Ogłoszenie z dnia 2021-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00024364/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-29
- 2021/BZP 00027284/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-02
- 2021/BZP 00111461/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00070823 z dnia 2021-06-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeglądy sprzętu medycznego wraz z serwisowaniem wg wykazu zawartego w poszczególnych pakietach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Mińsku Mazowieckim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 712351100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 37
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzozmm@spzozmm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozmm.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spzozmm.bip.net.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny publiczny zespół opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeglądy sprzętu medycznego wraz z serwisowaniem wg wykazu zawartego w poszczególnych pakietach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8a2bfaa-8af6-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070823
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012208/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zakup usługi-przegląd i konserwacja sprzętu medycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024364/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zmówienia jest świadczenie przez Wykonawców usług w zakresie przeglądów
i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Mińsku Mazowieckim przy ul. Szpitalnej 37.
Zamówienie zostało podzielone na zadania wg załączonego wykazu pakietów sztuk 40.
Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie w pełnej zdolności techniczno-eksploatacyjnej użytkowaną przez SPZOZ aparaturę i sprzęt medyczny poprzez:
• Przeglądy techniczne, stałą konserwację sprzętu medycznego wymienionego w załącznikach – pakietach stanowiącym integralną część umowy, w którym zastosowanie będą miały: koszt przeglądu i konserwacji + stawka ryczałtowa za dojazd
• Naprawy i remonty sprzętu medycznego wymienionego w załączniku, montaże i demontaże oraz wydawanie orzeczeń o stanie technicznym, które będą wykonywane na podstawie odrębnych zleceń – do rozliczania, w których będą miały zastosowanie składniki: stawka roboczogodzina + stawka ryczałtowa za dojazd,
• Usługa będąca przedmiotem zamówienia ma na celu utrzymanie w pełnej sprawności techniczno-eksploatacyjnej oraz wydłużenie bezawaryjnego czasu pracy, jak również zapewnienie, iż parametry pracy aparatury medycznej będą zgodne z założonymi przez producenta wartościami.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał kody dostępu serwisowego sprzętu (jeżeli dotyczy).
Czynności wskazane w OPZ winny być realizowane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2017r., poz. 211 ze zm.), w tym w szczególności z art.90 i nast.
Zamówienie w okresie 24-ch miesięcy.
Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do wykonywania ekspertyz w zakresie napraw sprzętu o wycenionej wartości napraw powyżej 5 000,00 zł brutto ( na własny koszt).
Potwierdzeniem wykonanej usługi będzie czytelny podpis użytkownika aparatury na karcie serwisowej/raporcie serwisowym/karcie pracy oraz wpis do paszportu technicznego.
Płatności:
Zleceniodawca wymaga od Zleceniobiorcy aby w fakturach za usługi naprawcze były wyszczególnione:
• koszt robocizny,
• koszt części zamiennych,
• koszt dojazdu.
Przeglądy techniczne będą wykonywane po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z użytkownikiem sprzętu w godzinach pracy Zleceniodawcy tzn. 7³⁰ - 15⁰⁰, chyba, że Zleceniodawca wyrazi zgodę na wykonanie zakresu zamówienia poza godzinami pracy Zleceniodawcy.
W przypadku wystąpienia awarii usuwanie stanów awaryjnych rozliczane będzie na podstawie odrębnych zleceń wg stawki roboczogodzinowej stosowanej przy pracach naprawczych oraz stawki ryczałtowej za dojazd.
W przypadkach zauważenia w czasie przeglądu lub naprawy uszkodzeń w tym uszkodzeń mechanicznych sprzętu medycznego Zleceniobiorca jest zobowiązany do składanie w trybie niezwłocznym pisemnych informacji do Zleceniodawcy.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał dostęp do oryginalnych części zamiennych do wykonywania napraw.
Cena materiałów i części użytych do naprawy, w przypadku wystąpienia naprawy, nie może przekraczać udokumentowanej ceny nabycia brutto i marży 10% ceny zakupu brutto. Wykonywanie napraw odbywać się będzie po akceptacji wyceny przez Zleceniodawcę.
Ceny zregenerowanych części nie mogą przekraczać 60% wartości brutto nowych części.
Zleceniobiorca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, jeżeli wykonał prace dodatkowe bez uzyskania wcześniejszej pisemnej zgody Zleceniodawcy na ich wykonanie.
Wymagania dot. gwarancji: na wykonane usługi naprawcze Zleceniobiorca udziela 12 miesięcznej gwarancji, na wymienione części zamienne okres nie krótszy niż gwarancja określona przez producenta.
