Ogłoszenie z dnia 2021-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00021008/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00069958 z dnia 2021-06-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż urządzeń i wyposażenia w ramach budowy świetlicy wiejskiej w miejscowości Malenin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tczew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lecha 12
1.5.2.) Miejscowość: Tczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 58 530 5132
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gmina-tczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-tczew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż urządzeń i wyposażenia w ramach budowy świetlicy wiejskiej w miejscowości Malenin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67628028-8aee-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069958
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003029/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Malenin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021008/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.1.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie przez Wykonawcę urządzeń/wyposażenia w ramach budowy świetlicy wiejskiej w miejscowości Malenin, tj.:1) część nr 1 – Dostawa mebli w ramach budowy świetlicy wiejskiej w miejscowości Malenin, w tym m.in.:
a) stół roboczy ze zlewem dwukomorowym – 2 szt.,
b) stół roboczy stal nierdzewna 1000 x 700 x 850 mm – 5 szt.,
c) umywalka zabudowana - 2 szt.,
d) stół ze zlewem i otworem – 1 szt.,
e) stół roboczy stal nierdzewna 1000 x 600 x 850 mm – 3 szt.,
f) szafa magazynowa – 1 szt.,
g) szafa przelotowa – 1 szt.,
h) stół roboczy stal nierdzewna 800 x 600 x 850 mm – 1 szt.,
i) stół roboczy stal nierdzewna 1500 x 700 x 850 mm – 1 szt.,
j) szafka wisząca z drzwiami suwanymi – 2 szt.,
k) stół odkładczy - 1 szt.,
l) regał magazynowy 5 regulowanych półek do 80 kg każda, nogi z regulacją wysokości 910 x 544 x 1830 mm – 5 szt.,
m) regał magazynowy 7 regulowanych półek do 80 kg każda, nogi z regulacją wysokości 1100 x 600 x 1830 mm – 3 szt.,
n) krzesło drewniane – 100 szt.,
o) stół świetlicowy – 16 szt.,
p) wieszak do szatni – 2 szt.,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SWZ oraz Załączniku nr 4 i 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
4.5.5.) Wartość części: 75218,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie przez Wykonawcę urządzeń/wyposażenia w ramach budowy świetlicy wiejskiej w miejscowości Malenin, tj.:1) część nr 2 - Dostawa urządzeń AGD, RTV w ramach budowy świetlicy wiejskiej w miejscowości Malenin, w tym m.in.:
a) taboret gazowy – 1 szt.,
b) kuchnia gazowa – 2 szt.,
c) patelnia elektryczna uchylna – 1 szt.,
d) okap podwieszany – 2 szt.,
e) piec konwekcyjny z nawilżaniem – 1 szt.,
f) zmywarko - wyparzarka kapturowa – 1 szt.,
g) szafa chłodnicza – 1 szt.,
h) frytkownica – 1 szt.,
i) kuchenka mikrofalowa z funkcją grill – 1 szt.,
j) witryna mroźnicza jedno drzwiowa – 1 szt.,
k) ekran elektryczny – 1 szt.,
l) projektor multimedialny – 1 szt.,
m) notebook – 1 szt.,
n) telewizor 60-65 cali – 1 szt.,
o) przenośny zestaw nagłośnieniowy + 2 mikrofony bezprzewodowe nagłówne z mikroportami z regulowaną częstotliwością 2x16 kanałów – 1 szt.,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SWZ oraz Załączniku nr 4 i 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
4.5.5.) Wartość części: 81584,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie przez Wykonawcę urządzeń/wyposażenia w ramach budowy świetlicy wiejskiej w miejscowości Malenin, tj.:1) część nr 3 - Dostawa wyposażenia w ramach budowy świetlicy wiejskiej w miejscowości Malenin, w tym m.in.:
a) wózek transportowy kuchenny odległość między półkami ok. 295 mm, 900 x 700 x 800 mm – 1 szt.,
b) wózek transportowy kuchenny odległość między półkami ok. 550 mm, 900 x 700 x 800 mm – 1 szt.,
c) aluminiowa drabina stojąca – 1 szt.,
d) garnek 70 litrów - 1 szt.,
e) garnek 50 litrów – 1 szt.,
f) patelnia średnica 240 x (H) 45 – 1 szt.,
g) patelnia średnica 280 x (H) 50 mm – 1 szt.,
h) patelnia średnica 320 x (H) 55 mm - 1 szt.,
i) rondel bez pokrywki, długi niewypełniony uchwyt ze stali nierdzewnej poj. 1,2 litra, średnica 140x (H) 70 grubość ścianki 0,7 mm – 2 szt.,
j) rondel bez pokrywki, długi niewypełniony uchwyt ze stali nierdzewnej poj. 3,0 litra średnica 200x (H) 90 grubość ścianki 0,7 mm – 1 szt.,
k) ociekacz do naczyń – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 3242,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53404,11
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163516,20
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53404,11
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Koprowski PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE GASTRO CENTRUM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7641307701
7.3.3) Ulica: Al. Poznańska 70 A
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADAM KOPROWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE GASTRO CENTRUM
jakie przetargi wygrała firma
ADAM KOPROWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE GASTRO CENTRUM
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53404,11
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73779,46
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111930,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73779,46
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PH ENERGIA S. C. Hubert Widomski, Przemysław Wielgo
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PH ENERGIA S. C. Hubert Widomski, Przemysław Wielgo
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591956722
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 151
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI
jakie przetargi wygrała firma
PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73779,46
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3196,62
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10332,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3196,62
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PH ENERGIA S. C. Hubert Widomski, Przemysław Wielgo
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PH ENERGIA S. C. Hubert Widomski, Przemysław Wielgo
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591956722
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 151
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI
jakie przetargi wygrała firma
PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3196,62
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
2021-06-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- Zakup fabrycznie nowego samochodu dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Tczewie
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Tczew
- Prowadzenie konserwacji i eksploatacji urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Tczewa będącego własnością Gminy Miejskiej Tczew
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Miejskiej Tczew do placówek oświatowych w celu realizacji obowiązku szkolnego i nauki
- Zakup i dostawa urządzeń sieciowych
- Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg/jezdni na terenie miasta Tczewa
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- "Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do Urzędu Gminy w Studzienicach"
- Dostawa wyposażenia meblowego do siedziby Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości Zarząd w Szczecinie
- Dostawę mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach II 2 postępowanie.
- Dostawa mebli na potrzeby Domu Studenta
więcej: Sprzęt elektroniczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.