Ogłoszenie z dnia 2022-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00320011/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
- 2022/BZP 00029620/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych w Iwoniczu-Zdroju ul. Ogrodowa, ul. Aleksiewicza, ul. Penara.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Iwonicz-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Słoneczna 28
1.5.2.) Miejscowość: Iwonicz-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-440
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@iwonicz-zdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz-zdroj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/iwonicz-zdroj/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych w Iwoniczu-Zdroju ul. Ogrodowa, ul. Aleksiewicza, ul. Penara.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce32e4e6-5dad-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070931
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005129/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa dróg gminnych w Iwoniczu-Zdroju: ul. Ogrodowa, ul. Aleksiewicza, ul. Penara
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320011/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.9.2021.IZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2779153,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest realizacja zamówienia pn.: „Przebudowa dróg gminnych w Iwoniczu-Zdroju ul. Ogrodowa, ul. Aleksiewicza, ul. Penara”.
W ramach planowanego przedsięwzięcia przewiduje się:
przebudowę odcinka gminnej drogi ul. Ogrodowej w km 0+194 – 0+345 w Iwoniczu-Zdroju w granicach istniejącego pasa drogowego. Przyjęto parametry jak dla klasy „L”.
przebudowę gminnej drogi ul. Aleksiewicza w km 0+000 – 0+575 w Iwoniczu-Zdroju w granicach istniejącego pasa drogowego. Przyjęto parametry jak dla klasy „L”.
przebudowę gminnej drogi ul. Penara w km 0+003 – 0+447 w Iwoniczu-Zdroju w granicach istniejącego pasa drogowego. Przyjęto parametry jak dla klasy „L”.
przebudowę skrzyżowania ul. Ogrodowej z ul. Braci Kazurów.
przebudowę skrzyżowania ul. Ogrodowej z ul. Aleksiewicza.
przebudowę skrzyżowania ul. Penara z ul. Aleksiewicza.
przebudowę skrzyżowania ul. Aleksiewicza z ul. Cybulskiego i ul. Braci Kazurów.
wykonanie studzienek ściekowych z wpustem ulicznym wraz z przykanalikami z podłączeniem do istniejących studzienek kanalizacji deszczowej.
rozbudowę istniejącej kanalizacji deszczowej.
przebudowę istniejącego odcinka kanalizacji deszczowej.
utwardzenie części terenu dla potrzeb poszerzenia ulicy oraz wykonania jednostronnego chodnika.
dostosowanie wysokościowe pokryw studzienek obecnej infrastruktury technicznej kolidujących z niweletą przebudowywanych dróg.
przebudowę istniejących zjazdów indywidualnych.
zabezpieczenie powierzchniowe skarp m.in. prefabrykowanymi elementami oporowymi.
wycinkę istniejącej zieleni kolidującej z inwestycją.
projekty stałej organizacji ruchu (wg odrębnego opracowania),
UWAGA !
W ofercie należy wycenić oznakowanie pionowe i poziome zgodnie z dołączonymi projektami zmiany stałej organizacji ruchu w ciągu dróg gminnych ul. Aleksiewicza, ul. Penara i ul. Ogrodowej jak również pełną obsługę geodezyjną (wykonawczą i powykonawczą).
UWAGA!
Prace będą prowadzone w zwartej zabudowie, dlatego Wykonawca musi tak zorganizować pracę, aby zapewnić możliwość przejścia dla pieszych i przejazdu dla zmotoryzowanych w stronę przylegających ciągów komunikacyjnych.
Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 8 – dokumentacja techniczna (całość zamówienia) – załącznik do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego.
UWAGA!!
W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SWZ wraz z załącznikami) norm, aprobat technicznych, nazw własnych, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy – zamawiający dopuszcza równoważność. Narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SWZ i załącznikach do niej. Zastosowane wyroby powinny być zgodne z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisane przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej zobowiązany jest wykazać, że zaoferowany przez niego wyrób równoważny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zestawienie wyrobów równoważnych wraz z dowodami potwierdzającymi spełnienie cech równoważności oferowanych wyrobów Wykonawca składa wraz z ofertą. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie oświadczenia o zastosowaniu wyrobów równoważnych (poprzez złożenie zestawienia wyrobów równoważnych i potwierdzających dowodów), rozumie się, że do wykonania przedmiotu zamówienia ujęto wyroby zaproponowane w dokumentacji przetargowej.
Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 60 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi udzielonej gwarancji jakości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3480289,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4395546,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3480289,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928
7.3.3) Ulica: Parzniewska
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Całość robót za wyjątkiem prac nawierzchniowych bitumicznych.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3480289,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI IWONICZ-ZDRÓJ
- USŁUGA UBEZPIECZENIA Gminy Iwonicz-Zdrój oraz jednostek organizacyjnych
- "Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych - warzywa i owoce - w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025r."
- "Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych - produkty sypkie i przyprawy - w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025r."
więcej: przetargi IWONICZ-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ulic na terenie miasta Iława
- Budowa, przebudowa rozbudowa dróg w m. Bogaczów, Nowogród Bobrzański i Sobolice
- Remonty dróg na terenie Gminy Hrubieszów
- Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego o sztucznej nawierzchni wraz z zadaszeniem o konstrukcji stalowej oraz łącznikiem i urządzeniami budowlanymi przy ZS w Grójcu
- "Budowa dróg gminnych na terenie Gminy Lniano"
- "Rozbudowa i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wiśniew"
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.