Ogłoszenie z dnia 2023-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00440141/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
- 2022/BZP 00445060/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-17
- 2022/BZP 00448847/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE OBIADÓW W STOŁÓWCE SZKOLNEJ W MZS NR 5 ORAZ PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE CAŁODZIENNYCH POSIŁKÓW DLA ODDZIAŁÓW MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 5 W BUDYNKU MZS 5 GORLICACH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zespół Szkół nr 5 im. ks. Jana Twardowskiego w Gorlicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490533165
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul.Krakowska 5
1.5.2.) Miejscowość: Gorlice
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: (018) 35 25 301
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzs5.gorlice@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzs5.gorlice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6892301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE OBIADÓW W STOŁÓWCE SZKOLNEJ W MZS NR 5 ORAZ PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE CAŁODZIENNYCH POSIŁKÓW DLA ODDZIAŁÓW MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 5 W BUDYNKU MZS 5 GORLICACH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4d674d3-64cb-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00071257
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025932/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowywanie i wydawanie obiadów w stołówce szkolnej w Miejskim Zespole Szkół nr 5 oraz przygotowywanie całodziennych posiłków dla oddziałów Miejskiego Przedszkola nr 5 w budynku MZS 5 w Gorlicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00440141/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZS5- 2/23/230/02/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 407273,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przygotowywania i wydawania posiłków – w ramach stołówki szkolnej prowadzonej przez Miejski Zespół Szkół nr 5 im. ks. J. Twardowskiego dla uczniów świadczenie usługi przygotowywania i wydawania kompletu całodziennych posiłków dla oddziałów Miejskiego Przedszkola nr 5 zlokalizowanych w budynku Szkoły. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki w pomieszczeniach o których mowa w ust. 1.3.
1.2. Ilość szacunkowa przygotowywanych i wydawanych obiadów szkolnych dziennie wynosi ok. 330 sztuk przez pięć dni w tygodniu ( od poniedziałku do piątku) za wyjątkiem dni wolnych od zajęć dydaktycznych dla uczniów i pracowników Miejskiego Zespołu Szkół nr 5 im. ks. J. Twardowskiego - w okresie realizacji zamówienia ok. 34 320 sztuk. Liczba ta jest szacunkowa w związku z czym zastrzega się, że ilość posiłków może ulec zmianie. Wskazana zmiana może nastąpić na skutek zmniejszenia liczby posiłków tj. w przypadku nieobecności uczniów w szkole w szczególności na skutek zarządzeń władz lub też na skutek zwiększenia liczby posiłków tj. w przypadku zwiększenia się liczby uczniów.
Ilość przygotowywanych komplet posiłków przedszkolnych dla Miejskiego Przedszkola nr 5 ( 1 Oddział - 26 dzieci) – w okresie realizacji zamówienia – 26 szt. przez pięć dni w tygodniu ( od poniedziałku do piątku) za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy i okresu wakacji - w okresie realizacji zamówienia ok. 3 250 sztuk. Liczba ta jest szacunkowa w związku z czym zastrzega się, że ilość posiłków przedszkolnych może ulec zmianie. Wskazana zmiana może nastąpić na skutek zmniejszenia liczby posiłków tj. w przypadku nieobecności dzieci w przedszkolu np. z powodu choroby na skutek zarządzeń władz.
1.3.1 Wykonawca będzie przygotowywał posiłki wydawane w stołówce szkolnej w pomieszczeniu z osobnym wejściem o powierzchni 69,6 m² znajdującym się w budynku należącym do Miejskiego Zespołu Szkół Nr 5 w Gorlicach ul. Krakowska 5 tj. kuchnia o powierzchni 58 m² i pomieszczenia pomocnicze o powierzchni 11,6 m².
1.3.2. Wykonawca dokona przejęcia pomieszczeń na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.
1.3.3 Pomieszczenia te nie posiadają żadnego wyposażenia kuchennego należącego do Zamawiającego. Całość wyposażenia pomieszczeń w urządzenia kuchenne w celu prawidłowego i zgodnego z wymaganiami Zamawiającego wykonywania usługi leży po stronie Wykonawcy.
1.3.4 W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia pomieszczeń w urządzenia kuchenne zapewniające prawidłowe i zgodne z wymaganiami Zamawiającego wykonanie umowy, nie później niż do 7 dni od dnia rozpoczęcia świadczenia usługi.
1.3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) .
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 410306 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 410306 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 410306 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asteria Mirosława Ślusarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381873911
7.3.3) Ulica: Lipinki 562b
7.3.4) Miejscowość: Lipinki
7.3.5) Kod pocztowy: 38-305
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE, ŚLUSARZ MIROSŁAWA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE, ŚLUSARZ MIROSŁAWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 410306 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- REALIZACJA ZADANIA: "REMONT I CZĘŚCIOWA ODBUDOWA MURU CMENTARZA PARAFIALNEGO ZAŁOŻONEGO W LATACH 1793 -1794 W GORLICACH" - ODNOWA ZABYTKÓW MIASTA GORLICE
- Dostawa do MZK w Gorlicach w formie leasingu operacyjnego (na 3 lata) z opcją wykupu dwóch używanych autobusów do zbiorowego transportu publicznego
- Roboty budowlane w zakresie przebudowy i remontów dróg gminnych
więcej: przetargi w Gorlicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.