eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrzczonówPrzebudowa ujęć wody i hydroforni w Krzczonowie Trzecim oraz hydroforni i ujęć wody w Sobieskiej Woli I



Ogłoszenie z dnia 2022-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ujęć wody i hydroforni w Krzczonowie Trzecim oraz hydroforni i ujęć wody w Sobieskiej Woli I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzczonów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019655

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spokojna 7

1.5.2.) Miejscowość: Krzczonów

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-110

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: (81) 56 64 051

1.5.8.) Numer faksu: (81) 56 64 051

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krzczonow.mbnet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugkrzczonow.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

ugkrzczonow.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ujęć wody i hydroforni w Krzczonowie Trzecim oraz hydroforni i ujęć wody w Sobieskiej Woli I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3090f853-618e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00069943

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002515/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Przebudowa ujęć wody i hydroforni w Krzczonowie Trzecim oraz hydroforni i ujęć wody w Sobieskiej Woli I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Efektywna gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Krzczonów”, operacja typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego PROW 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00324309/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RBD.271.18.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 771119,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa ujęć wody i hydroforni Krzczonów III (branża sanitarna, elektryczna i budowlana)” z podziałem na 2 Zadania:

4.2.1.1. Zadanie 1 obejmujące wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ujęć wody i hydroforni Krzczonów III (branża sanitarna i elektryczna):
1) Roboty demontażowe
2) Wymiana zestawu hydroforowego
3) Wymiana chloratora
4) Wymiana wentylatora dachowego
5) Wymiana pomp głębinowych i armatury
6) Prace demontażowe instalacji elektrycznych wraz z osprzętem w budynku ujęcia wody wraz z demontażem rozdzielnic żeliwnych zalicznikowych,
7) Montaż rozdzielnicy głównej RT z aparaturą kontrolno-pomiarową i automatyką oraz członem zasilającym,
8) Montaż systemu wizualizacji (monitoringu),
9) Montaż baterii kondensatorów,
10) Montaż instalacji elektrycznych wewnętrznych wraz z osprzętem w budynku ujęcia wody,
11) Zasilanie zestawu hydroforowego,
12) Zasilanie chloratora oraz wentylatora,
13) Połączenia wyrównawcze,
14) Odtworzenie instalacji odgromowej,
15) Odtworzenie i podłączenie do rozdzielnicy głównej obwodów zasilających, sygnałowych oraz sterujących zbiorników wodnych oraz studni (kable istniejące).
16) Wymiana korytek kablowych.
4.2.1.2. Zadanie 2 obejmujące wykonanie projektu budowlanego oraz robót budowlanych polegających na przebudowie hydroforni Krzczonów III (branża konstrukcyjno-budowlana):
1) Wykonanie inwentaryzacji budowlanej,
2) Wykonanie projektu budowlanego zgodnego z aktualnymi na dzień podjęcia zlecenia przepisami wraz z zebraniem innych potrzebnych dokumentów wchodzących w skład projektu budowlanego w szczególności mapy do celów projektowych (jeżeli potrzebna). Wykonawca uzyska w imieniu zamawiającego prawomocne pozwolenie na budowę w związku z przebudową ściany zewnętrznej budynku, którego budowa wymaga uzyskania pozwolenia na budowę.
3) Wykonanie projektu wykonawczego oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót Budowlanych,
4) Wykonanie remontu pokrycia dachowego wraz z termoizolacją, w tym:
 Rozbiórka pokrycia z papy,
 Rozbiórka czapek kominowych,
 Rozbiórka rynien,
 Rozbiórka rur spustowych,
 Rozbiórka obróbek blacharskich,
 Wykonanie czapek kominowych,
 Wykonanie termoizolacji dachu z płyt styropapy gr. 10cm,
 Wykonanie pokrycia papą termozgrzewalną,
 Uszczelnienie lejków wokół rur wywiewnych,
 Mocowanie rynien,
 Mocowanie rur spustowych,
 Wykonanie obróbek blacharskich,
 Montaż kratek zabezpieczających kanały wentylacyjne.
5) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z przebudową ściany zewnętrznej, w tym:
 Demontaż istniejącej stolarki drewnianej,
 Zamurowanie otworów okiennych w ilości ustalonej na etapie projektowym,
