Ogłoszenie z dnia 2022-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00019645/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z odbiorem i zniszczeniem wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Zawierciu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zawierciański
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zawierciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27625525200000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 34
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@zawiercie.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zawiercie.powiat.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z odbiorem i zniszczeniem wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Zawierciu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be0a626f-7514-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071103
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001136/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa tablic rejestracyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00019645/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0002/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 283773,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Zawierciu oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.
2. Zamawiający przewiduje sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych w okresie 12 miesięcy, w następujących ilościach:
1) Tablice samochodowe – 18 000 szt.
2) Tablice motocyklowe – 1 000 szt.
3) Tablice motorowerowe – 300 szt.
4) Tablice samochodowe zielone tło – 40 szt.
5) Tablice motocyklowe zielone tło – 2 szt.
6) Tablice motorowerowe zielone tło – 10 szt.
7) Tablice zabytkowe – 30 szt.
8) Tablice indywidualne – 50 szt.
9) Wtórniki tablic – 500 szt.
10) Tablice profesjonalne – 6 szt.
11) Tablice tymczasowe samochodowe – 300 szt.
12) Tablice tymczasowe motocyklowe – 10 szt.
3. Dostawy będą odbywać się partiami według aktualnych potrzeb Zamawiającego.
4. Zamówienie każdorazowej dostawy tablic będzie się odbywało telefonicznie, faxem bądź drogą elektroniczną.
5. Ilość zamawianych tablic będących przedmiotem zamówienia wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy i może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w stosunku do ilości określonych w Formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ, przy czym ich wartość nie może przekroczyć łącznego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w złożonej ofercie.
6. Tablice należy dostarczać w trwałych opakowaniach, opisanych w czytelny sposób z podaniem przedziału numerów rejestracyjnych.
7. Koszty załadunku, rozładunku, opakowania oraz transportu tablic rejestracyjnych obciążają Wykonawcę.
8. Miejsce dostawy: Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Zawierciu, ul. Włodowska 21.
9. Wykonawca zobowiązany będzie rozładować tablice rejestracyjne we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. Dostawa winna odbywać się w godzinach pracy urzędu.
10. Tablice rejestracyjne muszą spełniać warunki określone w:
1) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych,
2) Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych,
3) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych,
4) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów.
11. Okres gwarancji na dostarczone tablice nie może być krótszy niż 24 miesiące. Okres gwarancji na przedmiot dostawy stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert. Sposób oceny ofert w tym kryterium opisano w rozdziale XVIII SWZ.
12. Odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych będzie odbywać się sukcesywnie, w miarę zgłoszonych przez Zamawiającego potrzeb na koszt Wykonawcy.
13. Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267626,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 361649,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 326313,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Handlowo - Usługowa "MADOX" Marcin Sikora
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe "AWAN" Mieczysław Sikora
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5480055267
7.3.3) Ulica: Cisownica, ul. Cisowa 94
7.3.4) Miejscowość: Goleszów
7.3.5) Kod pocztowy: 43-440
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPH "AWAN" SP. C. MARCIN SIKORA, MIECZYSŁAW SIKORA
jakie przetargi wygrała firma
PPH "AWAN" SP. C. MARCIN SIKORA, MIECZYSŁAW SIKORA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 326313,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Kompleksowy remont szatni wraz z odwodnieniem pionowej izolacji przeciwwilgociowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu.
- Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w II kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego jako nośnika do remontera drogowego (powtórzone postępowanie).
- "Świadczenie specjalist. usług opiekuńczych dla osób z zaburz. psych. w tym dla osób z autyzmem oraz osób z niepełnospr. intelekt. , realiz. w miejscu ich zam. na rzecz podopiecznych MOPS w Z-ciu".
- Przebudowa dachu szkolnej hali sportowej przy ZSO im. Stefana Żeromskiego przy ul. Wojska Polskiego 55 w Zawierciu
- Przebudowa kanalizacji sanitarnej poprzez zabudowę przepompowni ścieków w Zespole Szkół im. S. Staszica w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i zniszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku"
- Wykonanie i dostarczanie nowych tablic rejestracyjnych oraz odbieranie i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych do/z siedziby Starostwa Powiatowego w Mławie
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.