien spełniać zaoferowany produkt równoważny, przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności jest spełnienie co najmniej tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim, jak opisane w SWZ.
10. Pod użytym pojęciem „równoważne” rozumie się:
10.1. produkty o składzie chemicznym i cechach użytkowych oraz jakościowych identycznych lub nie gorszych jak te wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
10.2. w przypadku sprzętu: produkty o parametrach technicznych (np.: skalowanie, pojemności, wymiary i zakresy itp.) użytkowych, jakościowych wykonane z materiałów identycznych lub nie gorszych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
11. Mając na uwadze przepisy ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 Pzp, traktując postawione wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia jako warunki minimalne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne

33141110-4 - Opatrunki

33141320-9 - Igły medyczne

33141800-8 - Wyroby stomatologiczne

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 34180,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów stomatologicznych dla – Zakładu Protetyki Stomatologicznej;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).4. Zamówienie nie jest realizowane w ramach projektu unijnego.
5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
5.1. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o tych samych lub nie gorszych parametrach
i standardach jakościowych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia.
5.2. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów pełnowartościowych, niebędących próbkami, nie będących uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, które pochodzą z bieżącej produkcji, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terenie Unii Europejskiej, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich.
5.3. Gwarancja na przedmiot zamówienia musi być zgodna z gwarancją producenta.
5.4. Produkty objęte zamówieniem w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta, o ile dotyczy.
5.5. Zamawiający dopuszcza mniejsze opakowania, jednakże pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych odpowiednio we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
7. Niejednokrotnie właściwości specyfikowanych przez Zamawiającego materiałów stomatologicznych określa podana nazwa własna.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ zostały użyte symbole i nazwy mają one na celu określenie minimalnych wymogów w zakresie klasy i jakości produktu będącego przedmiotem zamówienia oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta
9. Zamawiający, poprzez użycie nazw własnych poszczególnych producentów/dystrybutorów, określa jakość, standard, właściwości fizykochemiczne, właściwości eksploatacyjne i użytkowe, parametry techniczne jakie powinien spełniać zaoferowany produkt równoważny, przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności jest spełnienie co najmniej tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim, jak opisane w SWZ.
10. Pod użytym pojęciem „równoważne” rozumie się:
10.1. produkty o składzie chemicznym i cechach użytkowych oraz jakościowych identycznych lub nie gorszych jak te wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
10.2. w przypadku sprzętu: produkty o parametrach technicznych (np.: skalowanie, pojemności, wymiary i zakresy itp.) użytkowych, jakościowych wykonane z materiałów identycznych lub nie gorszych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
11. Mając na uwadze przepisy ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 Pzp, traktując postawione wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia jako warunki minimalne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne

33141110-4 - Opatrunki

33141320-9 - Igły medyczne

33141800-8 - Wyroby stomatologiczne

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 90075,40 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów stomatologicznych dla – Katedry i Zakładu Ortopedii Szczękowej;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).4. Zamówienie nie jest realizowane w ramach projektu unijnego.
5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
5.1. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o tych samych lub nie gorszych parametrach
i standardach jakościowych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia.
5.2. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów pełnowartościowych, niebędących próbkami, nie będących uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, które pochodzą z bieżącej produkcji, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terenie Unii Europejskiej, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich.
5.3. Gwarancja na przedmiot zamówienia musi być zgodna z gwarancją producenta.
5.4. Produkty objęte zamówieniem w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta, o ile dotyczy.
5.5. Zamawiający dopuszcza mniejsze opakowania, jednakże pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych odpowiednio we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
7. Niejednokrotnie właściwości specyfikowanych przez Zamawiającego materiałów stomatologicznych określa podana nazwa własna.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ zostały użyte symbole i nazwy mają one na celu określenie minimalnych wymogów w zakresie klasy i jakości produktu będącego przedmiotem zamówienia oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta
9. Zamawiający, poprzez użycie nazw własnych poszczególnych producentów/dystrybutorów, określa jakość, standard, właściwości fizykochemiczne, właściwości eksploatacyjne i użytkowe, parametry techniczne jakie powinien spełniać zaoferowany produkt równoważny, przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności jest spełnienie co najmniej tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim, jak opisane w SWZ.
10. Pod użytym pojęciem „równoważne” rozumie się:
10.1. produkty o składzie chemicznym i cechach użytkowych oraz jakościowych identycznych lub nie gorszych jak te wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
10.2. w przypadku sprzętu: produkty o parametrach technicznych (np.: skalowanie, pojemności, wymiary i zakresy itp.) użytkowych, jakościowych wykonane z materiałów identycznych lub nie gorszych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
11. Mając na uwadze przepisy ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 Pzp, traktując postawione wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia jako warunki minimalne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne

