Ogłoszenie z dnia 2022-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00324309/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
- 2022/BZP 00001593/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-04
- 2022/BZP 00003728/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ujęć wody i hydroforni w Krzczonowie Trzecim oraz hydroforni i ujęć wody w Sobieskiej Woli I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzczonów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019655
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spokojna 7
1.5.2.) Miejscowość: Krzczonów
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-110
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: (81) 56 64 051
1.5.8.) Numer faksu: (81) 56 64 051
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krzczonow.mbnet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugkrzczonow.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
ugkrzczonow.bip.lubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ujęć wody i hydroforni w Krzczonowie Trzecim oraz hydroforni i ujęć wody w Sobieskiej Woli I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3090f853-618e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00069943
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002515/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Przebudowa ujęć wody i hydroforni w Krzczonowie Trzecim oraz hydroforni i ujęć wody w Sobieskiej Woli I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Efektywna gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Krzczonów”, operacja typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego PROW 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00324309/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RBD.271.18.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 771119,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa ujęć wody i hydroforni Krzczonów III (branża sanitarna, elektryczna i budowlana)” z podziałem na 2 Zadania:4.2.1.1. Zadanie 1 obejmujące wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ujęć wody i hydroforni Krzczonów III (branża sanitarna i elektryczna):
1) Roboty demontażowe
2) Wymiana zestawu hydroforowego
3) Wymiana chloratora
4) Wymiana wentylatora dachowego
5) Wymiana pomp głębinowych i armatury
6) Prace demontażowe instalacji elektrycznych wraz z osprzętem w budynku ujęcia wody wraz z demontażem rozdzielnic żeliwnych zalicznikowych,
7) Montaż rozdzielnicy głównej RT z aparaturą kontrolno-pomiarową i automatyką oraz członem zasilającym,
8) Montaż systemu wizualizacji (monitoringu),
9) Montaż baterii kondensatorów,
10) Montaż instalacji elektrycznych wewnętrznych wraz z osprzętem w budynku ujęcia wody,
11) Zasilanie zestawu hydroforowego,
12) Zasilanie chloratora oraz wentylatora,
13) Połączenia wyrównawcze,
14) Odtworzenie instalacji odgromowej,
15) Odtworzenie i podłączenie do rozdzielnicy głównej obwodów zasilających, sygnałowych oraz sterujących zbiorników wodnych oraz studni (kable istniejące).
16) Wymiana korytek kablowych.
4.2.1.2. Zadanie 2 obejmujące wykonanie projektu budowlanego oraz robót budowlanych polegających na przebudowie hydroforni Krzczonów III (branża konstrukcyjno-budowlana):
1) Wykonanie inwentaryzacji budowlanej,
2) Wykonanie projektu budowlanego zgodnego z aktualnymi na dzień podjęcia zlecenia przepisami wraz z zebraniem innych potrzebnych dokumentów wchodzących w skład projektu budowlanego w szczególności mapy do celów projektowych (jeżeli potrzebna). Wykonawca uzyska w imieniu zamawiającego prawomocne pozwolenie na budowę w związku z przebudową ściany zewnętrznej budynku, którego budowa wymaga uzyskania pozwolenia na budowę.
3) Wykonanie projektu wykonawczego oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót Budowlanych,
4) Wykonanie remontu pokrycia dachowego wraz z termoizolacją, w tym:
Rozbiórka pokrycia z papy,
Rozbiórka czapek kominowych,
Rozbiórka rynien,
Rozbiórka rur spustowych,
Rozbiórka obróbek blacharskich,
Wykonanie czapek kominowych,
Wykonanie termoizolacji dachu z płyt styropapy gr. 10cm,
Wykonanie pokrycia papą termozgrzewalną,
Uszczelnienie lejków wokół rur wywiewnych,
Mocowanie rynien,
Mocowanie rur spustowych,
Wykonanie obróbek blacharskich,
Montaż kratek zabezpieczających kanały wentylacyjne.
5) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z przebudową ściany zewnętrznej, w tym:
Demontaż istniejącej stolarki drewnianej,
Zamurowanie otworów okiennych w ilości ustalonej na etapie projektowym,
Uzupełnienie ścian – pomniejszenie otworu drzwi zewnętrznych,
Montaż stolarki okiennej PCV,
Montaż stolarki drzwiowej – aluminiowej zewnętrznej,
Malowanie nadających się do użycia ościeżnic wewnętrznych – metalowych,
Wykucie otworu drzwiowego w ścianie działowej,
Obsadzenie nowych ościeżnic stalowych wewnętrznych,
Montaż stolarki wewnętrznej płytowej – skrzydła pełne.
