Ogłoszenie z dnia 2022-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00276702/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-19
- 2021/BZP 00290261/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-29
- 2021/BZP 00297076/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów stomatologicznych i medycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288716
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ALEJE RACŁAWICKIE 1
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-059
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 448-52-73
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: regina.wolinska@umlub.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.umlub.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów stomatologicznych i medycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1240c75-479f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00069813
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276702/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UM-ZP-262-57/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów stomatologicznych dla – Katedry Stomatologii Zintegrowanej2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).4. Zamówienie nie jest realizowane w ramach projektu unijnego.
5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
5.1. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o tych samych lub nie gorszych parametrach
i standardach jakościowych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia.
5.2. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów pełnowartościowych, niebędących próbkami, nie będących uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, które pochodzą z bieżącej produkcji, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terenie Unii Europejskiej, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich.
5.3. Gwarancja na przedmiot zamówienia musi być zgodna z gwarancją producenta.
5.4. Produkty objęte zamówieniem w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta, o ile dotyczy.
5.5. Zamawiający dopuszcza mniejsze opakowania, jednakże pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych odpowiednio we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
7. Niejednokrotnie właściwości specyfikowanych przez Zamawiającego materiałów stomatologicznych określa podana nazwa własna.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ zostały użyte symbole i nazwy mają one na celu określenie minimalnych wymogów w zakresie klasy i jakości produktu będącego przedmiotem zamówienia oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta
9. Zamawiający, poprzez użycie nazw własnych poszczególnych producentów/dystrybutorów, określa jakość, standard, właściwości fizykochemiczne, właściwości eksploatacyjne i użytkowe, parametry techniczne jakie powinien spełniać zaoferowany produkt równoważny, przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności jest spełnienie co najmniej tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim, jak opisane w SWZ.
10. Pod użytym pojęciem „równoważne” rozumie się:
10.1. produkty o składzie chemicznym i cechach użytkowych oraz jakościowych identycznych lub nie gorszych jak te wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
10.2. w przypadku sprzętu: produkty o parametrach technicznych (np.: skalowanie, pojemności, wymiary i zakresy itp.) użytkowych, jakościowych wykonane z materiałów identycznych lub nie gorszych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
11. Mając na uwadze przepisy ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 Pzp, traktując postawione wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia jako warunki minimalne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne
33141110-4 - Opatrunki
33141320-9 - Igły medyczne
33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 51665,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów stomatologicznych dla – Katedry Stomatologii Zachowawczej z Endodoncją;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).4. Zamówienie nie jest realizowane w ramach projektu unijnego.
5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
5.1. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o tych samych lub nie gorszych parametrach
i standardach jakościowych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia.
5.2. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów pełnowartościowych, niebędących próbkami, nie będących uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, które pochodzą z bieżącej produkcji, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terenie Unii Europejskiej, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich.
5.3. Gwarancja na przedmiot zamówienia musi być zgodna z gwarancją producenta.
5.4. Produkty objęte zamówieniem w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta, o ile dotyczy.
5.5. Zamawiający dopuszcza mniejsze opakowania, jednakże pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych odpowiednio we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
7. Niejednokrotnie właściwości specyfikowanych przez Zamawiającego materiałów stomatologicznych określa podana nazwa własna.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ zostały użyte symbole i nazwy mają one na celu określenie minimalnych wymogów w zakresie klasy i jakości produktu będącego przedmiotem zamówienia oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta
9. Zamawiający, poprzez użycie nazw własnych poszczególnych producentów/dystrybutorów, określa jakość, standard, właściwości fizykochemiczne, właściwości eksploatacyjne i użytkowe, parametry techniczne jakie powinien spełniać zaoferowany produkt równoważny, przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności jest spełnienie co najmniej tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim, jak opisane w SWZ.
