Ogłoszenie z dnia 2022-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00031412/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole
Podstawowej im. UNICEF w Grabowie nad Prosną w 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. UNICEF W GRABOWIE NAD PROSNĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000261746
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Grabów nad Prosną
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-520
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp_grabow.zamowienia@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.grabow.szkolnastrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w SzkolePodstawowej im. UNICEF w Grabowie nad Prosną w 2022 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76b66a37-7cdf-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070201
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00031412/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP.2730.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Sukcesywna dostawa jajWymagania dotyczące jaj:
klasy A o normalnym kształcie, skorupka nie uszkodzona,
komora powietrzna o wysokości nieprzekraczającej 6mm, nieruchoma,
białko przejrzyste, gęste, bez ciał obcych,
żółtko słabo widoczne, kuliste, przy obracaniu jajem słabo ruchliwe, powracające do centralnego położenia, bez ciał obcych,
tarczka zarodka niewidoczna,
zapach swoisty, bez obcego zapachu,
jaja różnej wielkości,
Trwałość - okres przydatności do spożycia deklarowany 14 dni od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – pojemniki wytłoczki lub inne zapewniające higieniczną dostawę (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością), zamkniętych pokrywą/wytłoczką. Opakowanie zbiorcze zabezpieczone folią oraz posiadające opis producenta.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać:
datę minimalnej trwałości, która nie powinna przekraczać 28 dni,
nazwę, adres i numer zakładu pakującego jaja,
liczbę jaj,
klasę jakościową,
metodę chowu kur np. jaja od kur utrzymywanych na ściółce,
klasę wagową.
Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
pobite, nadtłuczone jaja,
pojemniki wskazujące na wyciek białka/żółtka jaja,
zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty,
obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 16477,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczychWymagania dotyczące gotowych artykułów spożywczych:
opakowanie nienaruszone, czyste, brak zawilgocenia,
produkt o właściwej dla niego konsystencji, brak wilgoci,
zapach swoisty, bez obcego zapachu.
Trwałość - okres przydatności do spożycia min. 75% okresu deklarowanego przez producenta, liczony od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – oryginalne dla produktu, zawierająca etykietę producenta.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać (odpowiednio do rodzaju produktu):
nazwy żywności,
wykazu składników,
wszelkich składników lub substancji powodujących alergie lub reakcje,
nietolerancji użytych przy wytworzeniu lub przygotowywaniu żywności i nadal obecnych w produkcie gotowym (nawet, jeżeli ich forma uległa zmianie),
ilości określonych składników,
ilości netto żywności,
daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia,
specjalnych warunków przechowywania lub warunków użycia,
instrukcji użycia,
danych identyfikujących podmiot odpowiedzialny za przekazywanie,
informacji na temat żywności,
informacji o wartości odżywczej.
Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
opakowania zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,
zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty,
obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 17265,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Sukcesywna dostawa mięsa i wędlinWymagania dotyczące mięsa:
powierzchnia gładka, niezakrwawiona, niepostrzępiona, bez opiłków kości, przekrwień, pomiażdżonych kości, głębokich ponacinań, powierzchnia tkanki mięśniowej i tłuszczowej połyskująca, sucha lub lekko wilgotna; niedopuszczalna oślizgłość, nalot pleśni,
czystość – mięso czyste, bez śladów jakichkolwiek zanieczyszczeń,
barwa – mięśni jasnoróżowa do czerwonej, dopuszczalne zmatowienie, niedopuszczalny odcień szary lub zielonkawy; tłuszczu biała z odcieniem kremowym lub lekko różowym,
konsystencja – jędrna, elastyczna;
zapach – swoisty, charakterystyczny dla mięsa świeżego, bez oznak zaparzenia i rozpoczynającego się psucia, niedopuszczalny zapach obcy.
Zawartość zanieczyszczeń w produkcie zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem;
Wymagania mikrobiologiczne zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem.
Trwałość - okres przydatności do spożycia deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 5 dni od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – pojemniki plastikowe lub inne zapewniające higieniczną dostawę (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością), zamkniętych pokrywą. Każdy asortyment produktów powinien być dostarczony w oddzielnym pojemniku.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać:
nazwę asortymentu,
dane identyfikujące producenta asortymentu,
dane identyfikujące miejsce pochodzenia,
zawartość netto asortymentu,
data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia,
warunki przechowywania,
oznaczenie partii produkcyjnej.
Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
obce posmaki, zapachy, obślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona,
zastosowane środki konserwujące np. octany, askorbiniany, sól peklująca,
objawy obniżenia jędrności i elastyczności, objawy wskazujące na zaparzenie mięsa,
obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości;
opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
Wymagania dotyczące wędlin:
Trwałość: okres przydatności do spożycia produktu deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 10 dni od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Opakowania:
jednostkowe – może stanowić folia zawierająca oznaczenia wyrobów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami, przeznaczona do kontaktu z żywnością, pakowane w atmosferze modyfikowanej, gramatura opakowań musi mieścić się w przedziałach od 1/2 do 4 kg dla poszczególnych wyrobów;
transportowe – zamawiane produkty dostarczane będą w pojemnikach wykonanych z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, zamkniętych pokrywą.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać:
nazwę produktu,
skład surowcowy produktu gotowego,
dane identyfikujące producenta produktu,
dane identyfikujące miejsce pochodzenia,
zawartość netto produktu,
data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia,
warunki przechowywania,
oznaczenie partii produkcyjnej.
Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
obce posmaki, zapachy, obślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona, zawilgocenie powierzchni, uszkodzenie, połamanie, składniki użyte do produkcji zbyt rozdrobnione, pozaklasowe lub z chrząstkami, ścięgnami, itp., skupiska jednego ze składników,
obecność bakterii salmonelli w 25 g, gronkowców chorobotwórczych w 0,1 g i z grupy coli 0,1 g, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne, zabrudzenia.
Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03330000-3 - Produkty zwierząt hodowlanych
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 35812,75 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Sukcesywna dostawa mrożonekWymagania dotyczące produktów mrożonych:
opakowanie nienaruszone, czyste, brak zawilgocenia,
produkt o właściwej dla niego konsystencji, luźno ułożony, bez zbitych/zmrożonych produktów – wskazujących na częściowe rozmrożenie i powtórne zamrożenie produktu,
zapach swoisty, bez obcego zapachu.
Trwałość - okres przydatności do spożycia min. 75% okresu deklarowanego przez producenta, liczony od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – Opakowania powinny być wykonane z materiałów, które zachowują swe podstawowe cechy użytkowe podczas: zamrażania w temperaturze do -38°C, przechowywania w temperaturze do-30°C, transportu i sprzedaży. Wszystkie opakowania stykające się bezpośrednio z wyrobem muszą mieć atest kompetentnej jednostki resortu zdrowia. Opakowanie jednostkowe i zbiorcze musi zawierać etykietę producenta.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać co najmniej (odpowiednio do rodzaju produktu):
nazwy wyrobu,
wykazu składników (jeżeli jest ich więcej niż jeden podstawowy) oraz ich ilości,
wszelkich składników lub substancji powodujących alergie lub reakcje,
nazwa i adres firmy i/lub producenta,
ilości netto żywności,
daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia,
specjalnych warunków przechowywania lub warunków użycia oraz treść: CHRONIĆ PRZED ROZMROŻENIEM.
Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
opakowania będą zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,
produkt wskazujący na uprzednie częściowe rozmrożenie i powtórne zamrożenie (kawałki lodu wewnątrz opakowania, produkt pozbijany),
zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty,
obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15331170-9 - Warzywa mrożone
15894300-4 - Dania gotowe
4.5.5.) Wartość części: 8738,20 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Sukcesywna dostawa nabiałuWymagania dotyczące nabiału (produkty mleczarskie):
opakowanie nienaruszone, czyste, brak zawilgocenia,
produkt o właściwej dla niego konsystencji,
zapach swoisty, bez obcego zapachu.
Trwałość - okres przydatności do spożycia min. 75% okresu deklarowanego przez producenta, liczony od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – Opakowania oryginalne producenta, przystosowane do kontaktu z żywnością. Opakowanie jednostkowe i zbiorcze musi zawierać etykietę producenta.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać co najmniej (odpowiednio do rodzaju produktu):
nazwy wyrobu,
wykazu składników (jeżeli jest ich więcej niż jeden podstawowy) oraz ich ilości,
wszelkich składników lub substancji powodujących alergie lub reakcje,
nazwa i adres firmy i/lub producenta,
ilości netto żywności,
daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia,
Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
opakowania będą zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,
zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zjełczały, zepsuty, z pleśnią,
obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 5.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 12830,10 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – Sukcesywna dostawa pieczywaWymagania dotyczące pieczywa:
opakowanie nienaruszone, czyste, brak zawilgocenia,
produkt świeży, wypieczony, nieprzypalony, bez pleśni,
kromki pieczywa nie kruszą się/rozpadają na części, konsystencja umożliwia swobodne smarowanie masłem, serkiem itp.,
zapach swoisty, bez obcego zapachu.
