Ogłoszenie z dnia 2023-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00077664/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-02
- 2023/BZP 00479828/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-07
- 2023/BZP 00128850/01 - Wynik z dnia 2023-03-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa Ogólnodostępnych Boisk Środowiskowych na terenie Gminy Blizanów - postępowanie III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BLIZANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855535
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 52
1.5.2.) Miejscowość: Blizanów Drugi
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-814
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@blizanow.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/blizanow
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Ogólnodostępnych Boisk Środowiskowych na terenie Gminy Blizanów - postępowanie III
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e9e9a92-a13a-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00071297
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014370/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa Ogólnodostępnych Boisk Środowiskowych na terenie Gminy Blizanów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/blizanow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/blizanow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej są zawarte XIV SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny (RODO) zawarty jest w rozdziale II SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: B.271.1.2.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją Budowy Ogólnodostępnych Boisk Środowiskowych na terenie Gminy Blizanów. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania:
Zadanie nr 1: „Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego o nawierzchni z trawy syntetycznej przy Szkole w Brudzewie”.
Zamówienie obejmuje:
- pozyskanie mapy zasadniczej,
- sporządzenie Projektu Budowlano – Wykonawczego wraz z kosztorysem
- uzyskanie niezbędnych uzgodnień i opinii,
- sporządzenie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
- uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę/lub zgłoszenia robót budowlanych zezwalającej na realizację inwestycji,
- wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonego projektu Budowlano – Wykonawczego i STWiORB.
Zadanie nr 2: „Budowa boiska sportowego do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej, bieżni lekkoatletycznej trzytorowej o nawierzchni syntetycznej przy Szkole w Blizanowie Drugim”
Zamówienie obejmuje:
- pozyskanie mapy zasadniczej,
- sporządzenie Projektu Budowlano – Wykonawczego wraz z kosztorysem
- uzyskanie niezbędnych uzgodnień i opinii,
- sporządzenie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
- uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę/lub zgłoszenia robót budowlanych zezwalającej na realizację inwestycji,
- wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonego projektu Budowlano – Wykonawczego – STWiORB
Zamówienie należy wykonać z uwzględnieniem zapisów Programu Funkcjonalno – Użytkowego dla przedmiotowych zadań.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) opracowanie dokumentacji projektowej i uzyskanie decyzji zezwalającej na realizacje inwestycji :
- wstępny projekt wraz z kosztorysem i STWiORB, który należy przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy, Zamawiający zobowiązany jest w terminie 7 dni od przedłożenia dokumentu do jego akceptacji bądź zgłoszenia ewentualnych uwag,
- uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii, zezwoleń, zatwierdzeń i decyzji,
- opracowanie wymaganych analiz, map na potrzeby opracowania dokumentacji technicznej,
- przygotowanie oraz złożenie w imieniu Zamawiającego kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę / lub zgłoszenie robót budowlanych wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami,
- uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę / lub zgłoszenia robót budowlanych zezwalającej na realizację inwestycji.
b) realizację robót budowlanych.
Wykonawca rozpocznie roboty po uzyskaniu zatwierdzenia dokumentacji projektowej przez Zamawiającego oraz nie wcześniej niż po uzyskaniu wymaganych decyzji i pozwoleń, jeżeli będą wymagane.
Wszelkie zmiany i odstępstwa od zatwierdzonej dokumentacji projektowej na etapie realizacje robót wymagają zgody pisemnej Zamawiającego, oraz osoby pełniącej funkcję nadzoru.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno-użytkowy.
Zamówienie nie jest podzielone na części, bowiem:
• ze względów technicznych tworzy nierozerwalną całość i jednolite zamierzenie inwestycyjne,
• rozdzielenie prac groziłoby niedającymi się wyeliminować problemami organizacyjnymi zawiązanymi z odpowiedzialnością za poszczególne elementy prac wykonywanych przez różnych Wykonawców oraz ryzykiem zastosowaniem odmiennych technologii realizacji poszczególnych robót,
• podział zamówienia na części przy założeniu unieważnienia jednej z nich i przy założeniu konieczności wszczęcia kolejnego postępowania obejmującego unieważnioną część po okresie wynikającym z promesy wstępnej oznaczałoby: utratę dofinansowania dla całości projektu, związany z tym brak możliwości zrealizowania unieważnionej części (brak montażu finansowego) oraz konieczność realizacji umowy na pierwszą (nieunieważnioną część postępowania) pomimo braku montażu finansowego,
• podział zamówienia na części znacząco utrudniłoby rozliczenie wynagrodzenia Wykonawców ze względu na konieczność jednoczesnego rozliczania transz dofinansowania z środków z programu Polski Ład.
Przedmiot umowy jest dofinansowany z Programu Rządowego, Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, promesa nr Edycja3PGR/2021/2793/PolskiLad
4.2.6.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają odpowiednie doświadczenie, to jest, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zadanie polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie boisk sportowych o wartości minimum 1.000.000,00 zł brutto.
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie polegających na wykonaniu należycie co najmniej jednego zadania - budowy, przebudowy lub rozbudowy boisk sportowych o wartości minimum 1.000.000,00 zł brutto wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
2) W zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 - odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem jej złożenia, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu zawarte są w rozdziale XI SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim
każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Zamawiający wymaga przedstawienia – przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego – kopii umowy regulującej współpracę wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-15 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/blizanow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-15 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Siedlcach" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Modernizacja boiska przy Gminnej Szkole Podstawowej w Oławie
- Remont trybun sportowych na Stadionie Sportowym "Sztabowa" przy ul. Sztabowej 101 we Wrocławiu
- Budowa Gminnego Ośrodka Rekreacyjno - Sportowego nad Zalewem Pająk.
- Budowa hali sportowej.
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.