eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała"TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SIEDZIBY MIEJSKIEGO ZARZĄDU OŚWIATY W BIELSKU-BIAŁEJ PRZY UL. AKADEMII UMIEJĘTNOŚCI 1A W BIELSKU-BIAŁEJ"



Ogłoszenie z dnia 2021-06-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00070086 z dnia 2021-06-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SIEDZIBY MIEJSKIEGO ZARZĄDU OŚWIATY W BIELSKU-BIAŁEJ PRZY UL. AKADEMII UMIEJĘTNOŚCI 1A
W BIELSKU-BIAŁEJ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181741

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.bielsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.um.bielsko.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SIEDZIBY MIEJSKIEGO ZARZĄDU OŚWIATY W BIELSKU-BIAŁEJ PRZY UL. AKADEMII UMIEJĘTNOŚCI 1A
W BIELSKU-BIAŁEJ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbf04e49-7818-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070086

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000766/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Termomodernizacja budynku siedziby Miejskiego Zarządu Oświaty przy ul. Akademii Umiejętności 1a w Bielsku-Białej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny program operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011164/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.3.2021.MW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynku (będącego do 31.12.2020 roku siedzibą Miejskiego Zarządu Oświaty w Bielsku-Białej) przy ulicy Akademii Umiejętności 1a w Bielsku-Białej (zlokalizowanego na działce nr 214/187 jednostka rejestrowa - Bielsko-Biała, obręb ewidencyjny – Lipnik), obejmujące w szczególności wykonanie:
 robót przygotowawczych i zabezpieczających,
 robót rozbiórkowych i demontażowych,
 izolacji fundamentów i cokołów,
 drenażu opaskowego,
 elementów konstrukcyjnych w budynku,
 robót żelbetowych, murarskich, izolacyjnych, tynkarskich, okładzinowych, malarskich, posadzkarskich i wykończeniowych,
 wymiany stolarki drzwiowej i okiennej,
 termomodernizacji ścian,
 termomodernizacji dachu wraz z wymianą pokrycia dachu,
 daszków zewnętrznych,
 murów oporowych,
 schodów terenowych wraz z odtworzeniem nawierzchni wokół budynku,
 instalacji centralnego ogrzewania, termowentylacji, elektrycznej, odgromowej oraz fotowoltaicznej,
 przebudowy przyłącza gazu oraz budowy wewnętrznej instalacji gazowej,
 uporządkowania terenu robót najpóźniej w dniu odbioru końcowego (wywóz
i składowanie odpadów m.in. gruzu, złomu, itp.).

Przedmiot zamówienia określony jest szczegółowo w następujących załącznikach do nin. SWZ, które stanowią jej integralną część:
• dokumentacji projektowej,
• specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB,
• wzorze umowy,
• przedmiarach robót.
• Opis przedmiotu zamówienia

Minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące rękojmi i gwarancji:
Zamawiający wymaga udzielenia:
• rękojmi za wady przedmiotu zamówienia (wykonanych robót), w tym użyte materiały i urządzenia na okres nie krótszy niż 5 lat/ 60 miesięcy.
• gwarancji na wykonane roboty oraz użyte materiały i urządzenia na okres nie krótszy niż 3 lata/36 miesięcy.

2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45 10 00 00-8 – Przygotowanie terenu pod budowę
45 11 00 00-1 – Roboty rozbiórkowe
45 45 30 00-7 – Roboty remontowe i renowacyjne
45 40 00 00-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45 44 30 00-4 – Roboty elewacyjne
45 22 35 00-1 – Konstrukcje z betonu zbrojonego
45 32 00 00-6 – Roboty izolacyjne
45 42 10 00-4 – Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45 26 10 00-4 – Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45 33 11 00-7 – Instalowanie centralnego ogrzewania
45 33 12 10-1 – Instalowanie wentylacji
45 33 12 20-4 – Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45 23 12 20-3 – Roboty budowlane w zakresie gazociągów
45 33 30 00-0 – Roboty instalacyjne gazowe
45 31 00 00-3 – Roboty instalacyjne elektryczne
09 33 12 00-0 – Słoneczne moduły fotowoltaiczne

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
6. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2491765,83

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2794673,02

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2491765,83

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PORTAL S.C. Dagmara Malmon-Lech, Paweł Lech

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9371806044

7.3.3) Ulica: Leszczyńska 65

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2616354,12

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

2021-06-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.