Ogłoszenie z dnia 2025-01-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00619601/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Poznajemy fortyfikacje graniczne – modernizacja i rozbudowa ekspozycji Podziemnego Miasta Osówka”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głuszyca
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718248
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Głuszyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-340
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gluszyca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.gluszyca.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10254191.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poznajemy fortyfikacje graniczne – modernizacja i rozbudowa ekspozycji Podziemnego Miasta Osówka”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d8fb5a0-3d00-41d3-845d-ca0087ea5e7e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00070179
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043042/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Poznajemy fortyfikacje graniczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie współfinansowane ze środków Program Interreg Czechy – Polska2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00619601
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NIBITZKiZP.271.3.23.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) W ramach zadania planowana jest dostawa i montaż następujących elementów i wyposażenia:
a. ławki plenerowe z siedziskiem betonowym z głośnikami uruchamianymi na czujnik dotyku, z odgłosami zwierząt i ptactwa spotykanego w regionie,
b. stanowiska do ścieżki interaktywnej,
c. tablica plenerowa,
d. gablota ekspozycyjna z wewnętrznym oświetleniem LED i monitorem,
e. ekran projekcyjny z ramą i mocowaniem, projektorem, komputerem sterującym,
f. ekspozytory obrotowe,
g. -prace graficzne, przygotowanie grafik i tekstów do druku,
h. instalacje elektryczne, okablowanie, rozbudowa rozdzielni,
i. -instalacje teletechniczne,
j. konsultacje merytoryczne historyków i ekspertów w dziedzinie militariów, opracowanych materiałów i multimediów - praca konsultantów w zakresie opracowanych materiałów historycznych, pod względem zgodności wydarzeń, dat, elementów wyposażenia np. militariów, faktów historycznych..
Szczegółowy zakres prac do zrealizowania w ramach zamówienia przedstawia załącznik nr 4 do SWZ – dokumentacja projektowa, tj. projekt techniczny oraz przedmiar. Uwaga: Zadanie będzie realizowane w obiekcie czynnym, z tego też względu terminy realizacji poszczególnych elementów należy uzgadniać z dysponentem obiektu Podziemne Miasto „Osówka” Sp. z o.o. Dodatkowo zamawiający informuje, że przy Obiekcie ruchu turystycznego oraz wejścia do Podziemnego Miasta Osówka trwają roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu. Umowa na roboty budowlane zawarta jest do dnia
30 kwietnia 2025 r. i z tego tytułu należy uwzględnić ewentualną okoliczność, że montaż/instalacja niektórych elementów zewnętrznych może nastąpić dopiero po upływie tego terminu
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72212500-4 - Usługi opracowywania oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego
32342000-2 - Urządzenia głośnikowe
32350000-1 - Części sprzętu dźwiękowego i wideo
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 529515,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1000659,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 529515,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekspos sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242768049
7.3.4) Miejscowość: Otwock
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 529515,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30INNE PRZETARGI GŁUSZYCA
- "Odtworzenie drogi gminnej ul. Górnośląska-Mazurska, zniszczonej wskutek powodzi w dniach 13-15 września 2024 r. na terenie Gminy Głuszyca (II)"
- Odtworzenie infrastruktury drogowej zniszczonej skutek powodzi (...) w ramach zadania "Odtworzenie drogi gminnej (działka nr 115) przy ul. Granicznej w Głuszycy Górnej"
więcej: przetargi GŁUSZYCA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie placówek przedszkolnych w gminie Popów
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)
- Dostawa sprzętu elektronicznego i wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu "Wiedza kluczem do przyszłości - wsparcie dla szkół w Gminie Dębnica Kaszubska" - II postępowanie
- "Adaptacja oraz wyposażenie pracowni ZSP BR w nowoczesne sprzęty TIK zapewniające wysoką jakość kształcenia"
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Modrzejewskiej w Poznaniu
- Budowa wiaty rowerowej i placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. Jana Wawrzynka w Kuźni Raciborskiej.
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.