10. Pod użytym pojęciem „równoważne” rozumie się:
10.1. produkty o składzie chemicznym i cechach użytkowych oraz jakościowych identycznych lub nie gorszych jak te wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
10.2. w przypadku sprzętu: produkty o parametrach technicznych (np.: skalowanie, pojemności, wymiary i zakresy itp.) użytkowych, jakościowych wykonane z materiałów identycznych lub nie gorszych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
11. Mając na uwadze przepisy ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 Pzp, traktując postawione wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia jako warunki minimalne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne
33141110-4 - Opatrunki
33141320-9 - Igły medyczne
33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 193806,66 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów stomatologicznych dla – Katedry i Zakładu Periodontologii +Zakład Medycyny Jamy Ustnej + Katedra i Zakład Chirurgii Stomatologicznej + Zakład Rentgenodiagnostyki Stomatologicznej i Szczękowo-Twarzowej2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ). 4. Zamówienie nie jest realizowane w ramach projektu unijnego.
5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
5.1. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o tych samych lub nie gorszych parametrach
i standardach jakościowych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia.
5.2. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów pełnowartościowych, niebędących próbkami, nie będących uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, które pochodzą z bieżącej produkcji, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terenie Unii Europejskiej, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich.
5.3. Gwarancja na przedmiot zamówienia musi być zgodna z gwarancją producenta.
5.4. Produkty objęte zamówieniem w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta, o ile dotyczy.
5.5. Zamawiający dopuszcza mniejsze opakowania, jednakże pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych odpowiednio we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
7. Niejednokrotnie właściwości specyfikowanych przez Zamawiającego materiałów stomatologicznych określa podana nazwa własna.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ zostały użyte symbole i nazwy mają one na celu określenie minimalnych wymogów w zakresie klasy i jakości produktu będącego przedmiotem zamówienia oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta
9. Zamawiający, poprzez użycie nazw własnych poszczególnych producentów/dystrybutorów, określa jakość, standard, właściwości fizykochemiczne, właściwości eksploatacyjne i użytkowe, parametry techniczne jakie powinien spełniać zaoferowany produkt równoważny, przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności jest spełnienie co najmniej tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim, jak opisane w SWZ.
10. Pod użytym pojęciem „równoważne” rozumie się:
10.1. produkty o składzie chemicznym i cechach użytkowych oraz jakościowych identycznych lub nie gorszych jak te wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
10.2. w przypadku sprzętu: produkty o parametrach technicznych (np.: skalowanie, pojemności, wymiary i zakresy itp.) użytkowych, jakościowych wykonane z materiałów identycznych lub nie gorszych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
11. Mając na uwadze przepisy ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 Pzp, traktując postawione wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia jako warunki minimalne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne
33141110-4 - Opatrunki
33141320-9 - Igły medyczne
33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 40963,52 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów stomatologicznych dla – Katedry i Zakładu Stomatologii Wieku Rozwojowego;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).4. Zamówienie nie jest realizowane w ramach projektu unijnego.
5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
5.1. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o tych samych lub nie gorszych parametrach
i standardach jakościowych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia.
5.2. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów pełnowartościowych, niebędących próbkami, nie będących uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, które pochodzą z bieżącej produkcji, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terenie Unii Europejskiej, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich.
5.3. Gwarancja na przedmiot zamówienia musi być zgodna z gwarancją producenta.
5.4. Produkty objęte zamówieniem w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta, o ile dotyczy.
5.5. Zamawiający dopuszcza mniejsze opakowania, jednakże pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych odpowiednio we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
7. Niejednokrotnie właściwości specyfikowanych przez Zamawiającego materiałów stomatologicznych określa podana nazwa własna.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ zostały użyte symbole i nazwy mają one na celu określenie minimalnych wymogów w zakresie klasy i jakości produktu będącego przedmiotem zamówienia oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta
9. Zamawiający, poprzez użycie nazw własnych poszczególnych producentów/dystrybutorów, określa jakość, standard, właściwości fizykochemiczne, właściwości eksploatacyjne i użytkowe, parametry techniczne jakie powinien spełniać zaoferowany produkt równoważny, przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności jest spełnienie co najmniej tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim, jak opisane w SWZ.
