Ogłoszenie z dnia 2021-06-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00071125 z dnia 2021-06-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO, eksploatowanego przez Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41/342-17-49
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO, eksploatowanego przez Zamawiającego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2821841-b309-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071125
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002454/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.30 Wsparcie systemu kadrowo - płacowegi i OZP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054340/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego Województwo Świętokrzyskie – Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach (Zamawiający) w dniu 25.09.2014 roku zawarło umowę z Zakładem Usług Informatycznych OTAGO Sp. z o.o. (Wykonawca), której przedmiotem była informatyzacja wybranych procesów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego. Ww. informatyzacja polegała na dostawie i wdrożeniu oraz świadczeniu gwarancji, rękojmi i asysty technicznej: systemu kadry, płace i zarządzanie zasobami ludzkimi, systemu rejestracji czasu pracy, systemu obsługi zamówień publicznych, systemu zabezpieczania danych, systemu zarządzania infrastrukturą IT oraz infrastruktury informatycznej na potrzeby dostarczanych systemów. W ramach zawartej umowy Wykonawca zrealizował zadania wynikające z gwarancji rękojmi oraz asysty technicznej przez okres 3 lat od dnia dokonania odbioru końcowego, tj. do 27.10.2018 roku.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OK-III.272.1.15.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 521946,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO, eksploatowanego przez Zamawiającego, tj.: kadry, płace i zarządzanie zasobami ludzkimi; rejestracji czasu pracy; obsługi zamówień publicznych, na które składają się następujące usługi wykonywane/świadczone w sposób i na warunkach określonych w umowie:
1) usługa świadczenia konsultacji telefonicznych (hot-line) mających na celu rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją lub działaniem Podsystemów Systemu OTAGO,
2) usługa świadczenia konsultacji drogą elektroniczną mających na celu rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją lub działaniem Podsystemów Systemu OTAGO,
3) usługa usuwania zgłoszonych przez Zamawiającego Błędów ujawnionych podczas ich eksploatacji,
4) usługa przesyłania aktualizacji (zmian) funkcji Podsystemów Systemu OTAGO opisanych w Dokumentacji w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących ogłoszonych w Dzienniku Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej i Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej „Monitor Polski” skutkujących koniecznością przeprowadzania zmian w tychże funkcjach,
5) usługa przesyłania Poprawek do Podsystemów Systemu wykonanych w związku ze zgłoszeniami Zamawiającego oraz innych klientów lub testami wewnętrznymi (ewaluacją),
6) usługa przesyłania nowych wersji Podsystemów Systemu OTAGO w przypadku ich wytworzenia na skutek wykonania zobowiązań określonych w Umowie,
7) usługa udostępniania przez okres obowiązywania Umowy ujednoliconych (tj. uwzględniających wszystkie dokonywane zmiany) wersji Dokumentacji.
Szczegółowe informacje i zasady określające m. in. sposób realizacji zamówienia, rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48450000-7 - Pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Data Systems S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170359458
7.3.3) Ulica: ul. Jana z Kolna 11
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-864
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 599258,07
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-312021-06-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Rozwój ruchu rowerowego i pieszego na terenie miasta Kielce": Odcinek 3
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku w postaci pomp aktywnie wspomagających krążenie wraz z zakupem 2 kpl. jednostki sterującej pompy na potrzeby WSzZ w Kielcach
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Modernizacja placu zabaw przy ul. Różyckiego w Kielcach
- Usługi transportowe dla uczestników programu Erasmus+ ADP.2301.48.2025
- Dostawa przełączników sieciowych (switch) i skanerów A3 dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla macierzy 3PAR użytkowanych w Urzędzie Miasta Łodzi w latach 2025 - 2027
- Zapewnienie wsparcia na infrastrukturę i oprogramowanie IBM
- Projekt, wykonanie i wdrożenie platformy edukacyjnej na potrzeby projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
- Usługa serwisowa wraz z dostępem do nowych wersji do systemu informatycznego Eskulap w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim
- Rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego Systemu ERP
- USŁUGI DRUKOWANIA , PUBLIKOWANIA I PODOBNE.
więcej: Pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.