eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzice"Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą bilansowania handlowego energii z instalacji OZE dla OSiR Świebodzice Sp. z o.o."



Ogłoszenie z dnia 2025-01-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą bilansowania handlowego energii z instalacji OZE dla OSiR Świebodzice Sp. z o.o.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "OSIR ŚWIEBODZICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"

1.3.) Oddział zamawiającego: OSiR Świebodzice Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022306070

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mieszka Starego 6

1.5.2.) Miejscowość: Świebodzice

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-160

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@osir.swiebodzice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://osir.swiebodzice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7c575e9c-e073-4dbe-a0a6-6bc57ba1d836

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą bilansowania handlowego energii z instalacji OZE dla OSiR Świebodzice Sp. z o.o.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c575e9c-e073-4dbe-a0a6-6bc57ba1d836

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00069817

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00010893

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. dostawa energii elektrycznej wraz z ewentualną usługą bilansowania handlowego energii z instalacji OZE do obiektów wymienionych w Załączniku nr 4 – opis przedmiotu zamówienia o zapotrzebowaniu energii elektrycznej w okresie 12 miesięcy w wysokości ok . 650 000 kWh - zamówienie podstawowe
1.2. wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego załącznik do Umowy.
Szczegółowy zakres zamówienia został określony zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz.U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy sprzedaży energii elektrycznej – Załącznik nr 3 do SWZ.
Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia
10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi, w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 29 listopada 2022 r. w sprawie sposobu kształtowania i kalkulacji taryf oraz sposobu rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz.U.2022.2505 ze zm.).
Energia elektryczna ma spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy - Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy.
2. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego
z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.
3. Wymagania stawiane Wykonawcy: wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego Załącznik do Umowy sprzedaży energii elektrycznej. Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do:
3.1. powiadomienia właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego o zawarciu umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz o planowanym terminie rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej,
3.2. rozwiązania dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umów kompleksowych) bądź umów sprzedaży energii elektrycznej w trybie zgodnego porozumienia stron dotychczasowemu sprzedawcy energii elektrycznej i usługi dystrybucji bądź sprzedawcy energii elektrycznej dla wszystkich punktów poboru energii zawartych w Załączniku nr 1 do umowy,
3.3. uzyskania w razie potrzeby od dotychczasowego sprzedawcy informacji o numerze, dacie zawarcia, terminie obowiązywania i okresie wypowiedzenia dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji, bądź umowy sprzedaży energii elektrycznej,
3.4. reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego podczas procesu zawierania Umów Dystrybucyjnych, w tym podpisania i złożenia w imieniu Zamawiającego wniosku o zawarcie umowy dystrybucyjnej,
3.5. reprezentowania Zamawiającego przed Operatorem Sieci Dystrybucyjnej w sprawach związanych
z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji dla nowego przyłączenia (brak dotychczasowej umowy), w tym podpisania i złożenia w imieniu klienta wniosku o przyłączenie instalacji odbiorczej do sieci,
3.6. wystąpienia do Operatora Sieci Dystrybucyjnej z wnioskiem o zmianę płatnika, danych adresowych ppe, grupy taryfowej, mocy umownej dla punktów poboru energii elektrycznej określonych w Załączniku do Umowy podczas realizacji umowy na wcześniejszy wniosek Zamawiającego,
3.7. reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z dotychczasowym Sprzedawcą energii elektrycznej lub Operatorem Systemu Dystrybucji w sprawach związanych z procesem zmiany Sprzedawcy, dotyczy punktów zamieszczonych w Załączniku do Umowy.
4. Zamawiający dla wszystkich punktów poboru energii elektrycznej zawartych w Załączniku nr 5 do SWZ ma zawarte umowy kompleksowe lub sprzedażowe.
5. W Załączniku nr 4 do SWZ informacyjnie wskazano parametry (grupa taryfowa), które różnić się mogą od aktualnie obowiązujących lub mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy na dostawę energii elektrycznej.
6. W toku realizacji niniejszego zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia łącznej ilości zakupionej energii, w zakresie do + 20% względem ilości określonej w pkt 1.1. – zakres podstawowy.
W toku realizacji niniejszego zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia łącznej ilości zakupionej energii, w zakresie do -50% względem ilości określonej w pkt 1.1. – zakres podstawowy.
Zmniejszenie ilości zakupionej energii będzie miało zastosowanie w szczególności w przypadku zainstalowania fotowoltaiki (pkt 7).
7. Dodatkowe informacje mające wpływ na realizacje umowy.
Najwcześniej pod koniec czerwca 2025r. Zamawiający planuje na swoich obiektach MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ ORAZ MAGAZYNU ENERGII PŁYWALNI w tym:
- dostarczenie oraz montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy do 150 kWp sytuowanej na gruncie wraz z niezbędnym osprzętem
- dostarczenie oraz montaż magazynów energii o pojemnościach 3x 50 kWh,
W konsekwencji będzie likwidowany jeden punkt PPE tj. likwidacji ulegnie przyłącze elektrycznego hali sportowej mocy 20 kW i nastąpi scalenie instalacji z istniejącym przyłączem 75 Kw.
8. Dodatkowo Zamawiający informuje, że najpóźniej w ciągu 14 dni od uruchomienia ww. instalacji OZE zaczną obowiązywać postanowienia umowne dotyczące świadczenia przez Wykonawcę usługą bilansowania handlowego energii z instalacji OZE. Zamawiający planuje podłączenie instalacji PV do 150 kWp, podzielonej na 50 kWp z przyłączeniem do OSD na warunkach określonych w systemie Prosument oraz pozostała instalacja tj. do 100 kWp z podłączeniem do RG w systemie ,,zero export ".
Planowana produkcja energii całego systemu to około 150 tyś kWh/rok

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Na realizację zamówienia Zamawiający może przeznaczyć kwotę 454000 zł brutto
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do kosztu zaoferowanego w jedynej złożonej ofercie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 629035,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 629035,87 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.