10. Pod użytym pojęciem „równoważne” rozumie się:
10.1. produkty o składzie chemicznym i cechach użytkowych oraz jakościowych identycznych lub nie gorszych jak te wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
10.2. w przypadku sprzętu: produkty o parametrach technicznych (np.: skalowanie, pojemności, wymiary i zakresy itp.) użytkowych, jakościowych wykonane z materiałów identycznych lub nie gorszych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
11. Mając na uwadze przepisy ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 Pzp, traktując postawione wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia jako warunki minimalne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne
33141110-4 - Opatrunki
33141320-9 - Igły medyczne
33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 45716,70 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów stomatologicznych dla – Samodzielnej Pracowni Zaburzeń Czynnościowych Narządu Żucia;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).4. Zamówienie nie jest realizowane w ramach projektu unijnego.
5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
5.1. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o tych samych lub nie gorszych parametrach
i standardach jakościowych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia.
5.2. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów pełnowartościowych, niebędących próbkami, nie będących uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, które pochodzą z bieżącej produkcji, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terenie Unii Europejskiej, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich.
5.3. Gwarancja na przedmiot zamówienia musi być zgodna z gwarancją producenta.
5.4. Produkty objęte zamówieniem w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta, o ile dotyczy.
5.5. Zamawiający dopuszcza mniejsze opakowania, jednakże pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych odpowiednio we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
7. Niejednokrotnie właściwości specyfikowanych przez Zamawiającego materiałów stomatologicznych określa podana nazwa własna.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ zostały użyte symbole i nazwy mają one na celu określenie minimalnych wymogów w zakresie klasy i jakości produktu będącego przedmiotem zamówienia oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta
9. Zamawiający, poprzez użycie nazw własnych poszczególnych producentów/dystrybutorów, określa jakość, standard, właściwości fizykochemiczne, właściwości eksploatacyjne i użytkowe, parametry techniczne jakie powinien spełniać zaoferowany produkt równoważny, przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności jest spełnienie co najmniej tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim, jak opisane w SWZ.
10. Pod użytym pojęciem „równoważne” rozumie się:
10.1. produkty o składzie chemicznym i cechach użytkowych oraz jakościowych identycznych lub nie gorszych jak te wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
10.2. w przypadku sprzętu: produkty o parametrach technicznych (np.: skalowanie, pojemności, wymiary i zakresy itp.) użytkowych, jakościowych wykonane z materiałów identycznych lub nie gorszych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
11. Mając na uwadze przepisy ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 Pzp, traktując postawione wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia jako warunki minimalne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne
33141110-4 - Opatrunki
33141320-9 - Igły medyczne
33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 34180,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów stomatologicznych dla – Zakładu Protetyki Stomatologicznej;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).4. Zamówienie nie jest realizowane w ramach projektu unijnego.
5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
5.1. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o tych samych lub nie gorszych parametrach
i standardach jakościowych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia.
5.2. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów pełnowartościowych, niebędących próbkami, nie będących uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, które pochodzą z bieżącej produkcji, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terenie Unii Europejskiej, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich.
5.3. Gwarancja na przedmiot zamówienia musi być zgodna z gwarancją producenta.
5.4. Produkty objęte zamówieniem w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta, o ile dotyczy.
5.5. Zamawiający dopuszcza mniejsze opakowania, jednakże pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych odpowiednio we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
7. Niejednokrotnie właściwości specyfikowanych przez Zamawiającego materiałów stomatologicznych określa podana nazwa własna.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ zostały użyte symbole i nazwy mają one na celu określenie minimalnych wymogów w zakresie klasy i jakości produktu będącego przedmiotem zamówienia oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta
9. Zamawiający, poprzez użycie nazw własnych poszczególnych producentów/dystrybutorów, określa jakość, standard, właściwości fizykochemiczne, właściwości eksploatacyjne i użytkowe, parametry techniczne jakie powinien spełniać zaoferowany produkt równoważny, przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności jest spełnienie co najmniej tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim, jak opisane w SWZ.
