Ogłoszenie z dnia 2021-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00010627/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-25
- 2021/BZP 00010627/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-25 (po zmianach)
- 2021/BZP 00013640/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-05
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00070592 z dnia 2021-06-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa ul. Krakowskiej w Sulejówku oraz rozbudowa ul. Wilsona w Sulejówku na odcinku od skrzyżowania z ul. Sienkiewicza do skrzyżowania z ul. Kraszewskiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SULEJÓWEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 55
1.5.2.) Miejscowość: Sulejówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-070
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 76 06 252
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umsulejowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.sulejowek.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa ul. Krakowskiej w Sulejówku oraz rozbudowa ul. Wilsona w Sulejówku na odcinku od skrzyżowania z ul. Sienkiewicza do skrzyżowania z ul. Kraszewskiego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d48f9a9-774e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070592
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001236/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Rozbudowa ul. Krakowskiej i ul. Wilsona
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiotowe zamówienie będzie współfinansowane ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Oś priorytetowa II: Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, Działanie 2.1. (...)oraz w ramach F D S w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim na podstawie Ustawy z dnia 23 października 2018 r. o Funduszy Dróg Samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 2161).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010627/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: W.PRP.271.15.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Zadanie polega na rozbudowie ulicy Krakowskiej oraz ulicy Wilsona na odcinku od ul. Sienkiewicza do ul. Kraszewskiego w Sulejówku. Kolorystykę i rodzaj kostki należy uzgodnić z Zamawiającym.
W ulicy Krakowskiej należy zwiększyć grubości gruntu stabilizowanego cementem do 20 cm na odcinku od skrzyżowania z ul. Wilsona (włączenie z zakresem skrzyżowania) do ul. Zamojską (włączenie z zakresem skrzyżowania) oraz do 25 cm na odcinku od ul. Wareckiej do końca opracowania.
2.Szczegółowy opis zamówienia zawiera:
1) dokumentacja ul. Krakowskiej, stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ, w tym:
a) dokumentacja projektowa (projekt budowlany i wykonawczy) pn.: „Rozbudowa ul. Krakowskiej w Sulejówku, Gmina Sulejówek, powiat miński, woj. Mazowieckie Kategoria obiektu – XXV, XXVI, IV” wykonana przez firmę Biuro Projektów Drogowo-Mostowych Tomasz Kowieszko, ul. Dęby 3/7, lok. 6, 04-308 Warszawa,
b) projekt wykonawczy dodatkowe wpusty pn. „Budowa wpustów ulicznych w ul. Krakowskiej, Wilsona i Kochanowskiego w Sulejówku Gmina Sulejówek, powiat miński, woj. mazowieckie”,
c) projekt stałej organizacji ruchu pn. „Rozbudowa ul. Krakowskiej w Sulejówku, Gmina Sulejówek, powiat miński, woj. mazowieckie”,
d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót pn. „Rozbudowa ul. Krakowskiej w Sulejówku Gmina Sulejówek, powiat miński, woj. Mazowieckie”,
2) dokumentacja ul. Wilsona, stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ, w tym:
a) dokumentacja projektowa (projekt budowlany i wykonawczy) pn. „Rozbudowa ul. Wilsona w Sulejówku na odcinku od skrzyżowania z ul. Sienkiewicza do skrzyżowania z ul. Kraszewskiego Gmina Sulejówek, powiat miński, woj. Mazowieckie Kategoria obiektu – XXV, XXVI, IV”, wykonana przez firmę Biuro Projektów Drogowo-Mostowych Tomasz Kowieszko, ul. Dęby 3/7, lok. 6, 04-308 Warszawa,
b) projekt stałej organizacji ruchu pn.: „Rozbudowa ul. Wilsona w Sulejówku na odcinku od skrzyżowania z ul. Sienkiewicza do skrzyżowania z ul. Kraszewskiego Gmina Sulejówek, powiat miński, woj. Mazowieckie”,
c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót pn. „Rozbudowa ul. Wilsona w Sulejówku na odcinku od skrzyżowania z ul. Sienkiewicza do skrzyżowania z ul. Kraszewskiego Gmina Sulejówek, powiat miński, woj. Mazowieckie”,
3) Wytyczne dotyczące wymiany i regulacji uzbrojenia na sieciach wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w trakcie realizowania inwestycji drogowych w ulicach: Krakowska, Wilsona, Kochanowskiego – stanowiące załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44130000-0 - Studzienki kanalizacyjne
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6905400,29
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9931508,23
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6905400,29
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ALTOR” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 822-23-32-296
7.3.3) Ulica: Kolejowa 28
7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Branża Elektryczna – podwykonawca nie znany na etapie postępowania
Branża Sanitarna – podwykonawca nie znany na etapie postępowania
Branża teletechniczna - podwykonawca nie znany na etapie postępowania
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6905400,29
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-06-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z SULEJÓWKA
więcej: przetargi w Sulejówku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Budowa ulicy Kawaleryjskiej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z niezbędną infrastrukturą oraz rozbiórką i budową sieci wodociągowej - bez chodnika
- Wykonanie zmian w oznakowaniu poziomym na obszarze SPPN w m.st. Warszawa dla: Cz. 1 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.1 Cz. 2 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.2
więcej: Studzienki kanalizacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.