eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi K³obuckZakup i dostawa ergonomicznego wyposa¿enia dla Urzêdu Miejskiego w K³obucku



Og³oszenie z dnia 2021-06-02


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00071407 z dnia 2021-06-02

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Zakup i dostawa ergonomicznego wyposa¿enia dla Urzêdu Miejskiego w K³obucku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA K£OBUCK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398273

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³obuck

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-100

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Czêstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaklobuck.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.gminaklobuck.pl/main/index.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

http://bip.gminaklobuck.pl/main/index.html

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa ergonomicznego wyposa¿enia dla Urzêdu Miejskiego w K³obucku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1b7918c5-8889-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00071407

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003018/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Dostawa wyposa¿enia biurowego oraz sprzêtu komputerowego dla Urzêdu Miejskiego w K³obucku,

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦l±skiego dla poddzia³ania 8.3.2 pn. "Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie w³a¶ciwej opieki zdrowotnej.”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00019984/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.005.2021

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 130195,49 PLN

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa krzese³ ergonomicznych, biurek oraz podnó¿ków w celu doposa¿enia stanowisk pracy pracowników administracyjno-biurowych w Urzêdu Miejskiego w K³obucku. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik 3.1 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39112000-0 - Krzes³a

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39113700-4 - Podnó¿ki

39121100-7 - Biurka

39134000-0 - Meble komputerowe

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 103294,62 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa monitorów, klawiatur oraz myszy w celu doposa¿enia stanowisk pracy pracowników administracyjno-biurowych w Urzêdu Miejskiego w K³obucku. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik 3.2 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33195100-4 - Monitory

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237410-6 - Myszka komputerowa

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 23645,24 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa podstawek pod dokumenty oraz lampek biurkowych w celu doposa¿enia stanowisk pracy pracowników administracyjno-biurowych w Urzêdu Miejskiego w K³obucku. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik 3.3 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 31521100-5 - Lampy na biurko

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 3255,63 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 54966,24

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 111069

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64201,08

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KJMK Meble Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241620032

7.3.3) Ulica: ul. Gliwicka 189

7.3.4) Miejscowo¶æ: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-859

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-04

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 64201,08

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-05-25

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Wszystkie z³o¿one wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo oferty podlega³y odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 24954,24

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 61869

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Wykonawca nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy lub uchyli³ siê od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzglêdnieniem art. 263 uchylanie siê wybranego wykonawcy od zawarcia umowy w sprawie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 2457,54

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 14758

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

2021-06-02 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o wyniku postêpowania - - Dostawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.