10. Pod użytym pojęciem „równoważne” rozumie się:
10.1. produkty o składzie chemicznym i cechach użytkowych oraz jakościowych identycznych lub nie gorszych jak te wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
10.2. w przypadku sprzętu: produkty o parametrach technicznych (np.: skalowanie, pojemności, wymiary i zakresy itp.) użytkowych, jakościowych wykonane z materiałów identycznych lub nie gorszych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
11. Mając na uwadze przepisy ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 Pzp, traktując postawione wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia jako warunki minimalne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne
33141110-4 - Opatrunki
33141320-9 - Igły medyczne
33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 90075,40 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów stomatologicznych dla – Katedry i Zakładu Ortopedii Szczękowej;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).4. Zamówienie nie jest realizowane w ramach projektu unijnego.
5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
5.1. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o tych samych lub nie gorszych parametrach
i standardach jakościowych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia.
5.2. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów pełnowartościowych, niebędących próbkami, nie będących uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, które pochodzą z bieżącej produkcji, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terenie Unii Europejskiej, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich.
5.3. Gwarancja na przedmiot zamówienia musi być zgodna z gwarancją producenta.
5.4. Produkty objęte zamówieniem w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta, o ile dotyczy.
5.5. Zamawiający dopuszcza mniejsze opakowania, jednakże pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych odpowiednio we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
7. Niejednokrotnie właściwości specyfikowanych przez Zamawiającego materiałów stomatologicznych określa podana nazwa własna.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ zostały użyte symbole i nazwy mają one na celu określenie minimalnych wymogów w zakresie klasy i jakości produktu będącego przedmiotem zamówienia oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta
9. Zamawiający, poprzez użycie nazw własnych poszczególnych producentów/dystrybutorów, określa jakość, standard, właściwości fizykochemiczne, właściwości eksploatacyjne i użytkowe, parametry techniczne jakie powinien spełniać zaoferowany produkt równoważny, przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności jest spełnienie co najmniej tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim, jak opisane w SWZ.
10. Pod użytym pojęciem „równoważne” rozumie się:
10.1. produkty o składzie chemicznym i cechach użytkowych oraz jakościowych identycznych lub nie gorszych jak te wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
10.2. w przypadku sprzętu: produkty o parametrach technicznych (np.: skalowanie, pojemności, wymiary i zakresy itp.) użytkowych, jakościowych wykonane z materiałów identycznych lub nie gorszych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
11. Mając na uwadze przepisy ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 Pzp, traktując postawione wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia jako warunki minimalne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne
33141110-4 - Opatrunki
33141320-9 - Igły medyczne
33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 37889,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów stomatologicznych dla – – Zakładu Technik Dentystycznych;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).4. Zamówienie nie jest realizowane w ramach projektu unijnego.
5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
5.1. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o tych samych lub nie gorszych parametrach
i standardach jakościowych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia.
5.2. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów pełnowartościowych, niebędących próbkami, nie będących uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, które pochodzą z bieżącej produkcji, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terenie Unii Europejskiej, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich.
5.3. Gwarancja na przedmiot zamówienia musi być zgodna z gwarancją producenta.
5.4. Produkty objęte zamówieniem w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta, o ile dotyczy.
5.5. Zamawiający dopuszcza mniejsze opakowania, jednakże pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych odpowiednio we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
7. Niejednokrotnie właściwości specyfikowanych przez Zamawiającego materiałów stomatologicznych określa podana nazwa własna.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ zostały użyte symbole i nazwy mają one na celu określenie minimalnych wymogów w zakresie klasy i jakości produktu będącego przedmiotem zamówienia oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta
9. Zamawiający, poprzez użycie nazw własnych poszczególnych producentów/dystrybutorów, określa jakość, standard, właściwości fizykochemiczne, właściwości eksploatacyjne i użytkowe, parametry techniczne jakie powinien spełniać zaoferowany produkt równoważny, przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności jest spełnienie co najmniej tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim, jak opisane w SWZ.
