Ogłoszenie z dnia 2024-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00500706/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
- 2023/BZP 00501905/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-21
- 2023/BZP 00518293/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług opieki medycznej dla pracowników Kopalni Soli „Wieliczka” i ich rodzin”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług opieki medycznej dla pracowników Kopalni Soli „Wieliczka” i ich rodzin”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f093a92-8457-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00070443
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500706
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2023/HR/127
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1511496,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie kompleksowej opieki medycznej dla pracowników Zamawiającego w ramach następujących pakietów usług:
1) pakiet indywidualny – dotyczy 1 osoby: pracownika Zamawiającego,
2) pakiet partnerski – dotyczy 2 osób: pracownika Zamawiającego oraz osoby bliskiej pracownika,
3) pakiet rodzinny – dotyczy minimum 3 osób: pracownika Zamawiającego oraz osób bliskich pracownika.
2. Pod pojęciem osoby bliskiej pracownika rozumie się małżonka pracownika, konkubenta (konkubinę) do 65 roku życia oraz dzieci: własne, przysposobione i konkubenta (konkubiny) – do ukończenia przez nie 26 roku życia.
3. Każdy z pakietów winien być dostępny w następujących wariantach:
1) wariant podstawowy,
2) wariant rozszerzony,
4. Minimalny zakres usług dostępnych w ramach każdego z wariantów oraz inne szczegółowe informacje zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji.
5. Maksymalna liczba pracowników Zamawiającego korzystających z opieki medycznej nie przekroczy:
1) w wariancie podstawowym:
a) pakiet indywidualny – 210 pracowników,
b) pakiet partnerski - 60 pracowników,
c) pakiet rodzinny - 50 pracowników,
2) w wariancie rozszerzonym:
a) pakiet indywidualny - 50 pracowników,
b) pakiet partnerski - 30 pracowników,
c) pakiet rodzinny - 20 pracowników.
6. Zamawiający gwarantuje, że z usług opieki medycznej skorzysta nie mniej niż 160 pracowników w wariancie podstawowym, pakiet indywidualny. Realizacja przedmiotu zamówienia w pozostałym zakresie objęta jest prawem opcji Zamawiającego, z którego skorzystanie będzie zależne od liczby pracowników, którzy zgłoszą chęć korzystania z opieki medycznej w ramach danego pakietu oraz wariantu.
7. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się również do zapewnienia dostępu co najmniej do serwisów:
a) internetowego – umożliwiającego rejestrację wizyt 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu,
b) telefonicznego – umożliwiającego rejestrację wizyt oraz uzyskanie informacji o zakresie świadczonych usług oraz placówkach medycznych, w których te usługi są świadczone 24 godzony na dobę, przez 7 dni w tygodniu,
c) aplikacji mobilnej - umożliwiającej rejestrację wizyt 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
8. Osoba objęta pakietem medycznym ma prawo wskazania placówki medycznej Wykonawcy lub podwykonawców, z której chce skorzystać. Lista placówek medycznych Wykonawcy lub podwykonawców wymaganych przez Zamawiającego zgodnie z treścią załącznika nr 2 do specyfikacji, wraz z zakresem usług świadczonych w poszczególnych placówkach stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji. Rozszerzenie listy placówek medycznych wskazanych w załączniku nr 3 nie wymaga zmiany umowy.
9. W przypadku, gdy załącznik nr 3 do specyfikacji nie obejmuje wszystkich placówek medycznych Wykonawcy lub podwykonawców, pracownicy Zamawiającego oraz osoby bliskie będą również uprawnione do korzystania z innych niż wymienione w załączniku nr 3 placówek medycznych Wykonawcy lub udzielających na jego zlecenie świadczeń zdrowotnych osobom trzecim, dostępnych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania placówek medycznych w danej miejscowości na każde żądanie pracownika Zamawiającego lub osoby bliskiej uprawnionych
do korzystania z pakietów medycznych.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do specyfikacji. Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej, są udostępnione do pobrania na platformie Zamawiającego pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1904400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1904400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1904400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU ZDROWIE Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5272663852
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-843
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1904400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2026-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Wykonanie otworu wentylacyjnego z podłużni Grubenthal na poz. IV do poprzeczni Lilienbach na poz. III w Kopalni Soli "Wieliczka"".
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2025r.
- "Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieliczce w 2025r."
- "Serwis górniczych maszyn wyciągowych zabudowanych na szybach Kinga i Daniłowicz Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Dostawa drewna - część 1 - impregnowane stojaki i drewno wielkowymiarowe"
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 1 - farby, lakiery, akcesoria malarskie"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników i kandydatów do pracy oraz z zakresu dodatkowej opieki medycznej dla pracowników spółki (...) i ich rodzin w podziale na części
- Świadczenie usług medycznych w Izbie Wytrzeźwień w Rudzie Śląskiej
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- DZ/0270/ZP-27/2024 Ubezpieczenie zdrowotne dla pracowników: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- Świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w latach 2025-2026 profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników i funkcjonariuszy IAS w Kielcach i jednostek podległych
- Przeprowadzenie dodatkowych badań lekarskich pracowników administracyjno biurowych w ramach projektu pn. "Zastrzyk zdrowia dla administracji publicznej powiatu chełmińskiego".
więcej: Usługi medyczne i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.