Ogłoszenie z dnia 2021-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00024390/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-29
- 2021/BZP 00028162/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-06
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00070127 z dnia 2021-06-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wózka jezdniowego podnośnikowego oraz wywrotnicy czołowej kontenera – pojemnika stalowego 1100 l
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI ODPADAMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W PROMNIKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292433971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętej Tekli 62
1.5.2.) Miejscowość: Promnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgo.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pgo.kielce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pgo_kielce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wózka jezdniowego podnośnikowego oraz wywrotnicy czołowej kontenera – pojemnika stalowego 1100 l2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55b0a0dc-907e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070127
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024390/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PGO/04/02/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 151553,12 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 - Dostawa wózka jezdniowego podnośnikowego1) Wymagania techniczne:
a) Wózek jezdniowy podnośnikowy czołowy o napędzie spalinowym LPG,
b) Fabrycznie nowy,
c) Minimalna moc silnika: 36 kW,
d) Minimalny udźwig nominalny na środku ciężkości 500 mm: 2500 kg,
e) Karetka wideł: klasa IIA,
f) Przesuw boczny karetki,
g) Minimalna wysokość podnoszenia: 4700 mm,
2)Wyposażenie dodatkowe:
- Widły paletowe:
• Minimalny udźwig: 2500 kg na 500 mm,
• Długość wideł: od 1100 do 1200 mm,
4.5.3.) Główny kod CPV: 42415000-8 - Wózki widłowe, pojazdy techniczne, kolejowe wózki ciągnące
4.5.5.) Wartość części: 123744,12 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 – Dostawa wywrotnicy czołowej kontenera – pojemnika stalowego 1100 l1) Wymagania techniczne:
a) Minimalny udźwig: 2000 kg,
b) Dostosowana do obsługi pojemników stalowych 1100 l posiadanych przez Zamawiającego,
c) Dostosowana do montażu na karetkę klasy IIA do ww. wózka jezdniowego podnośnikowego
Uwaga: Zamawiający posiada obecnie wywrotnicę, która może posłużyć jako wzorzec do zaprojektowania kolejnej wywrotnicy – po naniesieniu poprawek - udogodnień,
4.5.3.) Główny kod CPV: 42410000-3 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe
4.5.5.) Wartość części: 27809,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z odmową podpisania umowy przez Wykonawcę: Material Handling Experts Sp. z o.o. Sp. K., ul. Trakt Brzeski 142, 05-070 Sulejówek, którego oferta została wybrana w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza na zadanie 1,
wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.) Zamawiający informuje, iż cena kolejnej oferty na zadanie 1 przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 3 ustawy postępowanie unieważniono na zadanie 1.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22755,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22755,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22755,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MTL ASCO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310111062
7.3.3) Ulica: ul. Wielowiejska 53
7.3.4) Miejscowość: Pyskowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-120
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22755,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
2021-06-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.