10. Pod użytym pojęciem „równoważne” rozumie się:
10.1. produkty o składzie chemicznym i cechach użytkowych oraz jakościowych identycznych lub nie gorszych jak te wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
10.2. w przypadku sprzętu: produkty o parametrach technicznych (np.: skalowanie, pojemności, wymiary i zakresy itp.) użytkowych, jakościowych wykonane z materiałów identycznych lub nie gorszych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
11. Mając na uwadze przepisy ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 Pzp, traktując postawione wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia jako warunki minimalne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne
33141110-4 - Opatrunki
33141320-9 - Igły medyczne
33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 36304,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa czepków, fartuchów, maseczek i ubrań chirurgicznych (w tym dla Katedry i Kliniki Chirurgii Szczękowo-Twarzowej);2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).4. Zamówienie nie jest realizowane w ramach projektu unijnego.
5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
5.1. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o tych samych lub nie gorszych parametrach
i standardach jakościowych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia.
5.2. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów pełnowartościowych, niebędących próbkami, nie będących uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, które pochodzą z bieżącej produkcji, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terenie Unii Europejskiej, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich.
5.3. Gwarancja na przedmiot zamówienia musi być zgodna z gwarancją producenta.
5.4. Produkty objęte zamówieniem w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta, o ile dotyczy.
5.5. Zamawiający dopuszcza mniejsze opakowania, jednakże pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych odpowiednio we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
7. Niejednokrotnie właściwości specyfikowanych przez Zamawiającego materiałów stomatologicznych określa podana nazwa własna.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ zostały użyte symbole i nazwy mają one na celu określenie minimalnych wymogów w zakresie klasy i jakości produktu będącego przedmiotem zamówienia oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta
9. Zamawiający, poprzez użycie nazw własnych poszczególnych producentów/dystrybutorów, określa jakość, standard, właściwości fizykochemiczne, właściwości eksploatacyjne i użytkowe, parametry techniczne jakie powinien spełniać zaoferowany produkt równoważny, przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności jest spełnienie co najmniej tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim, jak opisane w SWZ.
10. Pod użytym pojęciem „równoważne” rozumie się:
10.1. produkty o składzie chemicznym i cechach użytkowych oraz jakościowych identycznych lub nie gorszych jak te wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
10.2. w przypadku sprzętu: produkty o parametrach technicznych (np.: skalowanie, pojemności, wymiary i zakresy itp.) użytkowych, jakościowych wykonane z materiałów identycznych lub nie gorszych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
11. Mając na uwadze przepisy ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 Pzp, traktując postawione wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia jako warunki minimalne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne
33141110-4 - Opatrunki
33141320-9 - Igły medyczne
33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 22071,40 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków i znieczuleń;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).4. Zamówienie nie jest realizowane w ramach projektu unijnego.
5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
5.1. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o tych samych lub nie gorszych parametrach
i standardach jakościowych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia.
5.2. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów pełnowartościowych, niebędących próbkami, nie będących uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, które pochodzą z bieżącej produkcji, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terenie Unii Europejskiej, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich.
5.3. Gwarancja na przedmiot zamówienia musi być zgodna z gwarancją producenta.
5.4. Produkty objęte zamówieniem w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta, o ile dotyczy.
5.5. Zamawiający dopuszcza mniejsze opakowania, jednakże pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych odpowiednio we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
7. Niejednokrotnie właściwości specyfikowanych przez Zamawiającego materiałów stomatologicznych określa podana nazwa własna.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ zostały użyte symbole i nazwy mają one na celu określenie minimalnych wymogów w zakresie klasy i jakości produktu będącego przedmiotem zamówienia oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta
9. Zamawiający, poprzez użycie nazw własnych poszczególnych producentów/dystrybutorów, określa jakość, standard, właściwości fizykochemiczne, właściwości eksploatacyjne i użytkowe, parametry techniczne jakie powinien spełniać zaoferowany produkt równoważny, przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności jest spełnienie co najmniej tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim, jak opisane w SWZ.
10. Pod użytym pojęciem „równoważne” rozumie się:
10.1. produkty o składzie chemicznym i cechach użytkowych oraz jakościowych identycznych lub nie gorszych jak te wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
10.2. w przypadku sprzętu: produkty o parametrach technicznych (np.: skalowanie, pojemności, wymiary i zakresy itp.) użytkowych, jakościowych wykonane z materiałów identycznych lub nie gorszych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
11. Mając na uwadze przepisy ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 Pzp, traktując postawione wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia jako warunki minimalne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne
33141110-4 - Opatrunki
33141320-9 - Igły medyczne
33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 34668,70 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych – igieł, strzykawek , kompresów, rękawic medycznych, szwów chirurgicznych;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).4. Zamówienie nie jest realizowane w ramach projektu unijnego.
