eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RykiRozbudowa istniejącego budynku usługowo - magazynowego o część biurowo - usługową



Ogłoszenie z dnia 2021-06-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00070471 z dnia 2021-06-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa istniejącego budynku usługowo – magazynowego o część biurowo – usługową

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rykach Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430844647

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Ryki

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pgkimryki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pgkimryki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pgkim_ryki/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa istniejącego budynku usługowo – magazynowego o część biurowo – usługową

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8fe3e4e-710f-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070471

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008134/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 01/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego budynku usługowo – magazynowego o część biurowo – usługową, położonego w Rykach przy ul. Słowackiego 5. Zakres robót obejmuje w szczególności:
1) Zakres robót obejmuje rozbiórkę posadzek i fundamentów w obiektach „A” i „B” oraz wyburzenie jednej sekcji budynku usługowo-magazynowego oznaczonego jako obiekt „C” wraz z uporządkowaniem terenu po wykonaniu robót i wywiezieniu materiałów pochodzących z rozbiórki. Części naziemne obiektów „A” i „B” zostały wyburzone przez Zamawiającego, w związku z powyższym Zamawiający dokonał pierwszych wpisów do Dziennika budowy w tym zakresie;
2) Przygotowanie terenu pod budowę i roboty pomiarowe, związane z wyznaczeniem obrysu projektowanych obiektów budowlanych i ich punktów wysokościowych;
3) Roboty ziemne, polegające w szczególności na wyrównaniu terenu i przygotowaniu go do prowadzenia prac budowlanych;
4) Wykonanie robót żelbetowych, polegające w szczególności na wykonaniu deskowań wraz z usztywnieniem oraz układaniu i zagęszczeniu mieszanki betonowej;
5) Wykonanie robót zbrojarskich, polegające w szczególności na montażu zbrojenia przy pomocy drutu wiązałkowego i spawania wraz z jego stabilizacją i zabezpieczeniem odpowiednich otulin zewnętrznych beton, oczyszczenie terenu robót z odpadów zbrojenia stanowiących własność Wykonawcy oraz usunięcie ich poza obręb budowy;
6) Roboty murarskie, polegające w szczególności na wykonaniu ścian fundamentowych, ścian zewnętrznych i wewnętrznych;
7) Roboty izolacyjne, polegające w szczególności na ociepleniu ścian nadziemnych oraz ścian fundamentowych, a także ocieplenie dachu;
8) Roboty stolarskie i ślusarskie, polegające w szczególności na montażu stolarki okiennej i drzwiowej oraz wykonaniu poręczy na klatce schodowej;
9) Roboty tynkarskie;
10) Pokrywanie podłóg i ścian, obejmujące w szczególności wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie okładzin ściennych (glazura, pomieszczenia sanitarne), podłoża (gres szlifowany, w strefie wejścia i klatki schodowe antypoślizgowe z cokołami w wysokości 15 cm) i sufitowych (sufit podwieszany, rozbieralny z płyt pochłaniających dźwięk);
11) Roboty malarskie;
12) Roboty sanitarne, obejmujące w szczególności wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wybudowanie zewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej;
13) Roboty elektryczne, polegające w szczególności na wykonaniu robót związanych z układaniem i montażem elementów instalacji elektrycznej (układanie kabli i przewodów, montaż osprzętu i opraw, montaż instalacji odgromowej, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne) oraz wykonaniu instalacji w obiektach kubaturowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262800-9 - Rozbudowa budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3240000

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5830200

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

2021-06-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.