Og³oszenie z dnia 2024-01-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00228288/01 - Wynik z dnia 2024-03-01
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Bie¿±ce utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Go³ymin-O¶rodek w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Go³ymin-O¶rodek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378090
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Szosa Ciechanowska 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Go³ymin-O¶rodek
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-420
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 671 60 93
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@golymin-osrodek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.golymin-osrodek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bie¿±ce utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Go³ymin-O¶rodek w 2024 roku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ba221429-bc38-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00070505
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00049505/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Bie¿±ce utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Go³ymin-O¶rodek w 2024 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_golyminosrodek3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_golyminosrodek
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy zakupowejhttps://platformazakupowa.pl/pn/ug_golyminosrodek
Komunikacja w postêpowaniu, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacje elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
Szczegó³owa instrukcja dla Wykonawców dotycz±ca z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty znajduje siê na stronie internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
-sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
-komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych MS Windows 7 Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
-zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1 najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
-w³±czona obs³uga JavaScript;
-zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .
Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych dany ch tj. plików o wielko¶ci do 100MB w txt, rtf, pdf , odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff,geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z,html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm: generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Gmina Go³ymin-O¶rodek.
2. Z inspektorem ochrony danych osobowych mo¿ecie siê Pañstwo kontaktowaæ pod adresem: iod@golymin-osrodek.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 roku, poz. 1710 ze zm.) dalej „ustawa Pzp”;
5. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IO¦.271.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 1 – Dostawê kruszywa ³amanego kamiennego frakcji 0/31,5 mm.
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszywa drogowego, ³amanego do remontu dróg gminnych (dojazdowych do pól) na terenie Gminy Go³ymin-O¶rodek. Przewidywana ilo¶æ kruszywa ³amanego wynosi 2000 ton. Kruszywo bez domieszek materia³ów niepo¿±danych typu: odpady metalowe, plastikowe, drewniane, szklane, gliny oraz elementów szkodliwych dla ¶rodowiska (azbest, popio³y, itp.). Ka¿da dostawa kruszywa (ilo¶æ kruszywa oraz miejsce dostawy) bêdzie uzgadniane szczegó³owo pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±. Wykonawca jest zobowi±zany do dostarczenia zamówionej partii kruszywa w miejsca wskazane przez Zamawiaj±cego w terminie maksymalnie do 7 dni roboczych od telefonicznego lub e-mailowego z³o¿enia zamówienia. Uwaga! Termin ten jest elementem kryterium oceny ofert. Ka¿da partia dostarczonego kruszywa musi odbywaæ siê przy obecno¶ci So³tysa/Radnego danej miejscowo¶ci lub pracownika Urzêdu Gminy. Wykonawca przy ka¿dorazowym dostarczeniu kruszywa jest zobowi±zany przekazaæ Zamawiaj±cemu dowód WZ. Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ podana ilo¶æ przedmiotu zamówienia jest wielko¶ci± szacunkow± i w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego mo¿e ulec zmianie tj. zmniejszeniu. Zmiana bêdzie oscylowa³a w granicach do -10 % szacowanej ilo¶ci ton. Rzeczywiste ilo¶ci realizowanych w trakcie umowy dostaw bêd± wynika³y z aktualnych potrzeb Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zbadania dostarczanego kruszywa pod wzglêdem jako¶ci i ilo¶ci.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 14210000-6 - ¯wir, piasek, kamieñ kruszony i kruszywa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 290 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert jakimi Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ przy wyborze oferty najkorzystniejszej:
A. Cena – waga kryterium 60pkt,
B. Czas reakcji – waga kryterium 40pkt.
Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta Wykonawcy, który otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów w kryteriach oceny ofert. Oferty bêd± oceniane metod± punktow± w skali 100-punktowej.
Punkty przyznane za kryterium: „Cena” (z podatkiem VAT) za realizacje ca³ego zamówienia bêd± liczone wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
Cmin
C = -------------------- x 60 (Rc)
Cbad
gdzie:
Rc – waga kryterium cena
Cmin – cena najni¿sza z zaoferowanych ofert wa¿nych i niepodlegaj±cych odrzuceniu
Cbad – cena oferty badanej
C – liczba uzyskanych punktów w kryterium
Punkty przyznane za kryterium: „Czas reakcji”
Zamawiaj±cy w kryterium „Czas reakcji” przyzna Wykonawcy odpowiedni± liczbê punktów (maksymalnie 40 pkt) zgodnie z punktacj± znajduj±c± siê poni¿ej.
7 dni – 0 pkt,
6 dni – 10 pkt,
5 dni – 20 pkt
4 dni – 30 pkt,
3 dni – 40 pkt,
Uwaga: „Czas reakcji” musi byæ podany w Formularzu oferty w dniach (minimum 3 dni – maksymalnie 7 dni roboczych).
Zamawiaj±cy informuje, ¿e oferty, w których wskazany zostanie „Czas reakcji” d³u¿szy ni¿ 7 dni lub inny ni¿ wskazuje tabela, w tym gdy Wykonawca nie wska¿e „Czasu reakcji” – bêd± podlega³y odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 2 – Dostawê ¿wiru drogowego z rozplantowaniem i wyrównaniem nawierzchni na terenie gminy Go³ymin-O¶rodek.