5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
5.1. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o tych samych lub nie gorszych parametrach
i standardach jakościowych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia.
5.2. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów pełnowartościowych, niebędących próbkami, nie będących uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, które pochodzą z bieżącej produkcji, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terenie Unii Europejskiej, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich.
5.3. Gwarancja na przedmiot zamówienia musi być zgodna z gwarancją producenta.
5.4. Produkty objęte zamówieniem w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta, o ile dotyczy.
5.5. Zamawiający dopuszcza mniejsze opakowania, jednakże pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych odpowiednio we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
7. Niejednokrotnie właściwości specyfikowanych przez Zamawiającego materiałów stomatologicznych określa podana nazwa własna.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ zostały użyte symbole i nazwy mają one na celu określenie minimalnych wymogów w zakresie klasy i jakości produktu będącego przedmiotem zamówienia oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta
9. Zamawiający, poprzez użycie nazw własnych poszczególnych producentów/dystrybutorów, określa jakość, standard, właściwości fizykochemiczne, właściwości eksploatacyjne i użytkowe, parametry techniczne jakie powinien spełniać zaoferowany produkt równoważny, przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności jest spełnienie co najmniej tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim, jak opisane w SWZ.
10. Pod użytym pojęciem „równoważne” rozumie się:
10.1. produkty o składzie chemicznym i cechach użytkowych oraz jakościowych identycznych lub nie gorszych jak te wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
10.2. w przypadku sprzętu: produkty o parametrach technicznych (np.: skalowanie, pojemności, wymiary i zakresy itp.) użytkowych, jakościowych wykonane z materiałów identycznych lub nie gorszych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
11. Mając na uwadze przepisy ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 Pzp, traktując postawione wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia jako warunki minimalne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne
33141110-4 - Opatrunki
33141320-9 - Igły medyczne
33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 101108,65 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do dezynfekcji;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).4. Zamówienie nie jest realizowane w ramach projektu unijnego.
5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
5.1. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o tych samych lub nie gorszych parametrach
i standardach jakościowych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia.
5.2. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów pełnowartościowych, niebędących próbkami, nie będących uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, które pochodzą z bieżącej produkcji, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terenie Unii Europejskiej, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich.
5.3. Gwarancja na przedmiot zamówienia musi być zgodna z gwarancją producenta.
5.4. Produkty objęte zamówieniem w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta, o ile dotyczy.
5.5. Zamawiający dopuszcza mniejsze opakowania, jednakże pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych odpowiednio we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
7. Niejednokrotnie właściwości specyfikowanych przez Zamawiającego materiałów stomatologicznych określa podana nazwa własna.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ zostały użyte symbole i nazwy mają one na celu określenie minimalnych wymogów w zakresie klasy i jakości produktu będącego przedmiotem zamówienia oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta
9. Zamawiający, poprzez użycie nazw własnych poszczególnych producentów/dystrybutorów, określa jakość, standard, właściwości fizykochemiczne, właściwości eksploatacyjne i użytkowe, parametry techniczne jakie powinien spełniać zaoferowany produkt równoważny, przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności jest spełnienie co najmniej tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim, jak opisane w SWZ.
10. Pod użytym pojęciem „równoważne” rozumie się:
10.1. produkty o składzie chemicznym i cechach użytkowych oraz jakościowych identycznych lub nie gorszych jak te wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
10.2. w przypadku sprzętu: produkty o parametrach technicznych (np.: skalowanie, pojemności, wymiary i zakresy itp.) użytkowych, jakościowych wykonane z materiałów identycznych lub nie gorszych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
11. Mając na uwadze przepisy ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 Pzp, traktując postawione wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia jako warunki minimalne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne
33141110-4 - Opatrunki
33141320-9 - Igły medyczne
33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 19214,80 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa modeli i zębów fantomowych;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).4. Zamówienie nie jest realizowane w ramach projektu unijnego.
