eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TczewDobudowa segmentu budynku Sportowej Szko³y Podstawowej nr 2 w Tczewie



Og³oszenie z dnia 2021-06-02


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00071511 z dnia 2021-06-02

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dobudowa segmentu budynku Sportowej Szko³y Podstawowej nr 2 w Tczewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska Tczew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675273

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Pi³sudskiego 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.tczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wrotatczewa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dobudowa segmentu budynku Sportowej Szko³y Podstawowej nr 2 w Tczewie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6c651d44-c1fb-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00071511

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002858/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Dobudowa segmentu budynku Sportowej Szko³y Podstawowej nr 2 z Oddzia³ami Integracyjnymi w Tczewie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/tczew

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/tczew

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wszelkich o¶wiadczeñ, dokumentów, wniosków, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznych, za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/tczew 2. Zaleca siê, aby komunikacja z wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie za po¶rednictwem formularza “Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, nie za po¶rednictwem adresu email. 3. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.: 1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, 4) w³±czona obs³uga JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, 6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3., 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. 4. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: a) .zip, b) .7Z. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. 5. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB. 6. Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zosta³y w Regulaminie platformazakupowa.pl, który jest dostêpny na platformie zakupowej: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcji korzystania z platformazakupowa.pl, 7. Ofertê wraz z za³±cznikami, w tym podmiotowymi ¶rodkami dowodowymi, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Prezydent Miasta Tczewa Pan Miros³aw Pob³ocki, maj±cy swoj± siedzibê w Urz±d Miejski w Tczewie, Pl. Pi³sudskiego 1, 83-110 Tczew, b) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miejskim w Tczewie jest Pani Adriana G³uchowska, e-mail: inspektor@um.tczew.pl, tel.: 696 011 969, c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: ,,Dobudowê segmentu budynku Sportowej Szko³y Podstawowej nr 2 w Tczewie” nr referencyjny BZP.271.3.4.2021, prowadzonym w trybie zamówienia podstawowego, d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”, e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp, g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, − na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego), − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO, h) nie przys³uguje Pani/Panu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych, − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.3.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dobudowa segmentu budynku Sportowej Szko³y Podstawowej nr 2 w Tczewie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dobudowê segmentu budynku Sportowej Szko³y Podstawowej nr 2 wraz z pracami towarzysz±cymi, nie ujêtymi w projektach, zgodnie z wytycznymi Zamawiaj±cego. Zakres zadania obejmuje wybudowanie obiektu, oraz infrastruktury towarzysz±cej - przy³±czy energii i wod-kan. 3. Powierzchnia zabudowy projektowanego segmentu wynosi 382,47 m2, powierzchnia chodników istniej±cych to 155 m2 + dodatkowe nie ujête w projekcie, zgodne z za³±czonym rysunkiem „SSP2 dodatkowy rysunek” OPZ. Powierzchnia u¿ytkowa segmentu wynosi 625,10 m2, kubatura 3595,22 m3, wysoko¶æ budynku 9,4 m. Obiekt dostosowany jest do potrzeb osób niepe³nosprawnych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262522-6 - Roboty murarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który: 1) w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej 2 roboty budowlane polegaj±ce na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie i/lub modernizacji budynku w technologii murowanej o warto¶ci ³±cznie z podatkiem VAT, nie mniejszej ni¿ 1.600.000,00 z³ (s³ownie: jeden milion sze¶æset tysiêcy z³otych 00/100) ka¿da; b) do realizacji zamówienia skieruje osobê, która posiada ni¿ej okre¶lone uprawnienia budowlane: - co najmniej 1 osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeñ lub równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej wydanych przepisów, - co najmniej 1 osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej wydanych przepisów, - co najmniej 1 osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej wydanych przepisów. Wykonawcy z innych pañstw cz³onkowskich mog± spe³niæ niniejszy warunek posiadaj±c równowa¿ne uprawnienia uzyskane w swoich krajach pochodzenia. Maj±c na uwadze obowi±zuj±ce w Polsce przepisy prawa krajowego – ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z pó¼n. zm.) art. 12 ust. 7 oraz art. 12a, w przypadku osób spoza Polski mo¿liwe jest uzyskanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie, nabytych w pañstwach cz³onkowskich UE po przeprowadzeniu w³a¶ciwego postêpowania weryfikacyjnego przez w³a¶ciwy organ w Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220 z pó¼n. zm.). Do przeliczenia na PLN warto¶ci wskazanej w dokumentach z³o¿onych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, wyra¿onej w walutach innych ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia ukazania siê og³oszenia o zamówieniu.