 Uzupełnienie ścian – pomniejszenie otworu drzwi zewnętrznych,
 Montaż stolarki okiennej PCV,
 Montaż stolarki drzwiowej – aluminiowej zewnętrznej,
 Malowanie nadających się do użycia ościeżnic wewnętrznych – metalowych,
 Wykucie otworu drzwiowego w ścianie działowej,
 Obsadzenie nowych ościeżnic stalowych wewnętrznych,
 Montaż stolarki wewnętrznej płytowej – skrzydła pełne.
6) Wykonanie hydroizolacji fundamentów, w tym:
 Wykopy o ścianach pionowych wykonywane odcinkami,
 Oczyszczenie ław i ścian fundamentowych,
 Naniesienie izolacji przeciwwilgociowych powłokowych bitumicznych pionowych,
 Wykonanie termoizolacji ścian fundamentowych ze styroduru gr. 10cm,
 Zasypanie wykopu z warstwowym zagęszczeniem.
7) Wykonanie opaski odwadniającej, w tym:
 Profilowanie podłoża wokół budynku,
 Wykonanie podbudowy z dylatacją pod kostkę betonową,
 Układanie obrzeży betonowych,
 Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6cm o szerokości 0,5-1,00m,
 Wyrównanie do istniejącego terenu i uprzątnięcie pozostałej ziemi z terenu budowy.
8) Wykonanie termoizolacji zewnętrznych oraz roboty wykończeniowe zewnętrzne, w tym:
 Obicie tynków zewnętrznych
 Przygotowanie i sprawdzenie podłoża zgodnie z zaleceniami wybranego systemu ocieplenia styropianem metodą lekką-mokrą
 Ocieplenie ścian płytami styropianowymi o gr. 10cm
 Wykonanie obróbek oraz uszczelnień wokół stolarki zewnętrznej
 Wykonanie ocieplenia ościeży stolarki zewnętrznej wraz z zabezpieczeniem narożników kątownikiem metalowym z siatką – zgodnie z zaleceniami producenta wybranego systemu dociepleń
 Wykonanie kompletnej wyprawy elewacyjnej zgodnie z zaleceniami wybranego producenta.
Preferowany tynk cienkowarstwowy silikonowy do poziomu 50cm od ziemi, poniżej tynk mozaikowy.
 Wykonanie podokienników z blachy powlekanej
 Malowanie farbą olejną drabinki zewnętrznej na dach oraz stojaka przyłącza Elektrycznego
9) Roboty wewnętrzne:
 Rozbiórka elementów betonowych – fundamentów zbiornika, fundamentu pomp,
 Rozbiórka pieców i trzonów kaflowych,
 Zeskrobanie i zmycie starej farby,
 Skasowanie wykwitów,
 Uzupełnienie ścian i tynków,
 Gruntowanie podłoży preparatem wzmacniającym – powierzchnie poziome,
 Wykonanie posadzek z gresu,
 Wykonanie cokolików z gresu,
 Malowanie farbą emulsyjną ze szpachlowaniem nierówności i przygotowaniem podłoża z zgodnie z zaleceniami wybranego producenta szpachli i farby. Ilość warstw zgodnie z zaleceniami producenta do uzyskania jednolitego koloru.
 Malowanie farbą olejną rur instalacji wewnętrznych,
 Obsadzenie kratek wentylacyjnych,
 Uprzątnięcie budynku po zakończeniu prac i wywiezienie gruzu z rozebranych konstrukcji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45245000-6 - Roboty w zakresie pogłębiania i pompowania dla instalacji do uzdatniania wody

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45317100-3 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 481950,89 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa ujęć wody i hydroforni Sobieska Wola I”, obejmująca wykonanie robót
budowlanych:
1) Roboty demontażowe,
2) Wymiana zestawu hydroforowego,
3) Wymiana chloratora,
4) Wymiana wentylatora dachowego,
5) Wymiana pomp głębinowych i armatury,
6) Wymiana pompy głębinowej w studni wierconej o parametrach zgodnych z dokumentacją
projektową,
7) Łącznik dwukołnierzowy DN100 ze stali nierdzewnej, z manometrem i kurkiem do poboru
wody surowej, na rurociągu tłocznym,
8) Wodomierz studzienny z nadajnikiem impulsów o średnicy nominalnej 100 mm,
9) Zawory kołnierzowe, zwrotne, klapowe o śr. nom. 100 mm,
10) Zasuwa odcinająca miękkouszczelniona, kołnierzowa, krótka, z kółkiem, o średnicy
nominalnej 100 mm,
11) Łącznik żeliwny R-K do rur ciśnieniowych 110PVC.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45317100-3 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych

4.5.5.) Wartość części: 289168,86 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 651900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1105155,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 651900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Emil Majewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122085024

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 651900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 415063,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Emil Majewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122085024

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 356700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.