5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
5.1. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o tych samych lub nie gorszych parametrach
i standardach jakościowych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia.
5.2. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów pełnowartościowych, niebędących próbkami, nie będących uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, które pochodzą z bieżącej produkcji, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terenie Unii Europejskiej, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich.
5.3. Gwarancja na przedmiot zamówienia musi być zgodna z gwarancją producenta.
5.4. Produkty objęte zamówieniem w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta, o ile dotyczy.
5.5. Zamawiający dopuszcza mniejsze opakowania, jednakże pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych odpowiednio we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
7. Niejednokrotnie właściwości specyfikowanych przez Zamawiającego materiałów stomatologicznych określa podana nazwa własna.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ zostały użyte symbole i nazwy mają one na celu określenie minimalnych wymogów w zakresie klasy i jakości produktu będącego przedmiotem zamówienia oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta
9. Zamawiający, poprzez użycie nazw własnych poszczególnych producentów/dystrybutorów, określa jakość, standard, właściwości fizykochemiczne, właściwości eksploatacyjne i użytkowe, parametry techniczne jakie powinien spełniać zaoferowany produkt równoważny, przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności jest spełnienie co najmniej tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim, jak opisane w SWZ.
10. Pod użytym pojęciem „równoważne” rozumie się:
10.1. produkty o składzie chemicznym i cechach użytkowych oraz jakościowych identycznych lub nie gorszych jak te wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
10.2. w przypadku sprzętu: produkty o parametrach technicznych (np.: skalowanie, pojemności, wymiary i zakresy itp.) użytkowych, jakościowych wykonane z materiałów identycznych lub nie gorszych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
11. Mając na uwadze przepisy ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 Pzp, traktując postawione wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia jako warunki minimalne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne
33141110-4 - Opatrunki
33141320-9 - Igły medyczne
33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 53001,48 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi chirurgicznych.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).4. Zamówienie nie jest realizowane w ramach projektu unijnego.
5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
5.1. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o tych samych lub nie gorszych parametrach
i standardach jakościowych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia.
5.2. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów pełnowartościowych, niebędących próbkami, nie będących uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, które pochodzą z bieżącej produkcji, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terenie Unii Europejskiej, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich.
5.3. Gwarancja na przedmiot zamówienia musi być zgodna z gwarancją producenta.
5.4. Produkty objęte zamówieniem w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta, o ile dotyczy.
5.5. Zamawiający dopuszcza mniejsze opakowania, jednakże pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych odpowiednio we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
7. Niejednokrotnie właściwości specyfikowanych przez Zamawiającego materiałów stomatologicznych określa podana nazwa własna.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ zostały użyte symbole i nazwy mają one na celu określenie minimalnych wymogów w zakresie klasy i jakości produktu będącego przedmiotem zamówienia oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta
9. Zamawiający, poprzez użycie nazw własnych poszczególnych producentów/dystrybutorów, określa jakość, standard, właściwości fizykochemiczne, właściwości eksploatacyjne i użytkowe, parametry techniczne jakie powinien spełniać zaoferowany produkt równoważny, przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności jest spełnienie co najmniej tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim, jak opisane w SWZ.
10. Pod użytym pojęciem „równoważne” rozumie się:
10.1. produkty o składzie chemicznym i cechach użytkowych oraz jakościowych identycznych lub nie gorszych jak te wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
10.2. w przypadku sprzętu: produkty o parametrach technicznych (np.: skalowanie, pojemności, wymiary i zakresy itp.) użytkowych, jakościowych wykonane z materiałów identycznych lub nie gorszych jak wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ.
