Ogłoszenie z dnia 2025-01-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00639060/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa z rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania piwnic budynku biurowego wraz z rozbudową instalacji wewnętrznych c.o., elektrycznej na działce nr 2204 w Oświęcimiu przy ul. Berka Joselewicza 5
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Historii i Kultury Romów w Oświęcimiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 527701111
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Berka Joselewicza 5
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 447 40 58
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@chikr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: chikr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ec7eeeff-6aab-4a85-b6f1-66bb2a0f41a41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa z rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania piwnic budynku biurowego wraz z rozbudową instalacji wewnętrznych c.o., elektrycznej na działce nr 2204 w Oświęcimiu przy ul. Berka Joselewicza 52.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec7eeeff-6aab-4a85-b6f1-66bb2a0f41a4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00071388
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00533788/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa z rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania piwnic budynku biurowego wraz z rozbudową instalacji wewnętrznych c.o., elektrycznej na działce w Oświęcimiu przy ul Berka Joselewicza 5
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00639060
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 308943,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Postępowanie dotyczy projektu pn. „Przebudowa z rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania piwnic budynku biurowego wraz z rozbudową instalacji wewnętrznych c.o., elektrycznej, na działce o nr 2204 w Oświęcimiu przy ul Berka Joselewicza 5” dalej zwanego też „inwestycją”.
2) Postępowanie dotyczy części inwestycji: Wykonanie instalacji sygnalizacyjnej – łączącej przedmiotowy budynek z Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Oświęcimiu.
3) Zakres niniejszego zamówienia obejmuje:
a) podłączenie przeciwpożarowego wyłącznika prądu,
b) wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej,
c) podłączenie i uruchomienie systemu grawitacji oddymiania,
d) wymianę stolarki drzwiowej do pomieszczenia nr 1/3 na poziomie parteru na drzwi o klasie odporności EI60.
4) Zakres niniejszego zamówienia nie obejmuje:
a) wymiany pokrycia połaci dachu z płyt kanałowych poliwęglanowych na płyty szklane wraz z wymianą konstrukcji dachowej nad pomieszczeniem nr 1/3 na poziomie parteru,
b) wykonanie oświetlenia awaryjnego, wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego,
c) oznakowania elementów piktogramami.
5) Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany jest Wykonawca, jest wykonanie robót budowlanych wraz z dostawą wszelkich koniecznych urządzeń i materiałów oraz wykonanie wszelkich czynności towarzyszących, zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia.
6) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami Zamawiającego, warunki realizacji zamówienia, odbioru i rozliczenia, warunki gwarancji i rękojmi określone zostały w dokumentach zamówienia, w tym w załączonych do SWZ:
a) dokumentacji projektowej,
b) wzorze umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
31625100-4 - Systemy wykrywania ognia
31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych
42521000-4 - Urządzenia do odprowadzania dymu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAXI SZKŁO WYSOGLĄD SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492438620
7.3.3) Ulica: ul. Zaborska 20
7.3.4) Miejscowość: Oświęcim
7.3.5) Kod pocztowy: 32-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAXI SZKŁO WYSOGLĄD SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MAXI SZKŁO WYSOGLĄD SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Przebudowa ul. Chopina w Oświęcimiu
- Modernizacja pomieszczeń I piętra w budynku gminnym w Rajsku przy ul. Edukacyjnej 9
- "Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego oraz Miasta Oświęcim w 2025 roku w zakresie utrzymania nawierzchni oraz urządzeń odwadniających"
- Przebudowa z rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania piwnic budynku biurowego wraz z rozbudową instalacji wewnętrznych c.o., elektrycznej na działce nr 2204 w Oświęcimiu przy ul. Berka Joselewicza 5
- BUDOWA BLOKU OPERACYJNEGO I PRZEBUDOWA FRAGMENTU BUDYNKU GŁÓWNEGO SZPITALA POWIATOWEGO W OŚWIĘCIMIU WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA ORAZ NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" wraz z budową lodowiska stałego z dodatkową funkcją rolkowo-wrotkarską przy SP 5 w Oświęcimiu
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Parku Zdrojowego w Nałęczowie
- "Poprawa dostępności architektonicznej placówki - zakup i montaż windy ZSP Przybradz w ramach projektu Inkluzja edukacyjna w gminie Wieprz"
- Remont, konserwacja i uzupełnienie urządzeń odwodniających ulice gminne w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
- Roboty budowlane polegające na budowie: Część I: Dojazdu do punktu widokowego Góry Słonne Część II: Składu drewna "Huty" w Leśnictwie Niewistka
- Rozbudowa placu zabaw przy ul. Kinowej 16 w Warszawie r.
- Likwidacja barier architektonicznych i informacyjno - komunikacyjnych w Urzędzie Miejskim w Bełżycach
więcej: Systemy wykrywania ognia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.