Ogłoszenie z dnia 2022-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00058383/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
- 2023/BZP 00329992/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-28
- 2023/BZP 00330125/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-28
- 2022/BZP 00124291/01 - Wynik z dnia 2022-04-15
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 w Milanówku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. KS. PIOTRA SKARGI W MILANÓWKU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011301670
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Królewska 69
1.4.2.) Miejscowość: Milanówek
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-822
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.4.7.) Numer telefonu: 22 7583524 wew 33
1.4.8.) Numer faksu: 22 7583524 wew 16
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp1.milanowek.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jedyneczka.edupage.org/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070663
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-02-28
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00058383/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-03-01 10:00
Po zmianie:
2022-03-04 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-03-01 11:00
Po zmianie:
2022-03-04 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-03-30
Po zmianie:
2022-04-02
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Placówek Specjalnych w Szerzawach w 2025 roku
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 14 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa mięs i wędlin dla potrzeb Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Boguchwale
- Organizacja strefy funduszy europejskich dla MJWPU podczas wyjazdów na wydarzenia o charakterze plenerowym odbywających się na terenie województwa mazowieckiego w 2025 roku
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej będącego jednostką organizacyjną Gminy Miasto Szczecin
- Dostawy mięsa, wędlin oraz drobiu i podrobów do COSSW w Kulach oraz COSSW OZ Sulejów
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.