Trwałość - okres przydatności do spożycia min. 75% okresu deklarowanego przez producenta, liczony od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – Opakowania oryginalne producenta, przystosowane do kontaktu z żywnością. Dopuszczane jest opakowanie jednostopniowe. Opakowanie zbiorcze musi zawierać etykietę producenta.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać co najmniej (odpowiednio do rodzaju produktu):
nazwy wyrobu,
wykazu składników,
wszelkich składników lub substancji powodujących alergie lub reakcje,
nazwa i adres firmy i/lub producenta,
ilości netto żywności,
daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia.
Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
opakowania będą zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,
zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty, z pleśnią,
obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 6.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 1560,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 – Sukcesywna dostawa ryb mrożonychPakowanie – opakowania przystosowane do kontaktu z żywnością. Dopuszczane jest opakowanie jednostopniowe. Opakowanie zbiorcze musi zawierać etykietę producenta.
Wymagania dla ryb w filetach – ryby mrożone:
filety całe, nie porwane,
filety dające się łatwo oddzielić od siebie,
opakowanie nienaruszone, czyste, brak zawilgocenia,
produkt o właściwej dla niego konsystencji, luźno ułożony, bez zbitych/zmrożonych produktów – wskazujących na częściowe rozmrożenie i powtórne zamrożenie produktu,
zapach swoisty, bez obcego zapachu.
Termin przydatności: zgodnie z zaleceniami min. 75% okresu oferowanego przez producenta liczony od dnia dostarczenia do magazynu.
Pakowanie – Opakowania powinny być wykonane z materiałów, które zachowują swe podstawowe cechy użytkowe podczas: zamrażania w temperaturze do -38°C, przechowywania w temperaturze do -30°C, transportu i sprzedaży. Wszystkie opakowania stykające się bezpośrednio z wyrobem muszą mieć atest kompetentnej jednostki resortu zdrowia. Opakowanie jednostkowe i zbiorcze musi zawierać etykietę producenta.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać co najmniej (odpowiednio do rodzaju produktu):
nazwy wyrobu,
wykazu składników (jeżeli jest ich więcej niż jeden podstawowy) oraz ich ilości,
wszelkich składników lub substancji powodujących alergie lub reakcje,
nazwa i adres firmy i/lub producenta,
ilości netto żywności,
daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia,
specjalnych warunków przechowywania lub warunków użycia oraz treść: CHRONIĆ PRZED ROZMROŻENIEM.
Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
opakowania będą zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,
produkt wskazujący na uprzednie częściowe rozmrożenie i powtórne zamrożenie (kawałki lodu wewnątrz opakowania, produkt pozbijany),
zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty,
obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości, opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 7.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03310000-5 - Ryby, skorupiaki i produkty wodne
4.5.5.) Wartość części: 18228,52 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 – Sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzywWymagania dotyczące owoców i warzyw:
owoce i warzywa całe, zdrowe, czyste,
wolne od chorób i szkodników,
o odpowiednim stopniu dojrzałości, nadające się do bezpośredniego użycia lub przeróbki,
zapach swoisty, bez obcego zapachu.
Trwałość - okres przydatności do spożycia min. 75% okresu deklarowanego przez producenta, liczony od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – Opakowania zbiorcze zawierające etykietę producenta. Czyste, trwałe, zabezpieczające towar przed rozsypaniem się.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać co najmniej (odpowiednio do rodzaju produktu):
nazwy wyrobu,
nazwa i adres firmy i/lub producenta,
ilości brutto żywności,
daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia.
Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
opakowania będą zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,
zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty, z pleśnią,
obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 8.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 7440,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 – Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych niemrożonychWymagania dotyczące gotowych produktów:
produkty gotowe (m.in. pierogi, kopytka, gołąbki itp.) ugotowane – gotowe do podgrzania (nie mrożone, mogą być schłodzone),
produkty w konsystencji zwarte – nie pokruszone, nie połamane,
produkty możliwe do podziału – nie posklejane,
zapach swoisty, bez obcego zapachu.
