Ogłoszenie z dnia 2025-01-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00649480/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania na rok 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROGÓŹNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118661
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rogóźno 91B
1.5.2.) Miejscowość: Rogóźno
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-318
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 564688494
1.5.8.) Numer faksu: 564688511
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@rogozno.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogozno.ug.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ef73e1b-ae55-4183-b3d7-5ac1f84d4e381.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania na rok 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ef73e1b-ae55-4183-b3d7-5ac1f84d4e38
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00070201
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070759/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania na rok 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00649480
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGK.271.1.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania na rok 2025”, na podstawie art. 18 ust. 1 pkt 3 oraz art. 50 ust. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1283) oraz na podstawie rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 816) dla Świadczeniobiorców Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Rogóźnie, które Zamawiający przyznał stosowną decyzją administracyjną.
2.3. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania polegających na:
2.3.1 uczeniu i rozwijaniu umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza kształtowanie umiejętności zaspakajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowanie do aktywności, leczenia
i rehabilitacji, prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych;
2.3.2 pielęgnacji - jako wspieranie procesu leczenia, w tym pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych, pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece, pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania, pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia i placówek rehabilitacyjnych;
2.4. rehabilitacji fizycznej i usprawnianiu w różnych formach terapii zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych Dz. U. z 2024 r. poz. 146, 858, 1222, 1593, 1615. Szacowany wymiar godzin ok. 1488 godz. Ze specjalistycznych usług opiekuńczych skorzysta szacunkowo ok. 4 dzieci. Rzeczywista liczba godzin świadczenia usług uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że ilość godzin może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu), ponieważ nie można ich określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność liczby Świadczeniobiorców
i ich potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia i sytuację życiową.
2.5. Jednocześnie od osób świadczących usługi na rzecz dzieci wymaga się, oświadczenia o nie figurowaniu w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym
(w przypadku osób mających kontakt z dziećmi), ani nie była prawomocnie skazana za umyślne
przestępstwo przeciwko życiu i zdrowiu (art. 148-162 KK), przestępstwo przeciwko wolności (art.189-193 KK), przestępstwo przeciwko wolności seksualnej i obyczajności (art. 197-204 KK), przestępstwo przeciwko rodzinie i opiece (art. 206-208, 210-211a KK), przestępstwa przeciwko wiarygodności dokumentów (art. 270 – 277d KK), przestępstwa przeciwko mieniu (art. 278 – 282 KK).
2.6. Godzina usługi wynosi 60 minut faktycznego jej wykonywania na rzecz świadczeniobiorcy bez czynności przygotowawczych, tj. dojścia lub dojazdu do podopiecznego ani powrotu po wykonanej usłudze. W przypadku, kiedy Świadczeniobiorca korzysta z kilku form wsparcia, usługi te nie mogą być świadczone w tym samym czasie.
2.7. Usługi będą świadczone na terenie gminy Rogóźno, w miejscu zamieszkania świadczeniobiorców, bądź w innym miejscu uzgodnionym pomiędzy świadczeniobiorcą
a Wykonawcą i z wykorzystaniem sprzętu Wykonawcy.
2.8. Usługi będą świadczone w dowolnych dniach tygodnia, w tym także w dni ustawowo wolne od pracy w godzinach ustalonych wspólnie przez Zamawiającego, Świadczeniobiorcę oraz Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia realizacji usług w godzinach od 8:00 do 20:00.
2.9. Wykonawca zapewni stały kontakt telefoniczny z wyznaczoną przez siebie osobą koordynującą przedmiot zamówienia w dni robocze Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w godzinach pracy Ośrodka tj.: od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 15:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221563,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fizjo – Terapia Kamila Kierzkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 876 237 19 57
7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 42/8
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kamila Kierzkowska fizjoterapia i terapia
jakie przetargi wygrała firma
Kamila Kierzkowska fizjoterapia i terapia
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZAPEWNIENIU OSÓB ŚWIADCZĄCYCH WSPARCIE NA RZECZ DZIECI I MŁODZIEŻY ZAMIESZKUJĄCYCH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO ORAZ ZAPEWNIENIU SAL NA POTRZEBY REALIZACJI WW. WSPARĆ
- Świadczenie usług medycznych z medycyny pracy obejmujących badania profilaktyczne i konsultacyjne lekarskie strażaków oraz pracowników cywilnych Komendy Miejskiej PSP w Szczecinie.
- Zakup usług zdrowotnych - świadczenie usług psychotraumatologa
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla członków rodzin lub opiekunów osób z niepełnosprawnością w miejscu zamieszkania osoby z niepełnosprawnością w ramach pobytu dziennego
- Usługi społeczne dotyczące prowadzenia zajęć w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem" w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.