eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole LubelskieBUDOWA PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY OPOLE LUBELSKIE



Ogłoszenie z dnia 2022-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY OPOLE LUBELSKIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Opolskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364840413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 600-lecia 8

1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 81 8272302

1.5.8.) Numer faksu: +48 81 8272364

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opk-opolelubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://opk-opolelubelskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://opk-pzp.ezamowienia.com

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków, gospodarka nieruchomościami, utrzymanie gminnych dróg, mostów i placów, zieleni, targowisk, cmentarzy, sieci kanalizacji

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY OPOLE LUBELSKIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c41ee3d-7a86-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071163

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, operacja typu: „Gospodarka wodnościekowa”, poddziałanie: „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00030223/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OPK/WMR/ZP-2/1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 421299,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegających na zaprojektowaniu i budowie 29 szt. indywidualnych przydomowych oczyszczalni ścieków (zw. również PIOŚ) we wskazanych w SWZ miejscowościach na terenie gminy Opole Lubelskie. W ramach przedmiotowego zamówienia należy wykonać w szczególności:
a) opracowania projektowo – dokumentacyjne;
b) dokonanie zgłoszenia robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia w Starostwie Powiatowym w Opolu Lubelskim lub uzyskanie pozwolenia na budowę, jeżeli będą one wymagane dla którejś z oczyszczalni;
c) roboty budowlano – montażowe, 29 szt. indywidualnych przydomowych oczyszczalni ścieków z urządzeniami do odprowadzania oczyszczonych ścieków z rozruchem technologicznym oraz z całą infrastrukturą towarzyszącą w różnych miejscowościach na terenie gminy Opole Lubelskie o
przewidywanej przepustowości 0,6-1,5 m3/d;
d) przeszkolenie wszystkich użytkowników oczyszczalni ścieków, przeprowadzenie ich rozruchu technologicznego, a ponadto wymaganych prób i badań zgodnie z wymaganymi przepisami prawa oraz wymaganiami Zamawiającego;
e) serwis urządzeń i instalacji w Okresie Zgłaszania Wad oraz serwis pogwarancyjny.
2. Projektowane przydomowe oczyszczalnie mechaniczno-biologiczne pracują w technologii osadu czynnego w skład, której wchodzi osadnik wstępny, komora napowietrzania, komora klarowania, lej Imhoffa. Urządzenia muszą spełniać normę PN-EN 12566-3:2016-10 lub równoważną oraz powinny być dopuszczone do sprzedaży na rynku Unii Europejskiej;
4. Przydomowe oczyszczalnie ścieków muszą spełniać wymagania dotyczące efektywności oczyszczania określone w aktualnie obowiązujących przepisach prawa w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego oraz warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi;
5. Wymagany minimalny okres gwarancji na roboty budowlane wynosi 36 miesięcy, na urządzenia - 24 miesiące. Wymagany okres rękojmi na roboty budowlane i urządzenia – 5 lat, okres dostępności serwisu pogwarancyjnego – min. 10 lat.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ, w tym Załącznik nr 1 do SWZ – Program Funkcjonalno – Użytkowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 498309,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 498309,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 498309,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOFIRMA Przemysław Gruszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612287160

7.3.3) Ulica: Waryńskiego 18A

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 498309,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.