Ogłoszenie z dnia 2025-01-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00593807/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie i eksploatacja cmentarza komunalnego przy ul. Pokoju
w Zabrzu w latach 2025-2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
Link do postępowania: https://zabrze.logintrade.net/zapytania_email,180655,fc633988c24c64a9e18168a7c035d3ba.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie i eksploatacja cmentarza komunalnego przy ul. Pokojuw Zabrzu w latach 2025-2027
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f560e968-cc66-4d32-ad2e-3abb73476456
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00070881
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046203/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Utrzymanie i eksploatacja cmentarza komunalnego przy ul. Pokoju w Zabrzu w latach 2025-2027
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00593807
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.49.2024.IK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 674814,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu i eksploatacji cmentarza komunalnego przy ul. Pokoju w Zabrzu. W zakres zadania wchodzi utrzymanie cmentarza o pow. 2,02 ha, konserwacja zieleni cmentarnej, utrzymanie domu przedpogrzebowego i prowadzenie ewidencji grobów.
Utrzymanie cmentarza i ewidencję grobów należy prowadzić zgodnie z:
a) Ustawą z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych ( t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 576),
b) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. 2001 r. nr 90, poz. 1013), oraz Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 lipca 2003
(Dz. U. 2003 r., nr 141, poz. 1370) zmieniające rozporządzenie w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów,
c) Regulaminem cmentarza komunalnego przy ul. Pokoju w Zabrzu zatwierdzonym Uchwałą Rady Miasta Zabrze Nr XXXIV/563/21 z dnia 21 maja 2001 r. (do wglądu w Wydziale Infrastruktury Miejskiej i Planowania Strategicznego tut. Urzędu),
d) Zarządzeniem Nr 445/IK/2008 Prezydenta Miasta Zabrze z dnia 31.07.2008r. w sprawie ustalenia opłat za usługi cmentarne na cmentarzu komunalnym w Zabrzu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 762179,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 800012,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 800012,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sylwia Oleksy prowadząca działalność pn. Firma Usługowa MIADOR Sylwia Oleksy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9690844742
7.3.3) Ulica: ul. Klimasa 7
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA "MIADOR" SYLWIA OLEKSY
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA "MIADOR" SYLWIA OLEKSY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 800012,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 36 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2025 r.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- DOSTAWA ZESTAWU DO FORMOWANIA CIENKOŚCIENYCH RUREK - ZADANIE 1
- DOSTAWA MOBILNEGO LASERA DIODOWEGO I PLATFORMY ZABIEGOWEJ
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I SPRZĘTU
- Dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu USG
- Dostawę produktu leczniczego matrycy z klejem do tkanek
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
więcej: przetargi w Zabrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.