Ogłoszenie z dnia 2021-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00043605/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00070610 z dnia 2021-06-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej Miasta Braniewa – utworzenie strefy rekreacji i wypoczynku na terenie byłej Stadniny Koni przy ul. Moniuszki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Braniewa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747968
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 111
1.5.2.) Miejscowość: Braniewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 556440102
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@braniewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.braniewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://braniewo.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej Miasta Braniewa – utworzenie strefy rekreacji i wypoczynku na terenie byłej Stadniny Koni przy ul. Moniuszki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23401ac2-a8db-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070610
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004982/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zagospodarowanie przestrzeni publicznej Miasta Braniewa w ramach projektu pn. : "Nowe życie Stadniny Koni w Braniewie - różnorodne biologicznie strefy rekreacyjno-wypoczynkowe"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Nowe życie Stadniny Koni w Braniewie – różnorodne biologicznie strefy rekreacyjno – wypoczynkowe”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043605/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.2.3.2021.JD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3482709,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania przestrzeni publicznej Miasta Braniewa -utworzenie stref rekreacji i wypoczynku na terenie byłej Stadniny Koni przy ul. Moniuszki w Braniewie na działkach nr 7/64, 7/62, 7/63 obr. 8. Zamierzenie realizowane jest w ramach zadania pod nazwą : ”Nowe życie Stadniny Koni w Braniewie – różnorodne biologicznie strefy rekreacyjno-wypoczynkowe”
1.1. Obszar w/w działek wpisany jest do Rejestru Zabytków Województwa Warmińsko-Mazurskiego decyzją nr 26/07 z dnia 14 czerwca 2007 r.
1.2. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
1.3. Zakres robót obejmuje w szczególności :
1) roboty przygotowawcze - pomiarowe,
2) roboty rozbiórkowe i ziemne z wywiezieniem nadmiaru gruzu i ziemi,
3) przebudowa nawierzchni pieszych i pieszo – jezdnych wraz z budową parkingu 5- stanowiskowego,
4) wykonanie ścieżki zdrowia z urządzeniami siłowni zewnętrznej
5) budowa wiaty rekreacyjnej o powierzchni zabudowy 36,6 m2,
6) elementy małej architektury: ławki, kosze, infokiosk, stojaki na rowery, tablice dydaktyczne, stylizowana waza kamienna na postumencie, miejsce ogniskowe, słupki pod QR cody
7) ogrodzenie przęsłowe ze sztachet stalowych z bramami i furtkami,
8) renowacja zabytkowych bram,
9) murki oporowe i barierki tarasu widokowego,
10) pielęgnacja drzewostanu, wycinka drzew i krzewów z uporządkowaniem terenu,
11) nasadzenia roślin-drzew, krzewów, roślin okrywowych, runa, cebulkowych, bylin itp., ściółkowanie obsadzeń, wykonanie trawników,
12) oświetlenie terenu z kompletem okablowania, przyłączami i szafkami,
13) instalacja telewizji przemysłowej CCTV z budową tras kablowych, montażem szaf dystrybucyjnych i punktów dostępowych oraz montażem systemu CCTV
1.5. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót .
1.6. Na Wykonawcy robót spoczywają wszelkie obowiązki wynikające z warunków stawianych przez instytucje uzgadniające projekt oraz z warunków gestorów sieci, jeżeli w trakcie realizacji zadania odkryte zostaną niezinwentaryzowane sieci podziemne.
1.7. Realizację zadania należy prowadzić na podstawie pozwolenia na budowę nr 132/2017 z 8 sierpnia 2017r. , pozwolenia konserwatorskiego nr 5714/2020 z 7 lipca 2020r. na prowadzenie prac budowlanych, pozwolenia nr 5696/2020 z 6 lipca 2020r. na prowadzenie prac konserwatorskich w zakresie pielęgnacji zieleni, pozwolenia nr 1912/2021 z 11 marca 2021r. na prowadzenie badań archeologicznych w formie nadzoru archeologicznego oraz zezwolenia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie z dnia 19 listopada 2020r. dotyczącego ochrony przyrody i ochrony gatunkowej zwierząt
1.8. Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z zakresem robót w terenie.
1.9. Okres gwarancji – min. 60 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót bez uwag.
1.10. Wykonawca zobowiązany jest zamontować tablicę informacyjną/pamiątkową zgodnie z wytycznymi „ Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” - aktualizacja z 14 czerwca 2016r. Treść, wielkość ( tab. informacyjna min. 80 x 120 cm) i miejsce usytuowania tablic należy uzgodnić z Zamawiającym.
2. Zaoferowane przez Wykonawcę preparaty, produkty, materiały, urządzenia, technologie, powinny być zgodne z rozwiązaniami przyjętymi w Dokumentacji Projektowej, z zastrzeżeniem poniższych postanowień:
1) jeżeli Dokumentacja Projektowo-Techniczna wskazuje w odniesieniu do niektórych materiałów, urządzeń lub technologii znaki towarowe, patenty lub pochodzenie albo normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust 3 ustawy PZP, to Zamawiający z mocy art. 101 ust. 4 ustawy dopuszcza oferowanie materiałów, urządzeń lub technologii równoważnych albo oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych opisanych w Dokumentacji Projektowo-Technicznej, przy czym materiały, urządzenia lub technologie pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego (rozwiązania równoważne),
2) materiały, urządzenia lub technologie pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia,
3) pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów, urządzeń lub technologii zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
3. Termin realizacji zamówienia do dnia 31 stycznia 2022r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3482709,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4480610,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3482709,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Doken System Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132961636
7.3.3) Ulica: ul. Świętojańska 9/5
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4170444,57
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z BRANIEWA
- Dostawa płynów infuzyjnych w podziale na zadania
- Usługa organizacji i przeprowadzenia terapii specjalistycznych dla uczestników projektu "Szczęśliwe dzieciństwo - dorosłość bez lęku"
więcej: przetargi w Braniewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Żłobka Bajka w Gminie Pawłów
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dołhobyczów, ulice: Słoneczna, Błotna, Dolna, Górna, Polna, Hallera"
- Budowa budynku biurowo-szkoleniowego z częścią magazynową na terenie KPUCS Oddział Celny II w Bydgoszczy przy ul. Dalekiej 9 wraz z infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną
- Budowa zbiornika retencyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Siedliskach Pierwszych - zadanie nr 2
- Budowa zbiornika retencyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Siedliskach Pierwszych - zadanie nr 1
- Utworzenie 62 nowych miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w ramach budowy żłobka w Gminie Miasto Reda, ul. Gniewowska 4, 84-240 Reda (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.