Ogłoszenie z dnia 2022-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00161692/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa miału węglowego wraz z transportem loco plac składowy przy kotłowni osiedlowej w Nowinach ul. Białe Zagłębie nr 9 w okresie sezonu grzewczego 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W NOWINACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290939264
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Nowiny
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-052
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 347 56 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzbnowiny@kielce.nq.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zgkim.nowiny.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zgkim.nowiny1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa miału węglowego wraz z transportem loco plac składowy przy kotłowni osiedlowej w Nowinach ul. Białe Zagłębie nr 9 w okresie sezonu grzewczego 2021/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f7b876e-0665-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071342
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00106680/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa mału węglowego wraz z transportem loco plac składowy przy kotłowni osiedlowej w Nowinach ul. Białe Zagłębie nr 9 w okresie sezonu grzewczego 2021/2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00161692/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGKiM/225/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 845528,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę miału węglowego wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem miału na skład miałowy przy kotłowni osiedlowej w Nowinach, dla potrzeb grzewczych kotłowni Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowinach, w ilości szacunkowej około 2000 ton.
Parametry zamawianego miału węglowego (minimalne, chyba że inaczej zaznaczono):
• wartość opałowa min. 23 MJ/kg
• klasa wg PN-82/G-97003 23/15/06
• sortyment wg PN-82/G-97001 M II
• typ wg PN-82/G-97002 31,2 32,1
• zawartość popiołu max. 15%
• zawartość wilgoci max 10 – 12%
• skład ziarnowy 0 – 1 10 – 20%
0 – 3 20 – 40%
0 – 6 40 – 60%
0 – 10 do 100%
• max. wielkość ziarna 10 mm
• dopuszczalna zawartość nadziarna do 10%
• zawartość części lotnych do 28%
• temp. mięknięcia popiołu >1250oC
• średnia ilość spalanego paliwa ~355 kg/h
• zawartość siarki max. 0,8 %
Ponadto paliwo powinno być wolne od zanieczyszczeń mechanicznych oraz domieszek obcych jak: piasek, glina, kamienie, podziarna itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111200-2 - Paliwa na bazie węgla
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 910200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1205400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 910200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Towarowy Handel Opałem Mirosław Stasiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7721014639
7.3.4) Miejscowość: Kletnia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Mirosław Stasiak Transport towarowy, handel opałem
jakie przetargi wygrała firma
Mirosław Stasiak Transport towarowy, handel opałem
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 740000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI NOWINY
- "Modernizacja budynku GOK-u "Perła" w Nowinach"
- "Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej Przedszkola Samorządowego im. Pluszowego Misia w Nowinach w 2025 roku"
- "Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej i szkolnego schroniska młodzieżowego przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Nowinach w roku 2025"
- "Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej i szkolnego schroniska młodzieżowego przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Nowinach w roku 2025"
- Zwiększenie dostępności budynku urzędu gminy Nowiny poprzez modernizację strefy wejścia głównego.
więcej: przetargi NOWINY »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.