Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00060606/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-20
- 2021/BZP 00062037/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-24
- 2021/BZP 00065814/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-27
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00071514 z dnia 2021-06-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI - SPRZĘT II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 Im. Prof. Stanisława Szyszko Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271566088
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 - go Maja 13-15
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubli@szpital.zabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zabrze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.szpital.zabrze.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI - SPRZĘT II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44437de0-b953-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071514
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003159/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup środków czystości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060606/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/29/TP2/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 60723,50 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sprzątającego i pochodnego, zgodnie z opisem znajdującym się w części III SWZ, formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 i szczegółowym formularzu ofertowo cenowym stanowiący załącznik 1a do SWZ .4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.5.) Wartość części: 57493,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu ogrodniczego, zgodnie z opisem znajdującym się w części III SWZ, formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 i szczegółowym formularzu ofertowo cenowym stanowiący załącznik 1a do SWZ .4.5.3.) Główny kod CPV: 44511200-7 - Narzędzia ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 3230,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie postępowania ze względu na zadane pytania został przesunięty termin składania ofert z 28.05.2021r. na 07.06.2021r. Powyższa zmiana spowodowała modyfikację SWZ, zmianę ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, która została przesłana do Biuletynu Zamówień Publicznych, a także zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego w/w informacje. W związku z tym, że jest to postępowanie prowadzone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zmiana terminu składania ofert winna zostać również dokonana na Miniportalu, z którego korzysta Szpital. Po przeanalizowaniu kwestii funkcjonowania aplikacji Miniportalu udostępnionej przez Urząd Zamówień Publicznych i nie do końca znanych dla użytkowników skutków, jakie może rodzić brak zmiany terminu składania ofert w systemie oraz czy brak zmiany terminu składania ofert mógł wprowadzić Wykonawcę w błąd, przez co nie złożył oferty w wyznaczonym terminie, Zamawiający postanowił unieważnić w/w postępowanie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie postępowania ze względu na zadane pytania został przesunięty termin składania ofert z 28.05.2021r. na 07.06.2021r. Powyższa zmiana spowodowała modyfikację SWZ, zmianę ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, która została przesłana do Biuletynu Zamówień Publicznych, a także zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego w/w informacje. W związku z tym, że jest to postępowanie prowadzone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zmiana terminu składania ofert winna zostać również dokonana na Miniportalu, z którego korzysta Szpital. Po przeanalizowaniu kwestii funkcjonowania aplikacji Miniportalu udostępnionej przez Urząd Zamówień Publicznych i nie do końca znanych dla użytkowników skutków, jakie może rodzić brak zmiany terminu składania ofert w systemie oraz czy brak zmiany terminu składania ofert mógł wprowadzić Wykonawcę w błąd, przez co nie złożył oferty w wyznaczonym terminie, Zamawiający postanowił unieważnić w/w postępowanie.
2021-06-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Świadczenie usług transportu sanitarnego pacjentów z zespołem podstawowym dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o., Sygn. DZP/19 TP/2024.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Rewitalizacja obszaru miejskiego w obrębie budynku Admiral Palast w Zabrzu" - zaprojektuj i wybuduj.
- Modernizacja pomieszczeń Sali wykładowej w budynku "C" Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o. , Sygn. DZP/18TP/2024
- 12/TP/I/24 DOSTAWY ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
- "Dostawa produktów chemicznych do stosowania w podziemnych wyrobiskach górniczych dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu - Zakup wraz z dostawą pian fenolowych".
- 14/TP/II/24 SUKCESYWNE DOSTAWY NICI CHIRURGICZNYCH
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie klubu dziecięcego "POZYTYWKA
- Przebudowa pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 3 w Kępnie z przeznaczeniem na żłobek - wyposażenie
- Dostawa artykułów gospodarczych RZGW Gliwice
- Dostawa wyposażenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Kamieniu
- Zadanie 1: "Budowa przedszkola w Pysznicy ETAP II" Zadanie 2: ,,Budowa żłobka w Pysznicy Etap II"
- Dostawa oraz artykułów gospodarczych dla 33. BLTr w Powidzu
więcej: Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.