Ogłoszenie z dnia 2024-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00564893/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Szczytno w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczytno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743261
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łomżyńska 3
1.5.2.) Miejscowość: Szczytno
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 623 25 80
1.5.8.) Numer faksu: 89 623 25 92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugszczytno@ug.szczytno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.szczytno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8668961.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Szczytno w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0041f8c-9f34-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00071159
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007003/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Szczytno w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00564893
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR.PFZ.271.30.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja dróg (żwirem, żużlem, mieszanką optymalna lub gruzem betonowym na terenie Gminy Szczytno) w celu:
- likwidacji zapadlisk powstałych wskutek wypłukania nawierzchni żwirowej lub żużlowej przez opady atmosferyczne,
- likwidacji przerwania nawierzchni wskutek użytkowania dróg (przerwania podłużne – koleiny i przerwania poprzeczne).
Do wykonania nawierzchni żwirowych należy użyć mieszanki o uziarnieniu 0/31,5 mm, której krzywa uziarnienia mieści się między krzywymi dobrego uziarnienia.
Zakres usługi obejmuje zakup dowóz i rozłożenie 3300 ton żwiru, zakup dowóz i rozłożenie 330 ton mieszanki optymalnej, zakup dowóz i rozłożenie 30 ton gruzu drobnego betonowego i dowóz i rozłożenie 4200 ton żużlu (wartość oferty stanowi sumę wartości żwiru i żużlu, mieszanki optymalnej oraz gruzu betonowego).
Koszty zakupu żwiru, mieszanki optymalnej i gruzu drobnego betonowego ponosi Wykonawca, natomiast koszty zakupu żużlu Zamawiający.
Usługa powinna byś wykonywana jednocześnie minimum dwoma samochodami ciężarowymi przystosowanymi do przewozu przedmiotu zamówienia.
Termin wykonania zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie według indywidualnych zleceń dokonywanych przez pracownika Urzędu Gminy Szczytno.
Wykonawca do realizacji zlecenie przystąpi w ciągu 24 godzin roboczych od otrzymania zgłoszenia telefonicznego lub mailowego.
Zamawiający Zastrzega sobie prawo do zmiany ilości żwiru i żużlu, mieszanki optymalnej i gruzu betonowego wskazanego w zakresie usługi, stosując zamiennie żwir, żużel, mieszankę optymalną lub gruz betonowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223909,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348336,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226049,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Czesław Zdunek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 758-137-76-77
7.3.3) Ulica: Stary Myszyniec 12A
7.3.4) Miejscowość: Myszyniec
7.3.5) Kod pocztowy: 07-430
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE CZESŁAW ZDUNEK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE CZESŁAW ZDUNEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226049,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych - produktów pozostałych dla DPS w Szczytnie na 2025 r.
- Dostawa paliw płynnych w roku 2025
- Dostawa materiałów stolarskich
- DOSTAWA KRZESEŁ I SZAFEK NOCNYCH
- Dostawa krzeseł
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z odbiorem i zniszczeniem wycofanych tablic
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa drogi gminnej w m. Leopoldów"
- Przyłącza dodatkowe do sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w gm. Jeleśnia - Etap 2
- Remont cząstkowy dróg gruntowych poprzez umocnienie płytami typu JOMB na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w 2024 r.
- Awaryjny remont dróg leśnych Nadleśnictwa Wisła - usuwanie skutków powodzi z podziałem na 3 zadania.
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Remont dróg wiejskich w ramach funduszu sołeckiego w roku 2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.