Ogłoszenie z dnia 2023-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja zadań "Opieka wytchnieniowa" oraz „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kartuzach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190232131
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hallera 1
1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 681-26-31
1.5.8.) Numer faksu: 58 681-26-31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@poczta.kartuzy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops.kartuzy.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja zadań "Opieka wytchnieniowa" oraz „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-840054e2-7aca-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00070915
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00492184
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający może przeprowadzić postępowanie z wolnej ręki w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych w art. 214 ust. 1 pkt 13) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.; dalej Pzp).
W niniejszym postępowaniu powyższy stan ma miejsce i wyczerpuje przesłanki przewidziane w ustawie Prawo zamówień publicznych, na podstawie których możliwe jest udzielenie zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki (zamówienie in-house) Spółdzielni Socjalnej Kaszubska Ostoja, w której Gmina Kartuzy wspólnie z innym zamawiającym Gminą Chmielno posiada 100% udziałów. W celu wykazania, iż ponad 90% przychodu o którym mowa w art. 214 ust. 5 Pzp Spółdzielni Socjalnej Kaszubska Ostoja uzyskiwana jest poprzez realizację zadań zleconych przez Gminę i jej jednostki Zamawiający udostępnia na stronie internetowej http://gops.kartuzy.pl w zakładce Zamówienia publiczne i dalej Powyżej 130 000 złotych dokument potwierdzający ten stan rzeczy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3012000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia będzie polegał na realizacji dwóch zadań:
- „OPIEKA WYTCHNIENIOWA” - świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla Klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kartuzach (dzieci i dorośli) w okresie od 1 stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku,
- „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” - świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej dla Klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kartuzach w okresie od 1 stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna Kaszubska Ostoja
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5892039289
7.3.3) Ulica: Gdańska 15
7.3.4) Miejscowość: Kartuzy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA KASZUBSKA OSTOJA
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA KASZUBSKA OSTOJA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3007200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
ZADANIE A: OPIEKA WYTCHNIENIOWA
ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKI WYTCHNIENIOWEJ DLA KLIENTÓW GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KARTUZACH (DZIECI I DOROŚLI) W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2023 ROKU DO 31 GRUDNIA 2023 ROKU
Zadanie realizowane będzie w oparciu o odpowiedni Program w ramach Funduszu Solidarnościowego utworzony ustawą z dnia 23 października 2018 r. o Funduszu Solidarnościowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 1787).
ZADANIE B: ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
ŚWIADCZENIE USŁUG ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ DLA KLIENTÓW GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KARTUZACH W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2023 ROKU DO 31 GRUDNIA 2023 ROKU
Zadanie realizowane będzie w oparciu o odpowiedni Program w ramach Funduszu Solidarnościowego utworzony ustawą z dnia 23 października 2018 r. o Funduszu Solidarnościowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 1787).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie diagnoz specjalistycznych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ramach realizacji projektu pn. "Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" w podziale na 7 części.
- Świadczenie usług pełnienia funkcji KOORDYNATORA RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ
- Pełnienie funkcji streetworkera
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2025 na terenie gminy Sulechów
- "Świadczenie dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piszczacu specjalistycznych usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2025 roku"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi (w szczególności dzieci i młodzieży podopiecznych OPS Korfantów) w miejscu ich zamieszkania w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.