Ogłoszenie z dnia 2022-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00338347/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej ul. Niweckiej w m. Szczedrzyk”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OZIMEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413202
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Jana Dzierżona 4B
1.5.2.) Miejscowość: Ozimek
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugim.ozimek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozimek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.ozimek.pl/153-przetargi-i-zamowienia-publiczne/29432-zamowienia-powyzej-130000zl.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej ul. Niweckiej w m. Szczedrzyk”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4602843-695d-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070815
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003109/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Przebudowa ul. Niweckiej w m. Szczedrzyk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338347/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.72.2021.AK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej wewnętrznej – ul. Niweckiej w m. Szczedrzyk. Zakresem inwestycji objęto odcinek ul. Niweckiej od ul. Zielonej do ul. Opolskiej – drogi powiatowej nr 1706 O o długości 471,42m. Droga gminna objęta opracowaniem położona jest w województwie opolskim, w powiecie opolskim, w gminie Ozimek. Teren przyległy do ul. Niweckiej stanowi zabudowa domów jednorodzinnych oraz pola uprawne.
2. W ramach zadania przewiduje się jezdnię szerokości 4,50m o spadku jednostronnym i=2% z przejściem ze spadku lewostronnego na spadek prawostronny w km 0+165,80÷0+225,80 . Długość rampy (przejścia ze spadku lewostronnego na prawostronny) wynosi 2x30,00m.
3. Po obu stronach jezdni zaprojektowano pobocze gruntowe szerokości 0,75m ze spadkiem
4. i=6% w kierunku granicy pasa drogowego.
5. Istniejąca jezdnia szerokości 3,50m zostanie poszerzona do 4,50m, na początkowym odcinku od km 0+000,00 do 0+137,80 po prawej stronie, a na odcinku od km 0+109,00 do 0+134,70 po stronie lewej. Przejście z poszerzenia prawostronnego na lewostronne zostanie wykonane na długości 28,8m poprzez wcięcie się od 1,0m do 0,0m w istniejącą konstrukcję po lewej stronie od km 0+109,00 do km 0+134,70, a następnie po prawej stronie od 0,0m do 1,0m na odcinku od km 0+111,60 do km 0+137,80. Całą istniejącą nawierzchnię jezdni należy sfrezować na głębokość 4cm. Połączenie istniejącej konstrukcji z projektowaną konstrukcją jezdni zostanie wykonana poprzez schodkowanie polegające na sfrezowaniu nawierzchni asfaltowej i rozbiórce podbudowy na szerokości 0,5m i głębokości 15cm. Podobną technologię zostanie zastosowana na połączeniu projektowanej jezdni ul. Niweckiej z istniejącą jezdnią ul. Opolskiej – drogi powiatowej. W kilometrze 0+315,15 znajduje się przepust pod drogą Ø600.
6. W pasie ulicy Niweckiej znajduje się następujące uzbrojenie:
- sieć wodociągowa,
- kanalizacja sanitarna,
- napowietrzna linia energetyczna.
7. Wszelkie wymagania dotyczące sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, cech materiałów, wymagań szczególnych jak i specyfikacji technicznych zostały szczegółowo określone na podstawie Polskich Norm w załączonej dokumentacji technicznej.
8. Dokumentacja techniczna, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przedmiar robót oraz STWiOR stanowią załączniki do SWZ.
9. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonych szczegółowo w umowie i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w punkcie 2.
10. Zamawiający nie określa kluczowych części zamówienia, które mają być wykonane przez Wykonawcę.
11. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Rozwiązania równoważne muszą posiadać parametry techniczno-eksploatacyjno-montażowe nie gorsze jak uzyskane poprzez realizację według wskazań projektanta oraz pod warunkiem, że ich zastosowanie nie spowoduje konieczności dokonania zmian rozwiązań zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego.
12. Jeżeli Zamawiający nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.
13. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję czy zaoferowany materiał, urządzenie lub wyrób jest zgodny z wymaganiami SWZ lub równoważny z materiałem, urządzeniem lub wyrobem wskazanym w SWZ podejmą przedstawiciele Zamawiającego po przedłożeniu przez Wykonawcę informacji o materiale, urządzeniu lub wyrobie wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami i próbkami, o ile takie są wymagane w SWZ.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
15. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
16. Operacja współfinansowana ze środków Europejskiego Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, umowa o przyznaniu pomocy nr 00065-65151-UM0800121/20 z dn. 11.06.2021r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 495952,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 651900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 495952,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. "BUD-MET" Jarosław Kałmuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5741006553
7.3.3) Ulica: Słowackiego 30
7.3.4) Miejscowość: Truskolasy
7.3.5) Kod pocztowy: 42-134
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jarosław Kałmuk Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "BUD-MET"
jakie przetargi wygrała firma
Jarosław Kałmuk Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "BUD-MET"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 495952,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
INNE PRZETARGI Z OZIMKA
- Bieżąca pielęgnacja i utrzymanie zieleni na terenie miasta Ozimek w latach 2025-2026
- Projekty przebudowy dróg gminnych
- Aktualizacja dokumentacji technicznej w związku z "Termomodernizacją budynku socjalnego przy ulicy Dworcowej 10B w Ozimku"
więcej: przetargi w Ozimku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja węzłów sanitarnych - parter niski w budynku sal sportowych IV-X zlokalizowanych w kompleksie budynków AWFiS w Gdańsku przy ul. Kazimierza Górskiego 1 wraz z robotami towarzyszącymi
- Rozbiórka istniejącego obiektu mostowego oraz budowa nowego mostu na rzece Zuśnianka w ciągu drogi gminnej nr 101853B w miejscowości Zusno, gmina Filipów.
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Janowo gmina Dąbrowa Chełmińska w celu gromadzenia i retencjonowania wód opadowych i gruntowych
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy
- Budowa żłobka publicznego w Skokach wraz z infrastrukturą towarzyszącą, parkingami, wiatą śmietnikową, wiatą na rowery i placem zabaw.
- "Modernizacja drogi gminnej nr 290612K Tropie-Habalina-Sarys"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.