Dopuszcza się częściowe składanie ofert. Terminy realizacji przeglądów wykazanych w pakietach będą się odbywać po pisemnym zgłoszeniu Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych licząc od dnia zgłoszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59927,56
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59927,56
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25477,84
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: jak w informacjach dodatkowych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 713 285 18 27
7.3.4) Miejscowość: jak w informacjach dodatkowych
7.3.5) Kod pocztowy: 20-718
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Anmediq S.C. Eryk Goś Paweł Pyrzalski, ul. Zachodnia 5, 05-552 Wola Mrokowska
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Multimedia-Center Piotr Dąbrowski
jakie przetargi wygrała firma
Multimedia-Center Piotr Dąbrowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25444,84
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
NIP 713 285 18 27
Pakiet nr 15
Cena oferowana [Całkowity koszt przeglądu (przegląd + dojazd)]
11900,00zł netto, 12852,00zł brutto
stawka roboczogodziny [stosowana przy pracach dodatkowych (wymagana naprawa sprzętu)] 100,00zł netto, 108,00zł brutto
ryczałt za dojazd [Stawka ryczałtowa za dojazd stosowana przy usługach naprawczych]
400,00zł netto, 492,00,00zł brutto
Pakiet nr 32
Cena oferowana [Całkowity koszt przeglądu (przegląd + dojazd)]
3960,00zł netto, 4276,80zł brutto
stawka roboczogodziny [stosowana przy pracach dodatkowych (wymagana naprawa sprzętu)] 100,00zł netto, 108,00zł brutto
ryczałt za dojazd [Stawka ryczałtowa za dojazd stosowana przy usługach naprawczych]
400,00zł netto, 492,00,00zł brutto
Pakiet nr 34
Cena oferowana [Całkowity koszt przeglądu (przegląd + dojazd)]
3112,00zł netto, 3360,92zł brutto
stawka roboczogodziny [stosowana przy pracach dodatkowych (wymagana naprawa sprzętu)] 100,00zł netto, 108,00zł brutto
ryczałt za dojazd [Stawka ryczałtowa za dojazd stosowana przy usługach naprawczych]
400,00zł netto, 492,00,00zł brutto
2. MEDEW Ewa Zaremba ul. Rudolfa Zubera 7A, 40-749 Katowice
NIP 634 17 79 298
Pakiet nr 12
Cena oferowana [Całkowity koszt przeglądu (przegląd + dojazd)]
3592,60zł netto, 3880,00zł brutto
stawka roboczogodziny [stosowana przy pracach dodatkowych (wymagana naprawa sprzętu)] 481,48zł netto, 520,00zł brutto
ryczałt za dojazd [Stawka ryczałtowa za dojazd stosowana przy usługach naprawczych]
1000,00zł netto, 1230,00zł brutto
3. „GREENPOL” Instytut Kształtowania Środowiska Sp. z o.o. ul. Stefana Żeromskiego 10/4, 65-066 Zielona Góra
NIP 929 01 00 334
Pakiet nr 25
Cena oferowana [Całkowity koszt przeglądu (przegląd + dojazd)]
5000,00zł netto, 6150,00zł brutto
stawka roboczogodziny [stosowana przy pracach dodatkowych (wymagana naprawa sprzętu)] – wszystkie pakiety
200,00zł netto, 246,00zł brutto
ryczałt za dojazd [Stawka ryczałtowa za dojazd stosowana przy usługach naprawczych] – wszystkie pakiety
900,00zł netto, 1107,00 zł brutto
4. Edwards Lifesciences Poland Al. Jerozolimskie 100, 00-807 Warszawa
NIP 107 00 15 148
Pakiet nr 37
Cena oferowana [Całkowity koszt przeglądu (przegląd + dojazd)]
4800,00zł netto, 5184,00zł brutto
stawka roboczogodziny [stosowana przy pracach dodatkowych (wymagana naprawa sprzętu)] 280,00zł netto, 302,00zł brutto
ryczałt za dojazd [Stawka ryczałtowa za dojazd stosowana przy usługach naprawczych]
500,00zł netto, 615,00 zł brutto
5. 3M Poland Sp. z o.o. Al. Katowicka 117, Kajetany, 05-830 Nadarzyn
NIP 527 02 04 212
Pakiet nr 36
Cena oferowana [Całkowity koszt przeglądu (przegląd + dojazd)]
10990,00zł netto, 13960,00zł brutto
stawka roboczogodziny [stosowana przy pracach dodatkowych (wymagana naprawa sprzętu)] 220,00zł netto, 237,60zł brutto
ryczałt za dojazd [Stawka ryczałtowa za dojazd stosowana przy usługach naprawczych]
240,00zł netto, 259,20 zł brutto
6. „Margot Medical” Sp. z o.o. ul. Ptaków Leśnych 77, 05-500 Jastrzębie
NIP 524 02 03 082
Pakiet nr 31
Cena oferowana [Całkowity koszt przeglądu (przegląd + dojazd)]
9503,60zł netto, 10263,84zł brutto
stawka roboczogodziny [stosowana przy pracach dodatkowych (wymagana naprawa sprzętu)] 80,00zł netto, 86,40zł brutto
ryczałt za dojazd [Stawka ryczałtowa za dojazd stosowana przy usługach naprawczych]
1000,00zł netto, 1080,00zł brutto
2021-06-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Artykuły żywnościowe cz. I.
- Usługa w zakresie dzierżawy dwóch zbiorników o pojemności 6400 litrów każdy wraz z wykonaniem instalacji oraz sukcesywna dostawa gazu propan do celów grzewczych w kompleksie wojskowym K-1023 .
- ZP/12/2025 Świadczenie usługi w zakresie przeglądu, serwisu i napraw w hangarach typu lekkiego (HTL) dla statków powietrznych w kompleksie wojskowym K-6031 na terenie 23. BLT w Mińsku Mazowieckim
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 6 w Mińsku Mazowieckim w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących - tonery
- ZP/10/25 "Remont nawierzchni betonowej drogi startowej"
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie okresowych przeglądów serwisowych aparatury i sprzętu medycznego.
- Świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, konserwacji oraz napraw aparatury i sprzętu medycznego
- Usługa polegająca na wykonaniu pogwarancyjnych przeglądów okresowych urządzeń i aparatury medycznej (powtórzenie unieważnionych części zamówienia w postępowaniu nr sprawy 9/2025)
- Obsługa serwisowa aparatury neonatologicznej-L
- Przeglądy oraz serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii.
- Obsługa serwisowa aparatury neurochirurgicznej - L
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.