Ogłoszenie z dnia 2025-01-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00372278/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
- 2024/BZP 00384310/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-26
- 2024/BZP 00409276/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00425000/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-23
- 2024/BZP 00456936/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-13
- 2024/BZP 00475342/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-28
- 2024/BZP 00501066/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-16
- 2024/BZP 00513020/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-24
- 2024/BZP 00544827/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na budowie ścieżek pieszo-rowerowych wraz z elementami infrastruktury sportowej i edukacyjnej – w formule „zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWOSOLNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Nowosolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 92-703
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminanowosolna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowosolna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminanowosolna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane polegające na budowie ścieżek pieszo-rowerowych wraz z elementami infrastruktury sportowej i edukacyjnej – w formule „zaprojektuj i wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5201e312-2d7a-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00071523
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372278
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełnej dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji i zgód wymaganych przepisami prawa a następnie wykonanie na ich podstawie robót budowalnych dla inwestycji pn.: „Moje Byszewy". Celem inwestycji jest uzyskanie optymalnych rozwiązań projektowych spełniających standardy i wymagania współczesnej techniki, wysokiej wartości estetycznej oraz pozbawionych barier architektonicznych. Teren inwestycji będzie pełnił funkcje sportowe, kulturalne, aktywności ruchowej i rekreacyjnej. Obiekty będą dostępne dla osób w każdym wieku.
3.2. Zakres prac projektowych obejmuje w szczególności:
opracowanie ostatecznych koncepcji na podstawie dostarczonej przez Zamawiającego koncepcji,
pozyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, zgód i uzgodnień,
opracowanie projektu zagospodarowania działki,
opracowanie projektu architektoniczno – budowlanego,
opracowanie projektu technicznego,
opracowanie szczegółowych rysunków wykonawczych i warsztatowych,
opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, pełnienie nadzoru autorskiego.
3.3. Kompletna dokumentacja techniczna powinna zawierać następujące branże:
architektura
konstrukcja
instalacja wodociągowa
instalacja kanalizacyjna
instalacja elektryczna i oświetleniowa
oraz we wszystkich niezbędnych branżach
zagospodarowanie działki
komplet niezbędnych uzgodnień i decyzji o ile będą niezbędne dla realizacji inwestycji
Wszystkie ww. opracowania należy dostarczyć w formie papierowej – co najmniej dwa egzemplarze dla Zamawiającego oraz dodatkowo niezbędna ilość egzemplarzy do w celu uzyskania pozwolenia na budowę. Wszystkie ostateczne wersje projektów (wraz z pieczątkami i podpisami) należy również dostarczyć Zamawiającemu w wersji elektronicznej w formie nieedytowalnej (PDF) – skany podpisanej dokumentacji oraz edytowalnej (DWG).
3.4. Zakres obowiązków wykonawcy obejmuje również sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej (2 komplety) składającej się m.in. z następujących dokumentów:
operat kolaudacyjny zawierający spis treści oraz zawartości sporządzonej dokumentacji powykonawczej;
dokumentacja powykonawcza musi być ostemplowana pieczątkami „dokumentacja powykonawcza”;
dokumentację powykonawczą należy przedłożyć w opisanych segregatorach;
wszystkie wnioski materiałowe muszą być opatrzone opisem „materiały wbudowano w ramach inwestycji "Moje Byszewy" i posiadać podpis kierownika budowy potwierdzający wbudowanie materiału.
instrukcji eksploatacji obiektu, w której znajdą się wszystkie zalecenia eksploatacyjne oraz przeglądy i wymagania gwarancyjne niezbędne do utrzymania obiektu i zachowania gwarancji producentów urządzeń.
pozostałe niezbędne dokumenty wymagane przez Zamawiającego i inspektora nadzoru.
Do obowiązków wykonawców należy również uzyskanie pozwolenia na użytkowanie oraz przygotowanie wszystkich dokumentów niezbędnych do jego eksploatacji.
3.5. Przedmiot zamówienia jest finansowany ze środków Programu Rządowego Funduszu Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych w ramach wstępnej promesy nr Edycja6PGR/2023/4765/PolskiLad z dnia 31.07.2023 r.
3.6. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w:
- Projekcie Umowy - załącznik nr 8 do SWZ,
- Programie Funkcjonalno-Użytkowym – załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233140-2 - Roboty drogowe
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45262420-1 - Wznoszenie konstrukcji obiektów
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262310-7 - Zbrojenie
45262210-6 - Fundamentowanie
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
44230000-1 - Ciesielskie elementy budowlane
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2900340 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2937000,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2900340 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGM Projekt Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312067437
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego
7.3.4) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-050
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2900340 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Przeprowadzenie, w ramach GPR 2025, bezpośrednich pomiarów ruchu drogowego na odcinkach pomiarowych DW administrowanych przez ZDW w Łodzi oraz na przejazdach kolejowych, w podziale na zadania.
- Budowa psiego wybiegu w Parku nad Jasieniem
- Park z miododajnym zakątkiem - teren zieleni przy siłowni, między ulicami Jesionową a Stawową
- Przebudowa dróg na terenie miasta Łodzi w zakresie budowy chodników i miejsc postojowych w systemie zaprojektuj i wybuduj - 4 części
- SZP.281.10.2025 - Dostawa smoczków jednorazowych i wielorazowych na butelki oraz RTF-y dla Instytutu "CZMP"
- Wykonanie opracowania pt.: "Opracowanie przyrodnicze dla części miasta Łodzi"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Ogrodzieńcu przy ul. Słowackiego, działka nr 3030/25
- Przebudowa drogi gminnej nr 105421E w m. Strugienice Gmina Zduny
- "Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do 3 lat Maluch+ 2022-2029 - Adaptacja istniejącego budynku na potrzeby żłobka gminnego w Rędzinach z Rządowego programu MALUCH +"
- Budowa drogi gminnej publicznej wraz z rozbudową drogi gminnej nr 101220R w miejscowości Pysznica
- Remont i adaptacja pomieszczeń byłego baru Daisy na potrzeby nowego centrum informacji turystycznej Zamku Książ
- Przebudowa ul. Akacjowej w Skowarczu.
więcej: Ciesielskie elementy budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.