Ogłoszenie z dnia 2025-01-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00668828/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z realizacji usług świadczonych przez Spółkę w instalacji komunalnej w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej w Chełmku Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356378429
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska, 18
1.5.2.) Miejscowość: Chełmek
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 33/846-12-61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzgk.chelmek.aanet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mzgk.chelmek.aanet.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b03b16c3-9bdd-4af4-a069-e81a2d5c3ed51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi wodociągowe, kanalizacyjne, komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z realizacji usług świadczonych przez Spółkę w instalacji komunalnej w 2025 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b03b16c3-9bdd-4af4-a069-e81a2d5c3ed5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00071357
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00668828
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN/MZGK/7/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 575750,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z realizacji usług świadczonych przez Spółkę w instalacji komunalnej.
Przedmiot zamówienia obejmuje usługę:
1) Mechaniczno-biologiczne przetwarzanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów ko-munalnych i wydzielanie z niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych frakcji nadających się w całości lub w części do odzysku;
2) Przetwarzanie selektywnie zebranych odpadów zielonych i innych bioodpadów
3) Prowadzenie mechaniczno-biologicznego procesu przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych (frakcja podsitowa 0-80 mm),
4) Składowanie odpadów powstających w procesie mechaniczno-biologicznego przetwa-rzania nie segregowanych( zmieszanych) odpadów komunalnych oraz pozostałości z sor-towania odpadów komunalnych,
5) Sortowanie zmieszanych odpadów opakowaniowych i odpadów zbieranych u źródła
z przeznaczeniem ich do odzysku.
6) Szacowaną ilość oraz rodzaj odpadów przeznaczonych do składowania (zagospodaro-wania) zawiera załącznik nr 8 do SWZ – 926 Mg.
7) Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia rzeczywistej ilości odpadów, różniącej się od ilości szacunkowej która obrazuje jedynie wielkość i zakres przedmiotu zamówienia oraz mogą być pomocne na etapie przygotowania oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 649620,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 649620,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 649620,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKŁADOWISKO ODPADÓW KOMUNALNYCH Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5491969924
7.3.4) Miejscowość: Oświęcim
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SKŁADOWISKO ODPADÓW KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SKŁADOWISKO ODPADÓW KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 649620,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odzysk odpadu o kodzie ex 19 05 03 w 2025 roku"
- Likwidacja dowodów rzeczowych przechowywanych w magazynach depozytowo-likwidacyjnych Śląskiego Urzędu Celno-Skarbowego
- Transport pozostałości po sortowaniu odpadów komunalnych zmieszanych tzw. stabilizatu
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów komunalnych Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie
- Usługa odbioru odpadów komunalnych z obiektów MOSiR Płock Sp. z o.o. wraz z dostarczeniem pojemników na odpady - MOSiR 2/2025
- "Zagospodarowanie odpadów o kodach 17 01 01, 17 01 02, 17 01 07"
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.