Ogłoszenie z dnia 2022-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00320480/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
- 2021/BZP 00339637/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-30
- 2022/BZP 00001618/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa układu zasilającego wraz z wymianą tablicy głównej rozdzielczej i montażem instalacji fotowoltaicznej w ramach zadania „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Ryki”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYKI
1.3.) Oddział zamawiającego: w imieniu której działa Burmistrz Ryk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Karola Wojtyły 29
1.5.2.) Miejscowość: Ryki
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 8657 110
1.5.8.) Numer faksu: 81 8657 111
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ryki@ryki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ryki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umryki.bip.lubelskie.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa układu zasilającego wraz z wymianą tablicy głównej rozdzielczej i montażem instalacji fotowoltaicznej w ramach zadania „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Ryki”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a748980c-5f1f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00069969
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001883/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Przebudowa układu zasilającego wraz z wymianą tablicy głównej rozdzielczej i montażem instalacji fotowoltaicznej w ramach zadania „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Ryki”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane w ramach projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Projekt nr: RPLU.05.02.00-06-0025/19.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320480/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.37.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - dotycząca budynków Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Starym Bazanowie:a) Budynek Szkoły Podstawowej w Starym Bazanowie:
− przebudowę układu pomiarowo z wyniesieniem go na zewnątrz;
− wymianę tablicy rozdzielczej wraz z montażem licznika dwukierunkowego;
− wykonanie wyłącznika przeciwpożarowego prądu;
− wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy przyłączeniowej 13,32 kWp;
− zabezpieczenie obwodów za pomocą samoczynnych wyłączników instalacyjnych;
− instalacja elektryczna powinna posiadać układ blokujący wypływ energii elektrycznej do sieci;
− zawiadomienie organu Państwowej Straży Pożarnej zgodnie z wynikającymi przepisami;
b) Budynek Przedszkola w Starym Bazanowie:
− przebudowę układu pomiarowo z wyniesieniem go na zewnątrz;
− wymianę tablicy rozdzielczej wraz z montażem licznika dwukierunkowego;
− wykonanie wyłącznika przeciwpożarowego prądu;
− wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy przyłączeniowej 9,24 kWp;
− zabezpieczenie obwodów za pomocą samoczynnych wyłączników instalacyjnych;
− instalacja elektryczna powinna posiadać układ blokujący wypływ energii elektrycznej do sieci;
− zawiadomienie organu Państwowej Straży Pożarnej zgodnie z wynikającymi przepisami;
mi;
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
4.5.5.) Wartość części: 134972,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – dotycząca budynku Szkoły Podstawowej w Swatacha) Budynek Szkoły Podstawowej w Swatach:
− przebudowę układu pomiarowo z wyniesieniem go na zewnątrz;
− wymianę tablicy rozdzielczej wraz z montażem licznika dwukierunkowego;
− wykonanie wyłącznika przeciwpożarowego prądu;
− wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy przyłączeniowej 13,69 kWp;
− zabezpieczenie obwodów za pomocą samoczynnych wyłączników instalacyjnych;
− instalacja elektryczna powinna posiadać układ blokujący wypływ energii elektrycznej do sieci;
− zawiadomienie organu Państwowej Straży Pożarnej zgodnie z wynikającymi przepisami;
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
4.5.5.) Wartość części: 80996,07 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122654,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174350,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122654,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FG Energy spółka z ograniczoną odpowidzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9820378558
7.3.3) Ulica: Aleja Pokoju 1
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-548
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FG ENERGY SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FG ENERGY SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122654,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68449,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101964,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68449,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RED ALERT Paweł Borzęcki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9462402068
7.3.3) Ulica: Wyzwolenia 129
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-368
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68449,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI RYKI
- "Budowa drogi gminnej w m. Leopoldów"
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Władysława Korżyka w Rykach
- DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH DO POJAZDÓW I URZĄDZEŃ BĘDĄCYCH W DYSPOZYCJI ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W RYKACH W ROKU 2025
więcej: przetargi RYKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- "Budowa tężni solankowej w miejscowości Bodzanów" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Utworzenie placówki wsparcia dziennego w Krobuszu.
- Budowa boiska do hokeja na trawie przy ul. Olimpijskiej 2 w Siemianowicach Śląskich- zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.