33141110-4 - Opatrunki

33141320-9 - Igły medyczne

33141800-8 - Wyroby stomatologiczne

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 37889,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów stomatologicznych dla – – Zakładu Technik Dentystycznych;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).4. Zamówienie nie jest realizowane w ramach projektu unijnego.
5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
5.1. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o tych samych lub nie gorszych parametrach
i standardach jakościowych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia.
5.2. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów pełnowartościowych, niebędących próbkami, nie będących uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, które pochodzą z bieżącej produkcji, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terenie Unii Europejskiej, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich.
5.3. Gwarancja na przedmiot zamówienia musi być zgodna z gwarancją producenta.
5.4. Produkty objęte zamówieniem w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta, o ile dotyczy.
5.5. Zamawiający dopuszcza mniejsze opakowania, jednakże pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych odpowiednio we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
7. Niejednokrotnie właściwości specyfikowanych przez Zamawiającego materiałów stomatologicznych określa podana nazwa własna.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ zostały użyte symbole i nazwy mają one na celu określenie minimalnych wymogów w zakresie klasy i jakości produktu będącego przedmiotem zamówienia oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta
9. Zamawiający, poprzez użycie nazw własnych poszczególnych producentów/dystrybutorów, określa jakość, standard, właściwości fizykochemiczne, właściwości eksploatacyjne i użytkowe, parametry techniczne jakie powinien spełniać zaoferowany produkt równoważny, przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności jest spełnienie co najmniej tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim, jak opisane w SWZ.
10. Pod użytym pojęciem „równoważne” rozumie się:
10.1. produkty o składzie chemicznym i cechach użytkowych oraz jakościowych identycznych lub nie gorszych jak te wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
10.2. w przypadku sprzętu: produkty o parametrach technicznych (np.: skalowanie, pojemności, wymiary i zakresy itp.) użytkowych, jakościowych wykonane z materiałów identycznych lub nie gorszych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
11. Mając na uwadze przepisy ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 Pzp, traktując postawione wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia jako warunki minimalne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne

33141110-4 - Opatrunki

33141320-9 - Igły medyczne

33141800-8 - Wyroby stomatologiczne

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 36304,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa czepków, fartuchów, maseczek i ubrań chirurgicznych (w tym dla Katedry i Kliniki Chirurgii Szczękowo-Twarzowej);
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).4. Zamówienie nie jest realizowane w ramach projektu unijnego.
5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
5.1. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o tych samych lub nie gorszych parametrach
i standardach jakościowych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia.
5.2. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów pełnowartościowych, niebędących próbkami, nie będących uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, które pochodzą z bieżącej produkcji, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terenie Unii Europejskiej, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich.
5.3. Gwarancja na przedmiot zamówienia musi być zgodna z gwarancją producenta.
5.4. Produkty objęte zamówieniem w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta, o ile dotyczy.
5.5. Zamawiający dopuszcza mniejsze opakowania, jednakże pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych odpowiednio we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
7. Niejednokrotnie właściwości specyfikowanych przez Zamawiającego materiałów stomatologicznych określa podana nazwa własna.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ zostały użyte symbole i nazwy mają one na celu określenie minimalnych wymogów w zakresie klasy i jakości produktu będącego przedmiotem zamówienia oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta
9. Zamawiający, poprzez użycie nazw własnych poszczególnych producentów/dystrybutorów, określa jakość, standard, właściwości fizykochemiczne, właściwości eksploatacyjne i użytkowe, parametry techniczne jakie powinien spełniać zaoferowany produkt równoważny, przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności jest spełnienie co najmniej tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim, jak opisane w SWZ.
10. Pod użytym pojęciem „równoważne” rozumie się:
10.1. produkty o składzie chemicznym i cechach użytkowych oraz jakościowych identycznych lub nie gorszych jak te wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
10.2. w przypadku sprzętu: produkty o parametrach technicznych (np.: skalowanie, pojemności, wymiary i zakresy itp.) użytkowych, jakościowych wykonane z materiałów identycznych lub nie gorszych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
11. Mając na uwadze przepisy ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 Pzp, traktując postawione wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia jako warunki minimalne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne

33141110-4 - Opatrunki

33141320-9 - Igły medyczne

33141800-8 - Wyroby stomatologiczne

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 22071,40 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków i znieczuleń;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).4. Zamówienie nie jest realizowane w ramach projektu unijnego.
5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
5.1. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o tych samych lub nie gorszych parametrach
i standardach jakościowych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia.
5.2. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów pełnowartościowych, niebędących próbkami, nie będących uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, które pochodzą z bieżącej produkcji, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terenie Unii Europejskiej, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich.
5.3. Gwarancja na przedmiot zamówienia musi być zgodna z gwarancją producenta.
5.4. Produkty objęte zamówieniem w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta, o ile dotyczy.
5.5. Zamawiający dopuszcza mniejsze opakowania, jednakże pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych odpowiednio we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
7. Niejednokrotnie właściwości specyfikowanych przez Zamawiającego materiałów stomatologicznych określa podana nazwa własna.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ zostały użyte symbole i nazwy mają one na celu określenie minimalnych wymogów w zakresie klasy i jakości produktu będącego przedmiotem zamówienia oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta
9. Zamawiający, poprzez użycie nazw własnych poszczególnych producentów/dystrybutorów, określa jakość, standard, właściwości fizykochemiczne, właściwości eksploatacyjne i użytkowe, parametry techniczne jakie powinien spełniać zaoferowany produkt równoważny, przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności jest spełnienie co najmniej tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim, jak opisane w SWZ.
10. Pod użytym pojęciem „równoważne” rozumie się:
10.1. produkty o składzie chemicznym i cechach użytkowych oraz jakościowych identycznych lub nie gorszych jak te wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
10.2. w przypadku sprzętu: produkty o parametrach technicznych (np.: skalowanie, pojemności, wymiary i zakresy itp.) użytkowych, jakościowych wykonane z materiałów identycznych lub nie gorszych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
11. Mając na uwadze przepisy ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 Pzp, traktując postawione wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia jako warunki minimalne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne

33141110-4 - Opatrunki

33141320-9 - Igły medyczne

33141800-8 - Wyroby stomatologiczne

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 34668,70 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych – igieł, strzykawek , kompresów, rękawic medycznych, szwów chirurgicznych;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).4. Zamówienie nie jest realizowane w ramach projektu unijnego.
5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
5.1. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o tych samych lub nie gorszych parametrach
i standardach jakościowych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia.
5.2. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów pełnowartościowych, niebędących próbkami, nie będących uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, które pochodzą z bieżącej produkcji, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terenie Unii Europejskiej, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich.
5.3. Gwarancja na przedmiot zamówienia musi być zgodna z gwarancją producenta.
5.4. Produkty objęte zamówieniem w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta, o ile dotyczy.
5.5. Zamawiający dopuszcza mniejsze opakowania, jednakże pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych odpowiednio we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
7. Niejednokrotnie właściwości specyfikowanych przez Zamawiającego materiałów stomatologicznych określa podana nazwa własna.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ zostały użyte symbole i nazwy mają one na celu określenie minimalnych wymogów w zakresie klasy i jakości produktu będącego przedmiotem zamówienia oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta
9. Zamawiający, poprzez użycie nazw własnych poszczególnych producentów/dystrybutorów, określa jakość, standard, właściwości fizykochemiczne, właściwości eksploatacyjne i użytkowe, parametry techniczne jakie powinien spełniać zaoferowany produkt równoważny, przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności jest spełnienie co najmniej tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim, jak opisane w SWZ.
10. Pod użytym pojęciem „równoważne” rozumie się:
10.1. produkty o składzie chemicznym i cechach użytkowych oraz jakościowych identycznych lub nie gorszych jak te wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
10.2. w przypadku sprzętu: produkty o parametrach technicznych (np.: skalowanie, pojemności, wymiary i zakresy itp.) użytkowych, jakościowych wykonane z materiałów identycznych lub nie gorszych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
11. Mając na uwadze przepisy ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 Pzp, traktując postawione wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia jako warunki minimalne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne

33141110-4 - Opatrunki

33141320-9 - Igły medyczne

33141800-8 - Wyroby stomatologiczne

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 101108,65 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do dezynfekcji;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).4. Zamówienie nie jest realizowane w ramach projektu unijnego.
5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
5.1. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o tych samych lub nie gorszych parametrach
i standardach jakościowych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia.
5.2. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów pełnowartościowych, niebędących próbkami, nie będących uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, które pochodzą z bieżącej produkcji, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terenie Unii Europejskiej, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich.
5.3. Gwarancja na przedmiot zamówienia musi być zgodna z gwarancją producenta.
5.4. Produkty objęte zamówieniem w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta, o ile dotyczy.
5.5. Zamawiający dopuszcza mniejsze opakowania, jednakże pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych odpowiednio we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
7. Niejednokrotnie właściwości specyfikowanych przez Zamawiającego materiałów stomatologicznych określa podana nazwa własna.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ zostały użyte symbole i nazwy mają one na celu określenie minimalnych wymogów w zakresie klasy i jakości produktu będącego przedmiotem zamówienia oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta
9. Zamawiający, poprzez użycie nazw własnych poszczególnych producentów/dystrybutorów, określa jakość, standard, właściwości fizykochemiczne, właściwości eksploatacyjne i użytkowe, parametry techniczne jakie powinien spełniać zaoferowany produkt równoważny, przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności jest spełnienie co najmniej tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim, jak opisane w SWZ.
10. Pod użytym pojęciem „równoważne” rozumie się:
10.1. produkty o składzie chemicznym i cechach użytkowych oraz jakościowych identycznych lub nie gorszych jak te wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
10.2. w przypadku sprzętu: produkty o parametrach technicznych (np.: skalowanie, pojemności, wymiary i zakresy itp.) użytkowych, jakościowych wykonane z materiałów identycznych lub nie gorszych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
11. Mając na uwadze przepisy ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 Pzp, traktując postawione wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia jako warunki minimalne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne

33141110-4 - Opatrunki

33141320-9 - Igły medyczne

33141800-8 - Wyroby stomatologiczne

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 19214,80 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa modeli i zębów fantomowych;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).4. Zamówienie nie jest realizowane w ramach projektu unijnego.
5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
5.1. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o tych samych lub nie gorszych parametrach
i standardach jakościowych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia.
5.2. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów pełnowartościowych, niebędących próbkami, nie będących uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, które pochodzą z bieżącej produkcji, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terenie Unii Europejskiej, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich.
5.3. Gwarancja na przedmiot zamówienia musi być zgodna z gwarancją producenta.
5.4. Produkty objęte zamówieniem w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta, o ile dotyczy.
5.5. Zamawiający dopuszcza mniejsze opakowania, jednakże pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych odpowiednio we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
7. Niejednokrotnie właściwości specyfikowanych przez Zamawiającego materiałów stomatologicznych określa podana nazwa własna.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ zostały użyte symbole i nazwy mają one na celu określenie minimalnych wymogów w zakresie klasy i jakości produktu będącego przedmiotem zamówienia oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta
9. Zamawiający, poprzez użycie nazw własnych poszczególnych producentów/dystrybutorów, określa jakość, standard, właściwości fizykochemiczne, właściwości eksploatacyjne i użytkowe, parametry techniczne jakie powinien spełniać zaoferowany produkt równoważny, przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności jest spełnienie co najmniej tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim, jak opisane w SWZ.
10. Pod użytym pojęciem „równoważne” rozumie się:
10.1. produkty o składzie chemicznym i cechach użytkowych oraz jakościowych identycznych lub nie gorszych jak te wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
10.2. w przypadku sprzętu: produkty o parametrach technicznych (np.: skalowanie, pojemności, wymiary i zakresy itp.) użytkowych, jakościowych wykonane z materiałów identycznych lub nie gorszych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
11. Mając na uwadze przepisy ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 Pzp, traktując postawione wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia jako warunki minimalne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne

33141110-4 - Opatrunki

33141320-9 - Igły medyczne

33141800-8 - Wyroby stomatologiczne

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 53001,48 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi chirurgicznych.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).4. Zamówienie nie jest realizowane w ramach projektu unijnego.
5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
5.1. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o tych samych lub nie gorszych parametrach
i standardach jakościowych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia.
5.2. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów pełnowartościowych, niebędących próbkami, nie będących uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, które pochodzą z bieżącej produkcji, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terenie Unii Europejskiej, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich.
5.3. Gwarancja na przedmiot zamówienia musi być zgodna z gwarancją producenta.
5.4. Produkty objęte zamówieniem w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta, o ile dotyczy.
5.5. Zamawiający dopuszcza mniejsze opakowania, jednakże pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych odpowiednio we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
7. Niejednokrotnie właściwości specyfikowanych przez Zamawiającego materiałów stomatologicznych określa podana nazwa własna.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ zostały użyte symbole i nazwy mają one na celu określenie minimalnych wymogów w zakresie klasy i jakości produktu będącego przedmiotem zamówienia oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta
9. Zamawiający, poprzez użycie nazw własnych poszczególnych producentów/dystrybutorów, określa jakość, standard, właściwości fizykochemiczne, właściwości eksploatacyjne i użytkowe, parametry techniczne jakie powinien spełniać zaoferowany produkt równoważny, przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności jest spełnienie co najmniej tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim, jak opisane w SWZ.
10. Pod użytym pojęciem „równoważne” rozumie się:
10.1. produkty o składzie chemicznym i cechach użytkowych oraz jakościowych identycznych lub nie gorszych jak te wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
10.2. w przypadku sprzętu: produkty o parametrach technicznych (np.: skalowanie, pojemności, wymiary i zakresy itp.) użytkowych, jakościowych wykonane z materiałów identycznych lub nie gorszych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
11. Mając na uwadze przepisy ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 Pzp, traktując postawione wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia jako warunki minimalne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne

33141110-4 - Opatrunki

33141320-9 - Igły medyczne

33141800-8 - Wyroby stomatologiczne

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 9622,05 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38333,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54621,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54621,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakrzewski Dental B. Zakrzewska, B. Zakrzewska, A. Zwolińska spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122982539

7.3.3) Ulica: Nałęczowska 30

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-701

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54621,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w dniu 24.01.2022 r., po przekazaniu informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 19.01.2022 r. Wykonawca (oferty wybranej jako jedynej nie podlegającej odrzuceniu i najkorzystniejszej w zakresie zadania nr 2) Zakrzewski Dental B. Zakrzewska, B. Zakrzewska, A. Zwolińska spółka jawna złożył pismo, iż wycofuje ofertę w zakresie zadania nr 2. Biorąc pod uwagę, iż zgodnie z ustawą Pzp Wykonawca nie może wycofać oferty po upływie terminu składania ofert oraz w terminie związania ofertą, oświadczenie Wykonawcy Zakrzewski Dental B. Zakrzewska, B. Zakrzewska, A. Zwolińska spółka jawna, jest równoznaczne z uchyleniem się od zawarcia umowy w zakresie zadania nr 2 .
W związku z powyższym przedmiotowe postępowanie zakresie zadania nr 2 unieważniono.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179291,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212350,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179291,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46369,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46369,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46369,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakrzewski Dental B. Zakrzewska, B. Zakrzewska, A. Zwolińska spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122982539

7.3.3) Ulica: Nałęczowska 30

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-701

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46369,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51845,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51845,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51845,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakrzewski Dental B. Zakrzewska, B. Zakrzewska, A. Zwolińska spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122982539

7.3.3) Ulica: Nałęczowska 30

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-701

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51845,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32537,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32537,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32537,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakrzewski Dental B. Zakrzewska, B. Zakrzewska, A. Zwolińska spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122982539

7.3.3) Ulica: Nałęczowska 30

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-701

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32537,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do przedmiotowego postępowania, w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 07.12.2021 r. do godziny 11:00, nie złożono żadnej oferty.
Z uwagi na brak złożonych ofert , postępowanie unieważniono.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do przedmiotowego postępowania, w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 07.12.2021 r. do godziny 11:00, nie złożono żadnej oferty.
Z uwagi na brak złożonych ofert , postępowanie unieważniono.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do przedmiotowego postępowania, w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 07.12.2021 r. do godziny 11:00, nie złożono żadnej oferty.
Z uwagi na brak złożonych ofert , postępowanie unieważniono.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15836,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16452,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15836,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIS-MED. Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9820364421

7.3.3) Ulica: Kolumny 226 lok.1

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-613

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15836,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do przedmiotowego postępowania, w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 07.12.2021 r. do godziny 11:00, nie złożono żadnej oferty.
Z uwagi na brak złożonych ofert , postępowanie unieważniono.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44528,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93722,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44528,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44528,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w wyznaczonym terminie tj. do dnia 07-12-2021r. do godz. 11:00 wpłynęła jedna oferta, złożona przez firmę:
Biachem Sp. z o.o.
Sowlany, ul. Alejkowa 21 lok. 89
15-528 Białystok
Oferta ta została odrzucona.
Z uwagi na brak ważnych ofert w zakresie zadania nr 12, postępowanie w ww. zadaniu unieważniono

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65843,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74572,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65843,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Intertech dental Ryszard Drobik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6461014115

7.3.3) Ulica: Nowokościelna 26

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65843,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9907,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11807,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9907,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829

7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9907,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.