Trwałość - okres przydatności do spożycia min. 75% okresu deklarowanego przez producenta, liczony od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – Opakowania zbiorcze zawierające etykietę producenta. Czyste, trwałe, zabezpieczające towar przed rozsypaniem się.
Oznakowanie powinno zawierać co najmniej (odpowiednio do rodzaju produktu):
nazwy wyrobu,
nazwa i adres firmy i/lub producenta,
ilości brutto żywności,
daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia,
składniki i wartości odżywcze,
sposób przygotowania do spożycia.
Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
opakowania będą zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,
zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty, z pleśnią,
produkt sklejony w jedną „bryłkę”,
opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 9.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15894300-4 - Dania gotowe
4.5.5.) Wartość części: 9897,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10 – Sukcesywna dostawa ziemniaków (jadalne, białe)Wymagania dotyczące ziemniaków:
ziemniaki białe,
całe, zdrowe, czyste,
wolne od chorób i szkodników,
o odpowiednim stopniu dojrzałości, nadające się do bezpośredniego użycia lub przeróbki,
zapach swoisty, bez obcego zapachu.
Trwałość - okres przydatności do spożycia min. 75% okresu deklarowanego przez producenta, liczony od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – Opakowania zbiorcze zawierające etykietę producenta. Czyste, trwałe, zabezpieczające towar przed rozsypaniem się.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać co najmniej (odpowiednio do rodzaju produktu):
nazwy wyrobu,
nazwa i adres firmy i/lub producenta,
ilości brutto żywności,
daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia.
Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
opakowania będą zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,
zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty, z pleśnią,
obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 10.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 7506,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11 – Sukcesywna dostawa drobiu świeżegoWymagania dotyczące drobiu:
powierzchnia gładka, niezakrwawiona, niepostrzępiona, bez opiłków kości, przekrwień, pomiażdżonych kości, głębokich ponacinań, powierzchnia tkanki mięśniowej i tłuszczowej połyskująca, sucha lub lekko wilgotna; niedopuszczalna oślizgłość, nalot pleśni,
czystość – mięso czyste, bez śladów jakichkolwiek zanieczyszczeń,
barwa – mięśni jasnoróżowa do czerwonej, dopuszczalne zmatowienie, niedopuszczalny odcień szary lub zielonkawy; tłuszczu biała z odcieniem kremowym lub lekko różowym,
konsystencja – jędrna, elastyczna;
zapach – swoisty, charakterystyczny dla mięsa świeżego, bez oznak zaparzenia i rozpoczynającego się psucia, niedopuszczalny zapach obcy.
Zawartość zanieczyszczeń w produkcie zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem;
Wymagania mikrobiologiczne zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem.
Trwałość - okres przydatności do spożycia deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 5 dni od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – pojemniki plastikowe lub inne zapewniające higieniczną dostawę (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością), zamkniętych pokrywą. Każdy asortyment produktów powinien być dostarczony w oddzielnym pojemniku.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać:
nazwę asortymentu,
dane identyfikujące producenta asortymentu,
dane identyfikujące miejsce pochodzenia,
zawartość netto asortymentu,
data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia,
warunki przechowywania,
oznaczenie partii produkcyjnej.
Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
obce posmaki, zapachy, obślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona,
zastosowane środki konserwujące np. octany, askorbiniany, sól peklująca,
objawy obniżenia jędrności i elastyczności, objawy wskazujące na zaparzenie mięsa,
obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości;
opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 11.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 2736,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu na część 1 nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu na część 2 nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu na część 3 wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10498,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10498,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10498,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUGUSTO-SOPEL Jabłoński Sp. k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250487050
7.3.3) Ulica: Częstochowska
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10498,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu na część 5 nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu na część 6 nie złożono żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10133,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10133,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10133,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUGUSTO-SOPEL Jabłoński Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250487050
7.3.3) Ulica: Częstochowska
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10133,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu na część 8 nie złożono żadnej oferty.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu na część 9 nie złożono żadnej oferty.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu na część 10 wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu na część 11 nie złożono żadnej oferty.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Oleśnicy w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 77 w Gdańsku z podziałem na 7 części
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jedlance. ZADANIE PODZIELONE NA 9 CZĘŚCI
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Książu Wielkim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli w 2025 roku
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.