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa ¿wiru drogowego z zawarto¶ci± 35% kamienia do remontu dróg gminnych (dojazdowych do pól) na terenie Gminy Go³ymin-O¶rodek. Przewidywana ilo¶æ ¿wiru drogowego wynosi 2000 ton. Przedmiot zamówienia obejmuje pozyskanie, transport do wskazanego miejsca na terenie gminy Go³ymin-O¶rodek, roz³adunek we wskazanym miejscu przez Zamawiaj±cego oraz rozplantowanie i wyrównanie nawierzchni. Materia³ nie mo¿e zawieraæ elementów metalowych, plastikowych, szklanych, gliny oraz innych elementów stanowi±cych niebezpieczeñstwo dla ruchu ko³owego i pieszych w ponadnormatywnych ilo¶ciach oraz nie mo¿e zawieraæ elementów szkodliwych dla ¶rodowiska (azbest, popio³y, itp.). Niedopuszczalna jest obecno¶æ eternitu i innych elementów niebezpiecznych dla ¶rodowiska. Dostawa zamówienia bêdzie prowadzona zgodnie ze zleceniami Zamawiaj±cego wg bie¿±cych potrzeb, na wskazane drogi gminy. W przypadku stwierdzenia niew³a¶ciwych parametrów ¿wiru drogowego, Wykonawca zobowi±zany bêdzie usun±æ nawieziony materia³ drogowy na w³asny koszt i pokryæ koszty badañ. Koszt za³adunku i transportu musi byæ wliczony w cenê dostaw. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia odbywaæ siê bêdzie w oparciu o ilo¶ci rzeczywi¶cie dostarczonych materia³ów drogowych Zamawiaj±cemu. Ka¿da partia dostarczonego ¿wiru drogowego musi odbywaæ siê przy obecno¶ci So³tysa/Radnego danej miejscowo¶ci lub pracownika Urzêdu Gminy. Wykonawca przy ka¿dorazowym dostarczeniu ¿wiru jest zobowi±zany przekazaæ Zamawiaj±cemu dowód WZ. Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ podana ilo¶æ przedmiotu zamówienia jest wielko¶ci± szacunkowa i w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego mo¿e ulec zmianie tj. zmniejszeniu. Zmiana bêdzie oscylowa³a w granicach do -10 % szacowanej ilo¶ci ton. Rzeczywiste ilo¶ci realizowanych w trakcie umowy dostaw bêd± wynika³y z aktualnych potrzeb Zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zbadania dostarczanego ¿wiru pod wzglêdem jako¶ci i ilo¶ci.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 14210000-6 - ¯wir, piasek, kamieñ kruszony i kruszywa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 290 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert jakimi Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ przy wyborze oferty najkorzystniejszej:
A. Cena – waga kryterium 60pkt,
B. Czas reakcji – waga kryterium 40pkt.
Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta Wykonawcy, który otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów w kryteriach oceny ofert. Oferty bêd± oceniane metod± punktow± w skali 100-punktowej.
Punkty przyznane za kryterium: „Cena” (z podatkiem VAT) za realizacje ca³ego zamówienia bêd± liczone wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
Cmin
C = -------------------- x 60 (Rc)
Cbad
gdzie:
Rc – waga kryterium cena
Cmin – cena najni¿sza z zaoferowanych ofert wa¿nych i niepodlegaj±cych odrzuceniu
Cbad – cena oferty badanej
C – liczba uzyskanych punktów w kryterium
Punkty przyznane za kryterium: „Czas reakcji”
Zamawiaj±cy w kryterium „Czas reakcji” przyzna Wykonawcy odpowiedni± liczbê punktów (maksymalnie 40 pkt) zgodnie z punktacj± znajduj±c± siê poni¿ej.
7 dni – 0 pkt,
6 dni – 10 pkt,
5 dni – 20 pkt
4 dni – 30 pkt,
3 dni – 40 pkt,
Uwaga: „Czas reakcji” musi byæ podany w Formularzu oferty w dniach (minimum 3 dni – maksymalnie 7 dni roboczych).
Zamawiaj±cy informuje, ¿e oferty, w których wskazany zostanie „Czas reakcji” d³u¿szy ni¿ 7 dni lub inny ni¿ wskazuje tabela, w tym gdy Wykonawca nie wska¿e „Czasu reakcji” – bêd± podlega³y odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia:
1) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.) z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ);
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w O¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu sk³adanym na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:a) oferta wspólna powinna byæ sporz±dzona zgodnie z SWZ,
b) sposób sk³adania dokumentów w ofercie wspólnej:
- dokumenty, dotycz±ce w³asnej firmy, takie jak np.: o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± we w³asnym imieniu;
- dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe sk³ada pe³nomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±;
c) kopie dokumentów dotycz±cych ka¿dego z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± musz± byæ po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê lub osoby upowa¿nione do reprezentowania tych Wykonawców.
d) przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej) Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu umowê konsorcjum, zawieraj±c±, co najmniej:
- zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,
- okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
- czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zosta³ opisany w projekcie umowy - za³±cznik nr 4 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-05 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_golyminosrodek
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-05 10:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-03-05
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa karmy dla psów i kotów przebywaj±cych w COZ w Grudzi±dzu, ul. Przytulna 1 oraz kotów wolno bytuj±cych na terenie miasta Grudzi±dz, a tak¿e ¿wirku dla kotów przebywaj±cych w COZ
- Dostawa kruszywa dla Nadle¶nictwa Dobrzejewice w 2024 r.
- Dostawa piasku.
- Dostawa kruszywa, ¿wiru i piasku
- "Sukcesywna dostawa kruszywa kamiennego o frakcji 4-31,5 mm"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.