eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DęblinPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej nad realizacją inwestycji"Przebudowa budynku nr 235 - internat ISKRA".



Ogłoszenie z dnia 2025-01-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej nad realizacją inwestycji„Przebudowa budynku nr 235 – internat ISKRA”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Lotnicza Akademia Wojskowa

1.3.) Oddział zamawiającego: Lotnicza Akademia Wojskowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060059216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dywizjonu 303 nr 35

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 261 519 464

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.krzewinska@law.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wojsko-polskie.pl/law/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej nad realizacją inwestycji„Przebudowa budynku nr 235 – internat ISKRA”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b22a7eb-1dd8-43ec-ab6f-454ad39d6a46

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00070528

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.law.mil.pl/pn/law/demand/192396/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.law.mil.pl/pn/law/demand/192396/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Zp/tp/6/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno–budowlanej
zgodnie z zał. nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną. Zgodnie z artykułem 246 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych- Zamawiający zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert z uwagi na fakt, iż standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały przez zamawiającego ściśle określone, żeby zapewnić taką samą jakość przedmiotu zamówienia w przypadku każdego wyłonionego w postępowaniu wykonawcy. Uzasadnienie do zastosowania kryterium ceny jako jedynego kryterium oceny oferty: Kryterium oceny ofert zastosowano w świetle przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych art. 246 pkt. 2. Przesłanką do zastosowania kryterium 100% ceny jest sam przedmiot zamówienia – usługa jest powszechnie dostępna na rynku oraz ma ustalone standardy jakościowe.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
zgodnie z zał. nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną. Zgodnie z artykułem 246 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych- Zamawiający zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert z uwagi na fakt, iż standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały przez zamawiającego ściśle określone, żeby zapewnić taką samą jakość przedmiotu zamówienia w przypadku każdego wyłonionego w postępowaniu wykonawcy. Uzasadnienie do zastosowania kryterium ceny jako jedynego kryterium oceny oferty: Kryterium oceny ofert zastosowano w świetle przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych art. 246 pkt. 2. Przesłanką do zastosowania kryterium 100% ceny jest sam przedmiot zamówienia – usługa jest powszechnie dostępna na rynku oraz ma ustalone standardy jakościowe.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
zgodnie z zał. nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną. Zgodnie z artykułem 246 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych- Zamawiający zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert z uwagi na fakt, iż standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały przez zamawiającego ściśle określone, żeby zapewnić taką samą jakość przedmiotu zamówienia w przypadku każdego wyłonionego w postępowaniu wykonawcy. Uzasadnienie do zastosowania kryterium ceny jako jedynego kryterium oceny oferty: Kryterium oceny ofert zastosowano w świetle przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych art. 246 pkt. 2. Przesłanką do zastosowania kryterium 100% ceny jest sam przedmiot zamówienia – usługa jest powszechnie dostępna na rynku oraz ma ustalone standardy jakościowe.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych
zgodnie z zał. nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną. Zgodnie z artykułem 246 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych- Zamawiający zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert z uwagi na fakt, iż standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały przez zamawiającego ściśle określone, żeby zapewnić taką samą jakość przedmiotu zamówienia w przypadku każdego wyłonionego w postępowaniu wykonawcy. Uzasadnienie do zastosowania kryterium ceny jako jedynego kryterium oceny oferty: Kryterium oceny ofert zastosowano w świetle przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych art. 246 pkt. 2. Przesłanką do zastosowania kryterium 100% ceny jest sam przedmiot zamówienia – usługa jest powszechnie dostępna na rynku oraz ma ustalone standardy jakościowe.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunki, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj.:
• zadanie 1: minimum jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane oraz posiada minimum 3 lata doświadczenia w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
oraz
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie br. budowlanej nad robotami budowlanymi o rozliczeniu kosztorysowym o wartości 1 000 000,00 zł każda;

• zadanie 2: minimum jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane oraz minimum 3 lata doświadczenia w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
oraz w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie br. sanitarnej nad robotami budowlanymi o rozliczeniu kosztorysowym o wartości 1 000 000,00 zł każda;
• zadanie 3: minimum jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane oraz minimum 3 lata doświadczenia w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
oraz w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie br. elektrycznej nad robotami budowlanymi o rozliczeniu kosztorysowym o wartości 500 000,00 zł każda;

• zadanie 4: minimum jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane oraz minimum 3 lata doświadczenia w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego.

Powyższe osoby powinny być wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego z aktualnym terminem ważności oraz posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie, licząc od daty uzyskania stosownych uprawnień budowlanych.

UWAGA: Zamawiający dopuszcza łączenie ww. stanowisk, co oznacza, że funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w jednej lub kilku z ww. specjalności może pełnić jedna osoba, jeżeli posiada uprawnienia, które będą obejmowały wymagane specjalności.

Zamawiający wyznacza inspektora branży konstrukcyjno-budowlanej jako koordynatora wszystkich inspektorów nadzoru inwestorskiego.

Ilekroć zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych, rozumie się przez to uprawnienia budowlane, zapewniające prawo do wykonywania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zawodu inżyniera budownictwa, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 334).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie ze wzorem umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.law.mil.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-06 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.