eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grabów nad ProsnąDostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. UNICEF w Grabowie nad Prosną w 2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole
Podstawowej im. UNICEF w Grabowie nad Prosną w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. UNICEF W GRABOWIE NAD PROSNĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000261746

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Grabów nad Prosną

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-520

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp_grabow.zamowienia@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.grabow.szkolnastrona.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole
Podstawowej im. UNICEF w Grabowie nad Prosną w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76b66a37-7cdf-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070201

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00031412/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP.2730.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Sukcesywna dostawa jaj
Wymagania dotyczące jaj:
 klasy A o normalnym kształcie, skorupka nie uszkodzona,
 komora powietrzna o wysokości nieprzekraczającej 6mm, nieruchoma,
 białko przejrzyste, gęste, bez ciał obcych,
 żółtko słabo widoczne, kuliste, przy obracaniu jajem słabo ruchliwe, powracające do centralnego położenia, bez ciał obcych,
 tarczka zarodka niewidoczna,
 zapach swoisty, bez obcego zapachu,
 jaja różnej wielkości,
Trwałość - okres przydatności do spożycia deklarowany 14 dni od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – pojemniki wytłoczki lub inne zapewniające higieniczną dostawę (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością), zamkniętych pokrywą/wytłoczką. Opakowanie zbiorcze zabezpieczone folią oraz posiadające opis producenta.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać:
 datę minimalnej trwałości, która nie powinna przekraczać 28 dni,
 nazwę, adres i numer zakładu pakującego jaja,
 liczbę jaj,
 klasę jakościową,
 metodę chowu kur np. jaja od kur utrzymywanych na ściółce,
 klasę wagową.

Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
 pobite, nadtłuczone jaja,
 pojemniki wskazujące na wyciek białka/żółtka jaja,
 zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty,
 obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
 opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 16477,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych
Wymagania dotyczące gotowych artykułów spożywczych:
 opakowanie nienaruszone, czyste, brak zawilgocenia,
 produkt o właściwej dla niego konsystencji, brak wilgoci,
 zapach swoisty, bez obcego zapachu.
Trwałość - okres przydatności do spożycia min. 75% okresu deklarowanego przez producenta, liczony od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – oryginalne dla produktu, zawierająca etykietę producenta.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać (odpowiednio do rodzaju produktu):
 nazwy żywności,
 wykazu składników,
 wszelkich składników lub substancji powodujących alergie lub reakcje,
 nietolerancji użytych przy wytworzeniu lub przygotowywaniu żywności i nadal obecnych w produkcie gotowym (nawet, jeżeli ich forma uległa zmianie),
 ilości określonych składników,
 ilości netto żywności,
 daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia,
 specjalnych warunków przechowywania lub warunków użycia,
 instrukcji użycia,
 danych identyfikujących podmiot odpowiedzialny za przekazywanie,
 informacji na temat żywności,
 informacji o wartości odżywczej.

Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
 opakowania zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,
 zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty,
 obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
 opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 17265,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin
Wymagania dotyczące mięsa:
 powierzchnia gładka, niezakrwawiona, niepostrzępiona, bez opiłków kości, przekrwień, pomiażdżonych kości, głębokich ponacinań, powierzchnia tkanki mięśniowej i tłuszczowej połyskująca, sucha lub lekko wilgotna; niedopuszczalna oślizgłość, nalot pleśni,
 czystość – mięso czyste, bez śladów jakichkolwiek zanieczyszczeń,
 barwa – mięśni jasnoróżowa do czerwonej, dopuszczalne zmatowienie, niedopuszczalny odcień szary lub zielonkawy; tłuszczu biała z odcieniem kremowym lub lekko różowym,
 konsystencja – jędrna, elastyczna;
 zapach – swoisty, charakterystyczny dla mięsa świeżego, bez oznak zaparzenia i rozpoczynającego się psucia, niedopuszczalny zapach obcy.
Zawartość zanieczyszczeń w produkcie zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem;
Wymagania mikrobiologiczne zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem.
Trwałość - okres przydatności do spożycia deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 5 dni od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – pojemniki plastikowe lub inne zapewniające higieniczną dostawę (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością), zamkniętych pokrywą. Każdy asortyment produktów powinien być dostarczony w oddzielnym pojemniku.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać:
 nazwę asortymentu,
 dane identyfikujące producenta asortymentu,
 dane identyfikujące miejsce pochodzenia,
 zawartość netto asortymentu,
 data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia,
 warunki przechowywania,
 oznaczenie partii produkcyjnej.

Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
 obce posmaki, zapachy, obślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona,
 zastosowane środki konserwujące np. octany, askorbiniany, sól peklująca,
 objawy obniżenia jędrności i elastyczności, objawy wskazujące na zaparzenie mięsa,
 obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości;
 opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.

Wymagania dotyczące wędlin:
Trwałość: okres przydatności do spożycia produktu deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 10 dni od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Opakowania:
 jednostkowe – może stanowić folia zawierająca oznaczenia wyrobów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami, przeznaczona do kontaktu z żywnością, pakowane w atmosferze modyfikowanej, gramatura opakowań musi mieścić się w przedziałach od 1/2 do 4 kg dla poszczególnych wyrobów;
 transportowe – zamawiane produkty dostarczane będą w pojemnikach wykonanych z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, zamkniętych pokrywą.

Oznakowanie opakowania powinno zawierać:
 nazwę produktu,
 skład surowcowy produktu gotowego,
 dane identyfikujące producenta produktu,
 dane identyfikujące miejsce pochodzenia,
 zawartość netto produktu,
 data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia,
 warunki przechowywania,
 oznaczenie partii produkcyjnej.

Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
 obce posmaki, zapachy, obślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona, zawilgocenie powierzchni, uszkodzenie, połamanie, składniki użyte do produkcji zbyt rozdrobnione, pozaklasowe lub z chrząstkami, ścięgnami, itp., skupiska jednego ze składników,
 obecność bakterii salmonelli w 25 g, gronkowców chorobotwórczych w 0,1 g i z grupy coli 0,1 g, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
 brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne, zabrudzenia.
Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03330000-3 - Produkty zwierząt hodowlanych

15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 35812,75 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Sukcesywna dostawa mrożonek
Wymagania dotyczące produktów mrożonych:
 opakowanie nienaruszone, czyste, brak zawilgocenia,
 produkt o właściwej dla niego konsystencji, luźno ułożony, bez zbitych/zmrożonych produktów – wskazujących na częściowe rozmrożenie i powtórne zamrożenie produktu,
 zapach swoisty, bez obcego zapachu.
Trwałość - okres przydatności do spożycia min. 75% okresu deklarowanego przez producenta, liczony od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – Opakowania powinny być wykonane z materiałów, które zachowują swe podstawowe cechy użytkowe podczas: zamrażania w temperaturze do -38°C, przechowywania w temperaturze do-30°C, transportu i sprzedaży. Wszystkie opakowania stykające się bezpośrednio z wyrobem muszą mieć atest kompetentnej jednostki resortu zdrowia. Opakowanie jednostkowe i zbiorcze musi zawierać etykietę producenta.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać co najmniej (odpowiednio do rodzaju produktu):
 nazwy wyrobu,
 wykazu składników (jeżeli jest ich więcej niż jeden podstawowy) oraz ich ilości,
 wszelkich składników lub substancji powodujących alergie lub reakcje,
 nazwa i adres firmy i/lub producenta,
 ilości netto żywności,
 daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia,
 specjalnych warunków przechowywania lub warunków użycia oraz treść: CHRONIĆ PRZED ROZMROŻENIEM.

Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
 opakowania będą zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,
 produkt wskazujący na uprzednie częściowe rozmrożenie i powtórne zamrożenie (kawałki lodu wewnątrz opakowania, produkt pozbijany),
 zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty,
 obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
 opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 4.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

15331170-9 - Warzywa mrożone

15894300-4 - Dania gotowe

4.5.5.) Wartość części: 8738,20 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – Sukcesywna dostawa nabiału
Wymagania dotyczące nabiału (produkty mleczarskie):
 opakowanie nienaruszone, czyste, brak zawilgocenia,
 produkt o właściwej dla niego konsystencji,
 zapach swoisty, bez obcego zapachu.
Trwałość - okres przydatności do spożycia min. 75% okresu deklarowanego przez producenta, liczony od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – Opakowania oryginalne producenta, przystosowane do kontaktu z żywnością. Opakowanie jednostkowe i zbiorcze musi zawierać etykietę producenta.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać co najmniej (odpowiednio do rodzaju produktu):
 nazwy wyrobu,
 wykazu składników (jeżeli jest ich więcej niż jeden podstawowy) oraz ich ilości,
 wszelkich składników lub substancji powodujących alergie lub reakcje,
 nazwa i adres firmy i/lub producenta,
 ilości netto żywności,
 daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia,

Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
 opakowania będą zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,
 zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zjełczały, zepsuty, z pleśnią,
 obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
 opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 5.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 12830,10 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – Sukcesywna dostawa pieczywa
Wymagania dotyczące pieczywa:
 opakowanie nienaruszone, czyste, brak zawilgocenia,
 produkt świeży, wypieczony, nieprzypalony, bez pleśni,
 kromki pieczywa nie kruszą się/rozpadają na części, konsystencja umożliwia swobodne smarowanie masłem, serkiem itp.,
 zapach swoisty, bez obcego zapachu.
Trwałość - okres przydatności do spożycia min. 75% okresu deklarowanego przez producenta, liczony od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – Opakowania oryginalne producenta, przystosowane do kontaktu z żywnością. Dopuszczane jest opakowanie jednostopniowe. Opakowanie zbiorcze musi zawierać etykietę producenta.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać co najmniej (odpowiednio do rodzaju produktu):
 nazwy wyrobu,
 wykazu składników,
 wszelkich składników lub substancji powodujących alergie lub reakcje,
 nazwa i adres firmy i/lub producenta,
 ilości netto żywności,
 daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia.

Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
 opakowania będą zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,
 zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty, z pleśnią,
 obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
 opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 6.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 1560,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 – Sukcesywna dostawa ryb mrożonych
Pakowanie – opakowania przystosowane do kontaktu z żywnością. Dopuszczane jest opakowanie jednostopniowe. Opakowanie zbiorcze musi zawierać etykietę producenta.

Wymagania dla ryb w filetach – ryby mrożone:
 filety całe, nie porwane,
 filety dające się łatwo oddzielić od siebie,
 opakowanie nienaruszone, czyste, brak zawilgocenia,
 produkt o właściwej dla niego konsystencji, luźno ułożony, bez zbitych/zmrożonych produktów – wskazujących na częściowe rozmrożenie i powtórne zamrożenie produktu,
 zapach swoisty, bez obcego zapachu.

Termin przydatności: zgodnie z zaleceniami min. 75% okresu oferowanego przez producenta liczony od dnia dostarczenia do magazynu.

Pakowanie – Opakowania powinny być wykonane z materiałów, które zachowują swe podstawowe cechy użytkowe podczas: zamrażania w temperaturze do -38°C, przechowywania w temperaturze do -30°C, transportu i sprzedaży. Wszystkie opakowania stykające się bezpośrednio z wyrobem muszą mieć atest kompetentnej jednostki resortu zdrowia. Opakowanie jednostkowe i zbiorcze musi zawierać etykietę producenta.

Oznakowanie opakowania powinno zawierać co najmniej (odpowiednio do rodzaju produktu):
 nazwy wyrobu,
 wykazu składników (jeżeli jest ich więcej niż jeden podstawowy) oraz ich ilości,
 wszelkich składników lub substancji powodujących alergie lub reakcje,
 nazwa i adres firmy i/lub producenta,
 ilości netto żywności,
 daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia,
 specjalnych warunków przechowywania lub warunków użycia oraz treść: CHRONIĆ PRZED ROZMROŻENIEM.

Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
 opakowania będą zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,
 produkt wskazujący na uprzednie częściowe rozmrożenie i powtórne zamrożenie (kawałki lodu wewnątrz opakowania, produkt pozbijany),
 zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty,
 obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości, opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 7.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03310000-5 - Ryby, skorupiaki i produkty wodne

4.5.5.) Wartość części: 18228,52 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 – Sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw
Wymagania dotyczące owoców i warzyw:
 owoce i warzywa całe, zdrowe, czyste,
 wolne od chorób i szkodników,
 o odpowiednim stopniu dojrzałości, nadające się do bezpośredniego użycia lub przeróbki,
 zapach swoisty, bez obcego zapachu.
Trwałość - okres przydatności do spożycia min. 75% okresu deklarowanego przez producenta, liczony od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – Opakowania zbiorcze zawierające etykietę producenta. Czyste, trwałe, zabezpieczające towar przed rozsypaniem się.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać co najmniej (odpowiednio do rodzaju produktu):
 nazwy wyrobu,
 nazwa i adres firmy i/lub producenta,
 ilości brutto żywności,
 daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia.

Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
 opakowania będą zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,
 zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty, z pleśnią,
 obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
 opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 8.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 7440,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 – Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych niemrożonych
Wymagania dotyczące gotowych produktów:
 produkty gotowe (m.in. pierogi, kopytka, gołąbki itp.) ugotowane – gotowe do podgrzania (nie mrożone, mogą być schłodzone),
 produkty w konsystencji zwarte – nie pokruszone, nie połamane,
 produkty możliwe do podziału – nie posklejane,
 zapach swoisty, bez obcego zapachu.
Trwałość - okres przydatności do spożycia min. 75% okresu deklarowanego przez producenta, liczony od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – Opakowania zbiorcze zawierające etykietę producenta. Czyste, trwałe, zabezpieczające towar przed rozsypaniem się.
Oznakowanie powinno zawierać co najmniej (odpowiednio do rodzaju produktu):
 nazwy wyrobu,
 nazwa i adres firmy i/lub producenta,
 ilości brutto żywności,
 daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia,
 składniki i wartości odżywcze,
 sposób przygotowania do spożycia.

Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
 opakowania będą zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,
 zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty, z pleśnią,
 produkt sklejony w jedną „bryłkę”,
 opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 9.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15894300-4 - Dania gotowe

4.5.5.) Wartość części: 9897,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10 – Sukcesywna dostawa ziemniaków (jadalne, białe)
Wymagania dotyczące ziemniaków:
 ziemniaki białe,
 całe, zdrowe, czyste,
 wolne od chorób i szkodników,
 o odpowiednim stopniu dojrzałości, nadające się do bezpośredniego użycia lub przeróbki,
 zapach swoisty, bez obcego zapachu.
Trwałość - okres przydatności do spożycia min. 75% okresu deklarowanego przez producenta, liczony od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – Opakowania zbiorcze zawierające etykietę producenta. Czyste, trwałe, zabezpieczające towar przed rozsypaniem się.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać co najmniej (odpowiednio do rodzaju produktu):
 nazwy wyrobu,
 nazwa i adres firmy i/lub producenta,
 ilości brutto żywności,
 daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia.

Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
 opakowania będą zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,
 zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty, z pleśnią,
 obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
 opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 10.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 7506,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 11 – Sukcesywna dostawa drobiu świeżego
Wymagania dotyczące drobiu:
 powierzchnia gładka, niezakrwawiona, niepostrzępiona, bez opiłków kości, przekrwień, pomiażdżonych kości, głębokich ponacinań, powierzchnia tkanki mięśniowej i tłuszczowej połyskująca, sucha lub lekko wilgotna; niedopuszczalna oślizgłość, nalot pleśni,
 czystość – mięso czyste, bez śladów jakichkolwiek zanieczyszczeń,
 barwa – mięśni jasnoróżowa do czerwonej, dopuszczalne zmatowienie, niedopuszczalny odcień szary lub zielonkawy; tłuszczu biała z odcieniem kremowym lub lekko różowym,
 konsystencja – jędrna, elastyczna;
 zapach – swoisty, charakterystyczny dla mięsa świeżego, bez oznak zaparzenia i rozpoczynającego się psucia, niedopuszczalny zapach obcy.
Zawartość zanieczyszczeń w produkcie zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem;
Wymagania mikrobiologiczne zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem.
Trwałość - okres przydatności do spożycia deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 5 dni od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – pojemniki plastikowe lub inne zapewniające higieniczną dostawę (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością), zamkniętych pokrywą. Każdy asortyment produktów powinien być dostarczony w oddzielnym pojemniku.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać:
 nazwę asortymentu,
 dane identyfikujące producenta asortymentu,
 dane identyfikujące miejsce pochodzenia,
 zawartość netto asortymentu,
 data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia,
 warunki przechowywania,
 oznaczenie partii produkcyjnej.

Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
 obce posmaki, zapachy, obślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona,
 zastosowane środki konserwujące np. octany, askorbiniany, sól peklująca,
 objawy obniżenia jędrności i elastyczności, objawy wskazujące na zaparzenie mięsa,
 obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości;
 opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 11.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15112000-6 - Drób

4.5.5.) Wartość części: 2736,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu na część 1 nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu na część 2 nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu na część 3 wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10498,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10498,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10498,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUGUSTO-SOPEL Jabłoński Sp. k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250487050

7.3.3) Ulica: Częstochowska

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10498,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu na część 5 nie złożono żadnej oferty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu na część 6 nie złożono żadnej oferty.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10133,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10133,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10133,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUGUSTO-SOPEL Jabłoński Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250487050

7.3.3) Ulica: Częstochowska

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10133,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu na część 8 nie złożono żadnej oferty.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu na część 9 nie złożono żadnej oferty.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu na część 10 wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu na część 11 nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.