Ogłoszenie z dnia 2022-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Samorządowego Przedszkola Publicznego w Kaliskach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190576379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 53
1.5.2.) Miejscowość: Kaliska
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-260
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 585889224
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szkola.kaliska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zspkaliska83.bip.gov.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Samorządowego Przedszkola Publicznego w Kaliskach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2d06721-04d0-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071512
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006330/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup środków żywności wraz z dostawą do Samorządowego Przedszkola w Kaliskach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158721/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W prowadzonych uprzednio postępowaniach nie wpłynęły oferty skuteczne a te które wpłynęły podlegały odrzuceniu
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 49569,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup o charakterze sukcesywnym artykułów spożywczych do Samorządowego Przedszkola Publicznego w Kaliskach, znajdującego się przy ul. Nowowiejskiej 3, 83-260 Kaliska.
2. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty
w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały przedstawione w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, z podziałem na zadania:
1. Zadanie 4 Produkty mrożone
2. Zadanie 5 Ryby, ryby mrożone
4. Zamawiający nie dopuszcza podziału zamówienia w ramach poszczególnych zadań.
5. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną albo więcej części zamówienia.
6. Transport artykułów spożywczych winien być wykonany środkami transportu spełniającymi wymagania sanitarne (w tym czynności związane z załadunkiem
i rozładunkiem).
7. Zamawiający, sukcesywnie w miarę występujących potrzeb będzie każdorazowo ustalał wielkość zamówienia (rodzaj i ilość artykułów, które należy dostarczyć).
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zamawianego asortymentu.
9. Zamawiający informuje, że zamówienia nie będą realizowane w dni wolne od nauki szkolnej oraz dni gdy nie jest możliwa realizacja umowy z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem epidemii, w tym m. in. wirusa SARS–CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19) oraz w przypadku wprowadzenia zdalnego nauczania. W związku z powyższym Wykonawca musi wziąć pod uwagę, iż może zdarzyć się sytuacja kiedy dostawy będą wstrzymane.
10. W przypadku podania w ofercie przetargowej zamiennika, w chwili jego braku Wykonawca winien zapewnić artykuł podstawowy lub inny odpowiedni zamiennik
w cenie artykułu wycenionego w ofercie przetargowej.
11. Wykonawca w ofercie musi zaproponować artykuły, których właściwości, parametry użytkowe, skład chemiczny i przeznaczenie będą identyczne lub równoważne, jak produkty wskazane przez Zamawiającego w wykazie. Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny produkt lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Model wzorcowy stanowi przykładowy produkt spełniający wymogi Zamawiającego.
12. W przypadku, gdy zostaną wykorzystane ilości orientacyjne artykułów zawartych w danej pozycji cennika, Wykonawca zobowiązuje się do realizowania zamówienia tych artykułów w cenie przetargowej do końca terminu realizacji umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49569,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49569,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49569,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU PARTNER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5552009680
7.3.3) Ulica: Towarowa 6
7.3.4) Miejscowość: Czersk
7.3.5) Kod pocztowy: 89-650
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49569,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-31INNE PRZETARGI KALISKA
więcej: przetargi KALISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Janowie Podlaskim w 2025 roku (II postępowanie)
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2025 r. dla Zespołu Szkół Sportowych i Mistrzostwa Sportowego im. Janusza Kusocińskiego w Gdańsku -II
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 21 w Chorzowie, ul. Ryszki 33 - I/2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej w Świerzawie (produkty ogólnospożywcze, mrożonki owocowe i warzywne, produkty mleczarskie)
- Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 3 w Andrychowie
- Sukcesywny (codzienny) zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki przy Szkole Podstawowej w Chęcinach w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.