Ogłoszenie z dnia 2021-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00011164/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-26
- 2021/BZP 00011164/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-26 (po zmianach)
- 2021/BZP 00011164/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-26 (po zmianach)
- 2021/BZP 00011164/04 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-26 (po zmianach)
- 2021/BZP 00017498/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-15
- 2021/BZP 00017977/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-16
- 2021/BZP 00020259/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00070086 z dnia 2021-06-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SIEDZIBY MIEJSKIEGO ZARZĄDU OŚWIATY W BIELSKU-BIAŁEJ PRZY UL. AKADEMII UMIEJĘTNOŚCI 1A
W BIELSKU-BIAŁEJ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181741
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.bielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.um.bielsko.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SIEDZIBY MIEJSKIEGO ZARZĄDU OŚWIATY W BIELSKU-BIAŁEJ PRZY UL. AKADEMII UMIEJĘTNOŚCI 1AW BIELSKU-BIAŁEJ”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbf04e49-7818-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070086
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000766/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Termomodernizacja budynku siedziby Miejskiego Zarządu Oświaty przy ul. Akademii Umiejętności 1a w Bielsku-Białej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny program operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011164/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.3.2021.MW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynku (będącego do 31.12.2020 roku siedzibą Miejskiego Zarządu Oświaty w Bielsku-Białej) przy ulicy Akademii Umiejętności 1a w Bielsku-Białej (zlokalizowanego na działce nr 214/187 jednostka rejestrowa - Bielsko-Biała, obręb ewidencyjny – Lipnik), obejmujące w szczególności wykonanie:
robót przygotowawczych i zabezpieczających,
robót rozbiórkowych i demontażowych,
izolacji fundamentów i cokołów,
drenażu opaskowego,
elementów konstrukcyjnych w budynku,
robót żelbetowych, murarskich, izolacyjnych, tynkarskich, okładzinowych, malarskich, posadzkarskich i wykończeniowych,
wymiany stolarki drzwiowej i okiennej,
termomodernizacji ścian,
termomodernizacji dachu wraz z wymianą pokrycia dachu,
daszków zewnętrznych,
murów oporowych,
schodów terenowych wraz z odtworzeniem nawierzchni wokół budynku,
instalacji centralnego ogrzewania, termowentylacji, elektrycznej, odgromowej oraz fotowoltaicznej,
przebudowy przyłącza gazu oraz budowy wewnętrznej instalacji gazowej,
uporządkowania terenu robót najpóźniej w dniu odbioru końcowego (wywóz
i składowanie odpadów m.in. gruzu, złomu, itp.).
Przedmiot zamówienia określony jest szczegółowo w następujących załącznikach do nin. SWZ, które stanowią jej integralną część:
• dokumentacji projektowej,
• specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB,
• wzorze umowy,
• przedmiarach robót.
• Opis przedmiotu zamówienia
Minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące rękojmi i gwarancji:
Zamawiający wymaga udzielenia:
• rękojmi za wady przedmiotu zamówienia (wykonanych robót), w tym użyte materiały i urządzenia na okres nie krótszy niż 5 lat/ 60 miesięcy.
• gwarancji na wykonane roboty oraz użyte materiały i urządzenia na okres nie krótszy niż 3 lata/36 miesięcy.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45 10 00 00-8 – Przygotowanie terenu pod budowę
45 11 00 00-1 – Roboty rozbiórkowe
45 45 30 00-7 – Roboty remontowe i renowacyjne
45 40 00 00-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45 44 30 00-4 – Roboty elewacyjne
45 22 35 00-1 – Konstrukcje z betonu zbrojonego
45 32 00 00-6 – Roboty izolacyjne
45 42 10 00-4 – Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45 26 10 00-4 – Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45 33 11 00-7 – Instalowanie centralnego ogrzewania
45 33 12 10-1 – Instalowanie wentylacji
45 33 12 20-4 – Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45 23 12 20-3 – Roboty budowlane w zakresie gazociągów
45 33 30 00-0 – Roboty instalacyjne gazowe
45 31 00 00-3 – Roboty instalacyjne elektryczne
09 33 12 00-0 – Słoneczne moduły fotowoltaiczne
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
6. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2491765,83
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2794673,02
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2491765,83
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PORTAL S.C. Dagmara Malmon-Lech, Paweł Lech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9371806044
7.3.3) Ulica: Leszczyńska 65
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PORTAL" S.C. DAGMARA MALMON-LECH, PAWEŁ LECH
jakie przetargi wygrała firma
"PORTAL" S.C. DAGMARA MALMON-LECH, PAWEŁ LECH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2616354,12
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
2021-06-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji zadania pn.: "Rozbudowa Inteligentnego Systemu Transportowego w Bielsku-Białej - ETAP III"
- Świadczenie usług medycznych na potrzeby Ośrodka Przeciwdziałania Problemom Alkoholowym w Bielsku-Białej w 2025 roku
- Zakup ambulansu z wyposażeniem dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Dostawa mebli dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego w Bielsku-Białej w latach 2025 - 2026
- Sprzątanie filii Książnicy Beskidzkiej w roku 2025.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.