eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI - SPRZĘT II



Ogłoszenie z dnia 2021-06-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00071514 z dnia 2021-06-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI - SPRZĘT II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 Im. Prof. Stanisława Szyszko Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271566088

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 - go Maja 13-15

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubli@szpital.zabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zabrze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.szpital.zabrze.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI - SPRZĘT II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44437de0-b953-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071514

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003159/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup środków czystości

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060606/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/29/TP2/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 60723,50 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sprzątającego i pochodnego, zgodnie z opisem znajdującym się w części III SWZ, formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 i szczegółowym formularzu ofertowo cenowym stanowiący załącznik 1a do SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.5.) Wartość części: 57493,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu ogrodniczego, zgodnie z opisem znajdującym się w części III SWZ, formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 i szczegółowym formularzu ofertowo cenowym stanowiący załącznik 1a do SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 44511200-7 - Narzędzia ogrodnicze

4.5.5.) Wartość części: 3230,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W trakcie postępowania ze względu na zadane pytania został przesunięty termin składania ofert z 28.05.2021r. na 07.06.2021r. Powyższa zmiana spowodowała modyfikację SWZ, zmianę ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, która została przesłana do Biuletynu Zamówień Publicznych, a także zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego w/w informacje. W związku z tym, że jest to postępowanie prowadzone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zmiana terminu składania ofert winna zostać również dokonana na Miniportalu, z którego korzysta Szpital. Po przeanalizowaniu kwestii funkcjonowania aplikacji Miniportalu udostępnionej przez Urząd Zamówień Publicznych i nie do końca znanych dla użytkowników skutków, jakie może rodzić brak zmiany terminu składania ofert w systemie oraz czy brak zmiany terminu składania ofert mógł wprowadzić Wykonawcę w błąd, przez co nie złożył oferty w wyznaczonym terminie, Zamawiający postanowił unieważnić w/w postępowanie.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W trakcie postępowania ze względu na zadane pytania został przesunięty termin składania ofert z 28.05.2021r. na 07.06.2021r. Powyższa zmiana spowodowała modyfikację SWZ, zmianę ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, która została przesłana do Biuletynu Zamówień Publicznych, a także zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego w/w informacje. W związku z tym, że jest to postępowanie prowadzone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zmiana terminu składania ofert winna zostać również dokonana na Miniportalu, z którego korzysta Szpital. Po przeanalizowaniu kwestii funkcjonowania aplikacji Miniportalu udostępnionej przez Urząd Zamówień Publicznych i nie do końca znanych dla użytkowników skutków, jakie może rodzić brak zmiany terminu składania ofert w systemie oraz czy brak zmiany terminu składania ofert mógł wprowadzić Wykonawcę w błąd, przez co nie złożył oferty w wyznaczonym terminie, Zamawiający postanowił unieważnić w/w postępowanie.

2021-06-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.