6) Wykonanie hydroizolacji fundamentów, w tym:
Wykopy o ścianach pionowych wykonywane odcinkami,
Oczyszczenie ław i ścian fundamentowych,
Naniesienie izolacji przeciwwilgociowych powłokowych bitumicznych pionowych,
Wykonanie termoizolacji ścian fundamentowych ze styroduru gr. 10cm,
Zasypanie wykopu z warstwowym zagęszczeniem.
7) Wykonanie opaski odwadniającej, w tym:
Profilowanie podłoża wokół budynku,
Wykonanie podbudowy z dylatacją pod kostkę betonową,
Układanie obrzeży betonowych,
Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6cm o szerokości 0,5-1,00m,
Wyrównanie do istniejącego terenu i uprzątnięcie pozostałej ziemi z terenu budowy.
8) Wykonanie termoizolacji zewnętrznych oraz roboty wykończeniowe zewnętrzne, w tym:
Obicie tynków zewnętrznych
Przygotowanie i sprawdzenie podłoża zgodnie z zaleceniami wybranego systemu ocieplenia styropianem metodą lekką-mokrą
Ocieplenie ścian płytami styropianowymi o gr. 10cm
Wykonanie obróbek oraz uszczelnień wokół stolarki zewnętrznej
Wykonanie ocieplenia ościeży stolarki zewnętrznej wraz z zabezpieczeniem narożników kątownikiem metalowym z siatką – zgodnie z zaleceniami producenta wybranego systemu dociepleń
Wykonanie kompletnej wyprawy elewacyjnej zgodnie z zaleceniami wybranego producenta.
Preferowany tynk cienkowarstwowy silikonowy do poziomu 50cm od ziemi, poniżej tynk mozaikowy.
Wykonanie podokienników z blachy powlekanej
Malowanie farbą olejną drabinki zewnętrznej na dach oraz stojaka przyłącza Elektrycznego
9) Roboty wewnętrzne:
Rozbiórka elementów betonowych – fundamentów zbiornika, fundamentu pomp,
Rozbiórka pieców i trzonów kaflowych,
Zeskrobanie i zmycie starej farby,
Skasowanie wykwitów,
Uzupełnienie ścian i tynków,
Gruntowanie podłoży preparatem wzmacniającym – powierzchnie poziome,
Wykonanie posadzek z gresu,
Wykonanie cokolików z gresu,
Malowanie farbą emulsyjną ze szpachlowaniem nierówności i przygotowaniem podłoża z zgodnie z zaleceniami wybranego producenta szpachli i farby. Ilość warstw zgodnie z zaleceniami producenta do uzyskania jednolitego koloru.
Malowanie farbą olejną rur instalacji wewnętrznych,
Obsadzenie kratek wentylacyjnych,
Uprzątnięcie budynku po zakończeniu prac i wywiezienie gruzu z rozebranych konstrukcji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45245000-6 - Roboty w zakresie pogłębiania i pompowania dla instalacji do uzdatniania wody
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45317100-3 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 481950,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa ujęć wody i hydroforni Sobieska Wola I”, obejmująca wykonanie robótbudowlanych:
1) Roboty demontażowe,
2) Wymiana zestawu hydroforowego,
3) Wymiana chloratora,
4) Wymiana wentylatora dachowego,
5) Wymiana pomp głębinowych i armatury,
6) Wymiana pompy głębinowej w studni wierconej o parametrach zgodnych z dokumentacją
projektową,
7) Łącznik dwukołnierzowy DN100 ze stali nierdzewnej, z manometrem i kurkiem do poboru
wody surowej, na rurociągu tłocznym,
8) Wodomierz studzienny z nadajnikiem impulsów o średnicy nominalnej 100 mm,
9) Zawory kołnierzowe, zwrotne, klapowe o śr. nom. 100 mm,
10) Zasuwa odcinająca miękkouszczelniona, kołnierzowa, krótka, z kółkiem, o średnicy
nominalnej 100 mm,
11) Łącznik żeliwny R-K do rur ciśnieniowych 110PVC.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45317100-3 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych
4.5.5.) Wartość części: 289168,86 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 651900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1105155,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 651900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Emil Majewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122085024
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 651900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 415063,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Emil Majewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122085024
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 356700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.