eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoluszkiWykonanie instalacji klimatyzacji w budynku administracyjno - biurowym w Koluszkach



Ogłoszenie z dnia 2021-06-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00070433 z dnia 2021-06-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku
administracyjno – biurowym w Koluszkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koluszki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648362

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 65

1.5.2.) Miejscowość: Koluszki

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-040

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48447256700

1.5.8.) Numer faksu: +48447256715

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@koluszki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.samorzady.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.koluszki.samorzady.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku
administracyjno – biurowym w Koluszkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de606a40-8e15-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070433

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003061/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Wykonanie klimatyzacji w budynku administracyjno – biurowym Urzędu Miejskiego w Koluszkach.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023519/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GIZ.271.32.(1).2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 987701,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozdział V. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku
administracyjno – biurowym w Koluszkach przy ul. 11Listopada 65.

Zakres rzeczowy obejmuje:
1) wykonanie i montaż instalacji klimatyzacyjnej w budynku,
2) dostawę i montaż urządzeń chłodniczych wewnętrznych i agregatów zewnętrznych,
3) doprowadzenie zasilania do poszczególnych urządzeń i dostosowanie istniejącego zasilania do potrzeb działania całej instalacji,
4) doprowadzenie poszczególnych pomieszczeń w budynku do stanu sprzed realizacji systemu klimatyzacji,
1. UWAGA:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia zakresu robót
o wyłączenie z realizacji wykonanie instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach budynku, przy jednoczesnym zmniejszeniu z tego tytułu wynagrodzenia Wykonawcy zgodnie ze złożoną ofertą. Zmniejszenie zakresu robót dokonane będzie w oparciu
o odpowiednie pozycje kosztorysu ofertowego, przy czym minimalna wartość zamówienia wyniesie co najmniej 75% wartości zamówienia podstawowego brutto ujętego w zawartej umowie.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
1) Projekt budowlany (instalacje sanitarne) – załącznik nr 8A do SWZ
2) Projekt budowlany (instalacje elektryczne) – załącznik nr 8B do SWZ
3) Przedmiar robót (instalacje sanitarne, instalacje elektryczne) – załącznik nr 9 do SWZ
4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (instalacje z rur miedzianych) – załącznik nr 10 A do SWZ
5) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (instalacje elektryczne) – załącznik nr 10B do SWZ
6) Decyzja NR 294.2020.K pozwolenia na budowę – załącznik nr 11 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 488884,41

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 999999,99

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 488884,41

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IGLO - KLIMA Emil Sztal

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 365918732

7.3.3) Ulica: Świerkowa

7.3.4) Miejscowość: Jakubowice Konińskie

7.3.5) Kod pocztowy: 21-003

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 488884,41

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

2021-06-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.