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W odniesieniu do braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca z³o¿y: a) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiaj±cego; b) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W odniesieniu do warunku zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykonawca z³o¿y: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane; b) dowody okre¶laj±ce czy roboty budowlane, o których mowa w lit. a) zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców dokumenty, o których mowa w pkt 6.1, 6.4.2 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty, te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± wraz z ofert± o¶wiadczenie z którego wynika, które roboty budowlane wykonuj± poszczególni wykonawcy – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ. 3. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz±, zgodnie z zapisami art. 58 ust. 2 ustawy Pzp ustanowiæ pe³nomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarciu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo, które powinno dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany w umowie mog± byæ dokonane za zgod± obu stron, wyra¿on± na pi¶mie, pod rygorem niewa¿no¶ci takich zmian i bêd± one dopuszczalne wy³±cznie w granicach unormowania art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany ustaleñ w umowie w nastêpuj±cych przypadkach: 1) przed³u¿enia terminu wykonania umowy o czas niezbêdny na dokonanie zmian w dokumentacji projektowej oraz w przypadku zaistnienia takiej konieczno¶ci o czas niezbêdny dla dostosowania siê Wykonawcy do takiej zmiany; 2) przed³u¿enia terminu wykonania umowy o czas niezbêdny do wykonania robót zamiennych lub dodatkowych; 3) przed³u¿enia terminu spowodowanego oczekiwaniem na decyzjê organów administracji publicznej lub inne podmioty w³a¶ciwe do wydania koniecznych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, opinii, stanowisk itp. niezbêdnych do prawid³owej realizacji
wykonywanych robót, na które nie ma wp³ywu Wykonawca; 4) przed³u¿enia terminu wykonania umowy o czas niezbêdny na poprawê warunków wykonywania robót zagra¿aj±cych bezpieczeñstwu ¿ycia, zdrowia i mienia; 5) przed³u¿enia terminu wykonania umowy w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk lub koniecznych badañ archeologicznych, wyj±tkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a tak¿e innych przeszkód lub ska¿eñ uniemo¿liwiaj±cych kontynuowanie robót; 6) przed³u¿enia terminu wykonania umowy w zwi±zku z konieczno¶ci± zmiany technologii wykonania robót na wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, pod warunkiem, ¿e zmiana ta bêdzie korzystna dla Zamawiaj±cego; 7) przed³u¿enia terminu wykonania umowy zwi±zane ze zmian± jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla objêtego proponowan± zmian± elementu robót budowlanych; 8) przed³u¿enia terminu wykonania umowy zwi±zane z aktualizacj± rozwi±zañ projektowych, w szczególno¶ci z uwagi na postêp technologiczny; 9) przed³u¿enia terminu wykonania umowy w zwi±zku ze zmian± parametrów urz±dzeñ lub wyposa¿enia, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, pod warunkiem, ¿e zmiana ta bêdzie korzystna dla Zamawiaj±cego; 10) przed³u¿enia terminu wykonania umowy w zwi±zku z ponadnormatywnym wyd³u¿eniem, niezale¿nym od Wykonawcy, terminu dostaw materia³ów, urz±dzeñ lub innych elementów niezbêdnych do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy; 11) zmiany osób Wykonawcy pe³ni±cych samodzielne funkcje techniczne osobami o uprawnieniach zgodnych z wymogami SWZ; 12) zmiany wynagrodzenia wynikaj±cej ze zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, 13) zakresu Przedmiotu Umowy i wysoko¶ci wynagrodzenia w wyniku konieczno¶ci wykonania robót zamiennych lub dodatkowych albo odst±pienia od realizacji czê¶ci robót (roboty zaniechane), na warunkach okre¶lonych w § 17 Umowy. 3. Warunki wprowadzenia powy¿szych zmian zosta³y przewidziane w § 16 Projektowanych postanowieñ umowy SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-17 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/tczew

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-17 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-07-16

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. 2. W przypadku, gdy wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik, do oferty nale¿y za³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo. Pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2021-06-02 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.