Ogłoszenie z dnia 2022-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00328018/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
- 2022/BZP 00325094/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-30
- 2024/BZP 00288395/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-17
- 2024/BZP 00288766/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA SZKÓŁ W RAMACH PROGRAMU
„LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Biłgoraj
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 16
1.5.2.) Miejscowość: Biłgoraj
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846869600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bilgoraj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bilgoraj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA SZKÓŁ W RAMACH PROGRAMU„LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c8442be-6315-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070599
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328018/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SI.271.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 Wyposażenie podstawowe Szkoła Podstawowa nr 1Filament, Drukarka 3D, Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami, Lutownica, Stacja lutownicza z gorącym powietrzem, Laptop, Aparat fotograficzny z funkcją kamery w zestawie z futerałem, Statyw z akcesoriami do mocowania kamer i aparatów, Mikroport z akcesoriami niezbędnymi, Oświetlenie do realizacji nagrań, Mikrofon kierunkowy z akcesoriami, Aparat fotograficzny z funkcją kamery i akcesoriami, Gimbal, Oprogramowanie do edycji i obróbki zdjęć (akcesoria do Aparatu fotograficznego z funkcją kamery).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
38520000-6 - Skanery
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.5.5.) Wartość części: 95800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 Robotyka i mikroelektronika Szkoła Podstawowa nr 1Zestaw gogli classVR, Kostka VR do Mieszanej Rzeczywistości (akcesoria do Gogli VR , Roboty edukacyjne wraz z akcesoriami, Klocki do samodzielnej konstrukcji, Plansza z akcesoriami (akcesoria do Robotów edukacyjnych) , Biblioteka modeli 3D lub robotów online.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231000-7 - Ekrany i konsole komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 171180,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 Sprzęt do nagrywania, rejestracji i obróbki obrazu i dźwięku Szkoła Podstawowa nr 1Greenscreen, Mikrofon dynamiczny z akcesoriami, Dyktafon, Oprogramowanie do edycji, montażui tworzenia materiałów video, Nagłośnienie zestaw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 16650,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 Wyposażenie podstawowe Szkoła Podstawowa nr 3Filament, Drukarka 3D z akcesoriami, Laptop, Aparat fotograficzny z funkcją kamery wraz z akcesoriami, Statyw z akcesoriami do mocowania kamer i aparatów, Oświetlenie do realizacji nagrań, Mikrofon kierunkowy z akcesoriami, Gimbal, Oprogramowanie do edycji i obróbki zdjęć (akcesoria do Aparatu fotograficznego z funkcją kamery), Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami, Stacja lutownicza z gorącym powietrzem, Mikroport z akcesoriami
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
38520000-6 - Skanery
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.5.5.) Wartość części: 47804,88 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 Sprzęt do nagrywania, rejestracji i obróbki obrazu i dźwięku Szkoła Podstawowa nr 3Oprogramowanie do edycji, montażu i tworzenia materiałów video, Greenscreen, Stacja pogodowa z akcesoriami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 981,30 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 Robotyka i mikroelektronika Szkoła Podstawowa nr 3Roboty edukacyjne wraz z akcesoriami, Klocki do samodzielnej konstrukcji z akcesoriami, Klocki do samodzielnej konstrukcji, Plansza z akcesoriami, Biblioteka modeli 3D lub robotów online, Gogle VR wraz z akcesoriami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231000-7 - Ekrany i konsole komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 79750,41 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7 Wyposażenie podstawowe Szkoła Podstawowa nr 4Filament, Drukarka 3D z akcesoriami, Laptop, Aparat fotograficzny z funkcją kamery, Statyw z akcesoriami do mocowania aparatu i kamery, Mikroport z akcesoriami, Oświetlenie do realizacji nagrań, Mikrofon kierunkowy z akcesoriami, Gimbal, Oprogramowanie do edycji i obróbki zdjęć, Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami, Stacja lutownicza z gorącym powietrzem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
38520000-6 - Skanery
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.5.5.) Wartość części: 25919,20 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8 Sprzęt do nagrywania, rejestracji i obróbki obrazu i dźwięku Szkoła Podstawowa nr 4Oprogramowanie do edycji, montażu i tworzenia video, Greenscreen
4.5.3.) Główny kod CPV: 32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 837,40 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Robotyka i mikroelektronika Szkoła Podstawowa nr 4Roboty edukacyjne wraz z akcesoriami, Klocki do samodzielnej konstrukcji, Gogle class VR
