Ogłoszenie z dnia 2025-01-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00591387/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
- 2024/BZP 00614539/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-25
- 2024/BZP 00627750/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-02
- 2024/BZP 00632032/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wodociągów na terenach niezwodociągowanych na terenie Gminy Sawin Część 1 zadanie nr 1 – Sawin. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Sawin, Bachus, Chutcze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sawin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chutecka
1.5.2.) Miejscowość: Sawin
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-107
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 567 30 12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@sawin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sawin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-58f90c24-9812-4022-a1c3-7b81393035851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa wodociągów na terenach niezwodociągowanych na terenie Gminy Sawin Część 1 zadanie nr 1 – Sawin. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Sawin, Bachus, Chutcze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58f90c24-9812-4022-a1c3-7b8139303585
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00071244
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane dla operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00591387
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RBO.271.30.2024.KM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3130198,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowościach: Sawin, Bachus, Chutcze.
2.Zakres przedmiot zamówienia obejmuje:
Włączenie sieci działka 100/3 obręb Sawin na terenie istniejącego ujęcia wody.
Granica etapu I /II w kierunku miejscowości Aleksandrówki jest na dz. nr. 231 obręb Chutcze. Sieć wodociągowa zakończona jest zasuwą sieciową Dn 150 mm.
Granica etapu I /II w kierunku miejscowości Petryłów jest na wysokości dz. nr. 129 obręb Bachus.
Sieć wodociągowa zakończona jest zasuwą sieciową Dn 150 mm.
1)RUROCIĄGI SIECI:
a) Sieci wodociągowe - montaż rurociągów z rur polietylenowych (PE, PEHD) o śr. zewnętrznej 63 mm PN10 SDR 17 TYP100, łączonych z pomocą typowych złączek i kształtek - ułożone metodą przewiertu sterowanego - L=81,0 m
b) Sieci wodociągowe - montaż rurociągów z rur polietylenowych (PE, PEHD) o śr. zewnętrznej 90 mm - wykopy-przewiert sterowany, PE100 RC/dwuwarstwowa/, SDR 17 - L=1141,20 m
c) Sieci wodociągowe - montaż rurociągów z rur polietylenowych (PE, PEHD) o śr. zewnętrznej 160 mm, E100 RC/dwuwarstwowa/SDR 17 wykopy-przewiert sterowany - L=9161,4 m
d) Hydranty p.poż.- 24 szt.
2) PRZYŁĄCZA KWALIFIKOWANE:
a) Sieci wodociągowe - montaż rurociągów z rur polietylenowych (PE, PEHD) o śr. zewnętrznej 40X2,4 mm PN10 SDR 17 TYP100, łączonych za pomocą typowych złączek i kształtek - ułożone w gotowym wykopie - 774,50 m.
b) Studzienki wodomierzowe (systemowe z tworzyw sztucznych) - 54 szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej oraz karcie zmian (Załącznik nr 1 do SWZ).
4. Dokumentacja projektowa dołączona do postępowania dotyczy modernizacji stacji wodociągowej w Sawinie, budowy sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowościach: Sawin, Bachus, Chutcze, Aleksandrówka, Serniawy, Serniawy-Kolonia, Petryłów i Wólka Petryłowska oraz pompowni wody w miejscowości Chutcze. Zamawiający w ramach niniejszego zamówienia planuje wykonanie tylko części sieci wskazanej w projekcie. Zakres wykonania przedmiotu zamówienia został ujęty w pkt. 2. (ETAP I). W związku z powyższym, Wykonawca jest zobowiązany przy realizacji zamówienia, do stosowania się do tej części dokumentacji projektowej, która dotyczy wskazanego w niniejszym postępowaniu zakresu.
5. Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter kosztorysowy, Wykonawca do oferty jest zobowiązany dołączyć kosztorys ofertowy. Cena oferty zostanie wyliczona przez Wykonawcę w oparciu o Kosztorys ofertowy sporządzony dokładnie na podstawie przedstawionego przez Zamawiającego przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ i uwzględniać będzie wszystkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
5.1. Kosztorys ofertowy należy sporządzić metodą kalkulacji uproszczonej ściśle we-dług kolejności i opisów pozycji przedmiarowych.
5.2. Wykonawca nie może samodzielnie wprowadzić zmian do przedmiaru robót.
5.3. Ostateczna wysokość wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie określona w oparciu o faktycznie zrealizowany zakres robót, wynikający z dokonanych i potwierdzonych przez Inspektora nadzoru obmiarów przy zachowaniu cen jednostkowych zawartych w uproszczonych kosztorysach ofertowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 13
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2412783,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2412783,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2412783,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminny Zakład Obsługi Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5631866852
7.3.4) Miejscowość: Okopy Kolonia
7.3.5) Kod pocztowy: 22-175
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GMINNY ZAKŁAD OBSŁUGI" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"GMINNY ZAKŁAD OBSŁUGI" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2412783,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SAWIN
więcej: przetargi SAWIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego w sołectwach Gminy Lubień - województwo małopolskie
- "Budowa instalacji automatycznego nawadniania boiska głównego w Rosanowie"
- BUDOWA MIEJSC PARKINGOWYCH PRZY DRODZE 107 ZA PĘTLĄ AUTOBUSOWĄ W M. MŁYNKA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.