Ogłoszenie z dnia 2022-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00305524/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi pocztowe - wysyłanie korespondencji z Urzędu Gminy Szydłowo w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZYDŁOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791247
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 2
1.5.2.) Miejscowość: Jaraczewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-930
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 211 55 21
1.5.8.) Numer faksu: 67 216 12 36
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@szydlowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.szydlowo.pl/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi pocztowe - wysyłanie korespondencji z Urzędu Gminy Szydłowo w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab2cbdb8-581b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070702
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002764/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00305524/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.271.83.2021-IV
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 180373 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Szydłowo w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich zwrotów do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 z późn. zm.).
2. Przedmiot zamówienia winien być realizowany na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa m. in. ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 z późn. zm.) wraz z obowiązującymi aktami wykonawczymi, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego.
3. Opłatę za usługi wykonane na rzecz Urzędu Gminy Szydłowo, Zamawiający będzie uiszczał w formie opłaty z dołu. 1) za okres rozliczeniowy przyjmuje się miesiąc kalendarzowy, 2) faktury VAT z tytułu należności wynikających z realizacji zawartej umowy, wystawiane będą w terminie do 7 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego, 3) należności wynikające z faktur VAT Zamawiający regulować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego,
4. Za nieterminowe regulowanie należności wynikających z faktur, Wykonawca będzie naliczał odsetki w wysokości ustawowej.
5. Płatnikiem faktury jest Gmina Szydłowo Jaraczewo 2 64-930 Szydłowo NIP 764-24-61-769
6. Wykonawca doręcza przesyłki pocztowe bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia, a w przypadku utraty, ubytku, uszkodzenia przesyłki bądź nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zapłaci Zamawiającemu należne odszkodowanie i inne roszczenia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe.
7. Wykonawca zapewni Nadawcy możliwość nadawania korespondencji przeznaczonej do doręczenia do każdego miejsca w kraju i za granicami kraju do państw ujętych w wykazie umieszczonym w cenniku usług powszechnych.
8. Wykonawca doręcza przesyłki pocztowe do adresatów w kopertach przekazanych przez Zamawiającego, z zachowaniem jako minimum dla przedmiotu zamówienia wskaźników czasu przebiegu przesyłek pocztowych wynikających z rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1026 z późn. zm.).
9. Wykonawca doręcza do Zamawiającego pokwitowane przez adresata zwrotne potwierdzenie odbioru, niezwłocznie po doręczeniu przesyłki pocztowej, które zawiera czytelną datę i czytelny podpis odbiorcy.
10. W przypadku nieobecności adresata Wykonawca pozostawia zawiadomienia o próbie doręczenia przesyłki z informacją o dacie doręczenia, identyfikatorem (lub podpisem) umożliwiającym jednoznaczne ustalenia danych osobowych doręczyciela (np. w przypadku reklamacji), oraz informacji wraz z adresem, gdzie adresat może odebrać przesyłkę, z podaniem godzin urzędowania (w terminach zgodnych z przepisami prawa (KPA, KPC i analogicznych).
11. Wykonawca przyjmuje reklamacje Zamawiającego, rozpatruje i załatwiania w sposób i terminach określonych w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z 21 listopada 2019 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej (Dz. U. z 2019 r. poz. 474),
12. Wykonawca przestrzega zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych pozyskanych w związku w wykonywaniem przedmiotu zamówienia, zgodne z ustawą z 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).
13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za całokształt, w tym za przebieg oraz terminową realizację przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego.
14. Wykonawca obowiązany jest do dostarczania bezpłatnie Zamawiającemu stosowanych u Wykonawcy druków zwrotnego potwierdzenia odbioru dla przesyłek krajowych w ilości zgłoszonej przez Zamawiającego i dostarczanych w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania. Z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do przesyłek nadawanych i doręczanych w trybie ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego, Zamawiający będzie wykorzystywał własne druki zwrotnego potwierdzenia odbioru.
15. W przypadku nadania przez Zamawiającego przesyłek nie ujętych w formularzu cenowym (załącznik nr 1), podstawą rozliczeń między Zamawiającym a Wykonawcą będą ceny podane w cenniku usług pocztowych Wykonawcy.
16. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przesyłek pocztowych do siedziby Zamawiającego, tj: Urząd Gminy Szydłowo Jaraczewo 2 64-930 Szydłowo codziennie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku od godziny 7:30 nie później niż do godziny 14:00. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru korespondencji z siedziby zamawiającego tj. Urząd Gminy Szydłowo Jaraczewo 2 w przypadku braku możliwości nadania jej w Punkcie Pocztowym w Szydłowie.
17. Zwrot niedoręczonych przesyłek do siedziby Zamawiającego odbywać się będzie niezwłocznie po wyczerpaniu ich możliwości doręczenia, z podaniem przyczyn niedoręczenia. Pokwitowane przez adresata druki zwrotnego potwierdzenia odbioru Wykonawca będzie doręczał Zamawiającemu niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, nie później jednak niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia doręczenia.
18. Do obowiązku Zamawiającego należeć będzie:
1) umieszczanie na przesyłkach w sposób trwały i czytelny informacji jednoznacznie identyfikującej nadawcę i adresata,
2) umieszczanie w lewym górnym rogu przesyłek swojej nazwy oraz adresu w pełnym brzmieniu,
3) umieszczanie na kopertach oznaczenia potwierdzającego wniesienie opłaty za usługę w postaci odcisku pieczęci z nadrukiem daty podpisania umowy,
4) dostarczanie przesyłek do wyznaczonej placówki nadawczej , w dni robocze w godzinach urzędowania,
5) rejestrowanie przesyłek na podstawie wykazu listów poleconych oraz sporządza nie ilościowego zestawienia nadanych przesyłek (poleconych, zwykłych) z podziałem na kategorie wagowe i cenowe.
19. Wykaz listów poleconych (książka nadawcza) i zestawienie ilościowe zostaną sporządzone w dwóch egzemplarzach, oryginał dla Wykonawcy, kopia dla Zamawiającego. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym z podziałem na przesyłki rejestrowanie i nierejestrowane oraz wg kolejności wpisów w zestawieniu przesyłek poleconych (książce nadawczej).
20. Termin realizacji zamówienia – od dnia 01 styczna 2022 r do dnia 31 grudnia 2022 r.
21. Zamawiający akceptuje regulamin Wykonawcy dotyczący świadczenia usług pocztowych o ile zapisy w regulaminie nie będą sprzeczne z zapisami Ogłoszenia o zamówieniu i niniejszej umowy, nie będą nakładać na Zamawiającego dodatkowych obowiązków, ograniczać odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, generować dodatkowych kosztów, innych niż przewidziane w umowie. W wypadku wystąpienia sprzeczności między zapisami Ogłoszenia o zamówieniu i WZ oraz umowy a regulaminami, obowiązują zapisy Ogłoszenia o zamówieniu i umowy, Ogłoszenia o zamówieniu i umowy a regulaminami, obowiązują zapisy ogłoszenia o zamówieniu i umowy.
22. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku odstąpienia od umowy, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. Oświadczenie Zamawiającego o odstąpieniu od umowy następuje na piśmie i powinno zawierać uzasadnienie.
23. Zmiany, dotyczące realizacji przedmiotu umowy, w tym umówionego terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach:
a) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron, O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminu realizacji zamówienia Wykonawca winien niezwłocznie poinformować Zamawiającego pisemnie.
24. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Katalog istotnych zmian wskazany w powyżej nie uprawnia Wykonawcy do żądania od Zamawiającego dokonywania tych zmian. Zamawiający może wyrazić zgodę na ich dokonanie.
25. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
26. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
27. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169922,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169922,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169922,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POCZTA POLSKA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313
7.3.3) Ulica: ul. Rodziny Hiszpańskich 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169922,5 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Wolborzu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych
- "Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku"
- Świadczenie usł. pocztowych w obr. krajowym i zagranicznym na rzecz Gm. Jaktorów w zakr. odbioru,przyjmowania,przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych do każdego miejsca w kraju i za granicą.
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Łasku w 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych dla RARS na okres 24 miesięcy
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.