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231000-7 - Ekrany i konsole komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 25576,31 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 10 Wyposażenie podstawowe Szkoła Podstawowa nr 5Filament, Drukarka 3D z akcesoriami, Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami, Stacja lutownicza z gorącym powietrzem, Zestaw akcesoriów do stacji lutowniczej, Laptop, Aparat fotograficzny z funkcją kamery, Statyw z akcesoriami do mocowania aparatu i kamery, Mikroport z akcesoriami, Oświetlenie do realizacji nagrań, Mikrofon kierunkowy z akcesoriami, Gimbal.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
38520000-6 - Skanery
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.5.5.) Wartość części: 61389,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 11 Robotyka i mikroelektronika Szkoła Podstawowa nr 5Roboty edukacyjne wraz z akcesoriami, Klocki do samodzielnej konstrukcji, Kostka VR, Gogle class VR, Mikroskop, Pen 3D
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231000-7 - Ekrany i konsole komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 104146,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 12 Sprzęt do nagrywania, rejestracji i obróbki obrazu i dźwięku Szkoła Podstawowa nr 5Mikrofon dynamiczny z akcesoriami, Dyktafon, Nagłośnienie zestaw, Panele Akustyczne, Greenscreen
4.5.3.) Główny kod CPV: 32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 25447,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 13 Sprzęt gospodarstwa domowego SP nr 5Maszyna do szycia z akcesoriami, Kuchenka elektryczna, Blender, Mikser, Robot wielofunkcyjny, Chłodziarko-zamrażarka, Opiekacz, Bezprzewodowy pistolet do klejenia na gorąco, Stacja pogodowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 13637,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91469,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91469,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Max Baum Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223017508
7.3.3) Ulica: Górczewska 144
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-460
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91469,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151733,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151733,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Max Baum Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223017508
7.3.3) Ulica: Górczewska 144
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-460
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151733,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Metalzbyt - Hurt Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471589442
7.3.3) Ulica: Brodowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46656,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46656,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Max Baum Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223017508
7.3.3) Ulica: Górczewska144
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-460
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46656,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Metalzbyt - Hurt Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: Brodowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od podpisania umowy.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26803,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Metalzbyt - Hurt Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: Brodowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Metalzbyt - Hurt
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: Brodowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od podpisania umowy.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55415,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55415,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Max Baum Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223017508
7.3.3) Ulica: Górczewska 144
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-460
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55415,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od podpisania umowy.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Metalzbyt - Hurt Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: Brodowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od podpisania umowy.
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- "Dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania oraz świadczenie usług w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd"
- Usługa kompleksowej ochrony osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Biłgoraju - 2024, przy ul. Kościuszki 29 w Biłgoraju
- "Sukcesywne dostawy w roku 2025 do siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Biłgoraju worków do segregacji odpadów"
- Dostawa artykułów spożywczych dla jednostek organizacyjnych obsługiwanych przez PCUW w Biłgoraju
- Świadczenie usług ochrony fizycznej mienia - terenów i obiektów Zakład Zagospodarowania Odpadów w Korczowie k. Biłgoraja w terminie do 31.12.2027 r
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia Sali do terapii SI wraz z kabiną SI dla szkoły podstawowej z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie
- Dostawa tabletów dla WI - DE-dzp.272-694/24
- "Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
- Zakup i dostawa komputerów przenośnych, monitorów i oprogramowania na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.