11. Mając na uwadze przepisy ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 Pzp, traktując postawione wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia jako warunki minimalne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne
33141110-4 - Opatrunki
33141320-9 - Igły medyczne
33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 9622,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38333,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54621,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54621,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakrzewski Dental B. Zakrzewska, B. Zakrzewska, A. Zwolińska spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122982539
7.3.3) Ulica: Nałęczowska 30
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-701
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54621,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w dniu 24.01.2022 r., po przekazaniu informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 19.01.2022 r. Wykonawca (oferty wybranej jako jedynej nie podlegającej odrzuceniu i najkorzystniejszej w zakresie zadania nr 2) Zakrzewski Dental B. Zakrzewska, B. Zakrzewska, A. Zwolińska spółka jawna złożył pismo, iż wycofuje ofertę w zakresie zadania nr 2. Biorąc pod uwagę, iż zgodnie z ustawą Pzp Wykonawca nie może wycofać oferty po upływie terminu składania ofert oraz w terminie związania ofertą, oświadczenie Wykonawcy Zakrzewski Dental B. Zakrzewska, B. Zakrzewska, A. Zwolińska spółka jawna, jest równoznaczne z uchyleniem się od zawarcia umowy w zakresie zadania nr 2 .
W związku z powyższym przedmiotowe postępowanie zakresie zadania nr 2 unieważniono.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179291,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212350,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179291,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46369,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46369,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46369,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakrzewski Dental B. Zakrzewska, B. Zakrzewska, A. Zwolińska spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122982539
7.3.3) Ulica: Nałęczowska 30
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-701
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46369,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51845,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51845,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51845,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakrzewski Dental B. Zakrzewska, B. Zakrzewska, A. Zwolińska spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122982539
7.3.3) Ulica: Nałęczowska 30
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-701
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51845,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32537,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32537,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32537,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakrzewski Dental B. Zakrzewska, B. Zakrzewska, A. Zwolińska spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122982539
7.3.3) Ulica: Nałęczowska 30
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-701
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32537,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do przedmiotowego postępowania, w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 07.12.2021 r. do godziny 11:00, nie złożono żadnej oferty.
Z uwagi na brak złożonych ofert , postępowanie unieważniono.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do przedmiotowego postępowania, w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 07.12.2021 r. do godziny 11:00, nie złożono żadnej oferty.
Z uwagi na brak złożonych ofert , postępowanie unieważniono.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do przedmiotowego postępowania, w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 07.12.2021 r. do godziny 11:00, nie złożono żadnej oferty.
Z uwagi na brak złożonych ofert , postępowanie unieważniono.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15836,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16452,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15836,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIS-MED. Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9820364421
7.3.3) Ulica: Kolumny 226 lok.1
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-613
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15836,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do przedmiotowego postępowania, w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 07.12.2021 r. do godziny 11:00, nie złożono żadnej oferty.
Z uwagi na brak złożonych ofert , postępowanie unieważniono.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44528,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93722,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44528,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.3) Ulica: Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44528,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w wyznaczonym terminie tj. do dnia 07-12-2021r. do godz. 11:00 wpłynęła jedna oferta, złożona przez firmę:
Biachem Sp. z o.o.
Sowlany, ul. Alejkowa 21 lok. 89
15-528 Białystok
Oferta ta została odrzucona.
Z uwagi na brak ważnych ofert w zakresie zadania nr 12, postępowanie w ww. zadaniu unieważniono
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65843,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74572,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65843,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Intertech dental Ryszard Drobik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6461014115
7.3.3) Ulica: Nowokościelna 26
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65843,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9907,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11807,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9907,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9907,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa w zakresie kompleksowego zabezpieczenia produktów leczniczych do badania klinicznego (DZP.25.31.2024)
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej - mięso i przetwory mięsne.
- Utrzymanie czystości Sekcji Zamiejscowych
- Dostawa jednorazowych wkładów do strzykawki automatycznej na potrzeby COZL
- Dostawa implantów ortopedycznych - 2 zadania
- Dostawa sprzętu pszczelarskiego na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn:"Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa".
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem i uruchomieniem unitów stomatologicznych dla Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Sp. z o.o.
- Środków opatrunkowych dla pacjentów z Epidermolysis Bullosa - pęcherzowe oddzielanie się naskórka
- Dostawa surowców do receptury aptecznej
- Zakup produktów leczniczych - 1 pakiet - Immunoglobulina końska przeciw ludzkim limfocytom T (eATG)
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
więcej: Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.