eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nidzica"Zakup i dostawa paliw p³ynnych na potrzeby Nadle¶nictwa Nidzica"



Og³oszenie z dnia 2024-01-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup i dostawa paliw p³ynnych na potrzeby Nadle¶nictwa Nidzica”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Nadle¶nictwo Nidzica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510546371

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Dêbowa 2A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nidzica

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-100

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski

1.5.7.) Numer telefonu: 896252841

1.5.8.) Numer faksu: 896252879

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nidzica@olsztyn.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-nidzica

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa paliw p³ynnych na potrzeby Nadle¶nictwa Nidzica”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-41d2b9ce-bb79-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00071525

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00544794/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Zakup i dostawa paliwa na potrzeby Nadle¶nictwa Nidzica

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/880126

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/880126

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem dedykowanej platformy zakupowej dostêpnej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_nidzica, https://platformazakupowa.pl/transakcja/837261
2. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê poprzez platformê i formularz „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” (wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± t± sam± drog±). Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl Osoby uprawnione do kontaktowania siê z Wykonawcami: Elwira Ba³dyga/Katarzyna Korzeniowska.
3. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Odpowiedzi na pytania,
zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”.
Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
4. Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ma obowi±zek sprawdzania komunikatów przes³anych przez Zamawiaj±cego i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
5. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania
i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar
6. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z
platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz
uznaje go za wi±¿±cy, zapozna³ siê i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków.
7. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z
platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania
ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Oferta z³o¿ona poprzez formularz „Wy¶lij wiadomo¶æ
do zamawiaj±cego” zostanie otworzona przed terminem otwarcia ofert i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym
postêpowaniu poniewa¿ nie zostanie spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 PZP

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiaj±cy informuje, i¿ administratorem danych osobowych jest Nadle¶nictwo Nidzica. W sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych mo¿na skontaktowaæ siê za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem nidzica@olsztyn.lasy.gov.pl lub telefonicznie pod numerem 89 625 28 41.
2. Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
3. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej
4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mog± byæ dopuszczone wy³±cznie osoby posiadaj±ce upowa¿nienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych s± obowi±zane do zachowania ich w poufno¶ci.
5. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z prowadzeniem niniejszego
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêciem, jak równie¿, w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
6. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia mog± zostaæ przekazane podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi doradcze, w tym us³ugi prawne, i konsultingowe.
8. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotycz±ce danych osobowych nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany.
9. Osoba, której dotycz± pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania dane osobowe, ma prawo:
a) dostêpu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty bie¿±cego b±d¼ zakoñczonego
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
b) do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmian± postanowieñ umowy;
c) do ¿±dania od Zamawiaj±cego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej;
d) wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, i¿ przetwarzanie jej danych osobowych
narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.
10. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych okre¶la PZP.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: S.270.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup paliw do samochodu i zbiornika mobilnego na samochodzie
a) Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy, sukcesywny zakup paliw p³ynnych w szacunkowej ilo¶ci:
- olej napêdowy ON - 40 000 litrów
b) Paliwo tankowane bêdzie bezpo¶rednio z zalegalizowanych dystrybutorów paliw do zbiornika w samochodzie oraz zbiornika mobilnego zamontowanego na samochodzie terenowym, a tak¿e do kanistrów bêd±cych w posiadaniu Zamawiaj±cego z u¿yciem elektronicznych kart paliwowych.
c) Punkt tankowania musi umo¿liwiaæ swobodny i bezpieczny dojazd dla samochodów Zamawiaj±cego, zlokalizowany w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 15 km od siedziby Zamawiaj±cego tj. ul. Dêbowa 2A. 13 – 100 Nidzica, musi obejmowaæ ca³y przedmiot zamówienia. Odleg³o¶æ punktu sprzeda¿y paliw od siedziby Zamawiaj±cego jest mierzona drogami publicznymi umo¿liwiaj±cymi poruszanie siê pojazdów, a dojazd do punktu sprzeda¿y i powrót do siedziby Zamawiaj±cego nie mo¿e przekroczyæ ³±cznie 30 km.
d) Sprzeda¿ paliw odbywaæ siê bêdzie po cenach obowi±zuj±cych na danej stacji paliw Wykonawcy w momencie realizowania transakcji przy uwzglêdnieniu sta³ego opustu zaoferowanego przez Wykonawcê, wskazanego w ofercie.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napêdowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
1) (C) Cena – 100 %,
W ramach kryterium „Cena”, oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 100 pkt.
2. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu. Ocena ofert bêdzie siê odbywaæ wed³ug zasad opisanych w pkt 3 poni¿ej.
3. Oferty bêd± oceniane wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
1) W ramach kryterium „Cena” oceniana bêdzie cena ³±czna brutto podana w Formularzu oferty. Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu poni¿szego wzoru:
Cmin (najni¿sza cena brutto spo¶ród ofert wa¿nych)
C = ------------------ x 100 pkt
Co (cena brutto oferty badanej)
Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana wa¿na (spe³niaj±ca warunki okre¶lone w niniejszej SWZ) oferta zawieraj±ca najwiêksz± ilo¶æ punktów (C).
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”
Cmin – najni¿sza cena spo¶ród ofert ocenianych
Co – cena oferty ocenianej.
4. Wszystkie obliczenia bêd± dokonywane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
5. Je¿eli zostanie z³o¿ona przez Wykonawcê oferta, której wybór prowadzi³by do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z ustaw± z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i us³ug dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiaj±cy doliczy do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotê podatku od towarów i us³ug, któr± mia³by obowi±zek rozliczyæ i tak uzyskan± cenê porówna z cenami innych ofert.
6. Zamawiaj±cy wybierze ofertê z najni¿sz± cen±. Je¿eli nie bêdzie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w opisany powy¿ej sposób, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Nowo zaoferowana cena nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ zaoferowana za pierwszym razem.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ II - Dostawa paliw do zbiornika stacjonarnego
a) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzeda¿ i dostawa oleju napêdowego w szacunkowej ilo¶ci 10 000 litrów.
b) Sprzeda¿ bêdzie realizowana sukcesywnie wg bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego przez okres obowi±zywania umowy.
c) Paliwa bêd± dostarczane i tankowane do zbiornika o pojemno¶ci 1 500 litrów znajduj±cego siê na terenie OHZ Nadle¶nictwa Nidzica, Koniuszyn 7, 13 – 100 Nidzica.
d) Paliwo powinno byæ dowiezione w terminie 48 godzin od daty z³o¿enia przez Zamawiaj±cego zamówienia pisemnie, faksem, e-mailem lub telefonicznie.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napêdowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
1) (C) Cena – 100 %,
W ramach kryterium „Cena”, oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 100 pkt.
2. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu. Ocena ofert bêdzie siê odbywaæ wed³ug zasad opisanych w pkt 3 poni¿ej.
3. Oferty bêd± oceniane wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
1) W ramach kryterium „Cena” oceniana bêdzie cena ³±czna brutto podana w Formularzu oferty. Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu poni¿szego wzoru:
Cmin (najni¿sza cena brutto spo¶ród ofert wa¿nych)
C = ------------------ x 100 pkt
Co (cena brutto oferty badanej)
Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana wa¿na (spe³niaj±ca warunki okre¶lone w niniejszej SWZ) oferta zawieraj±ca najwiêksz± ilo¶æ punktów (C).
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”
Cmin – najni¿sza cena spo¶ród ofert ocenianych
Co – cena oferty ocenianej.
4. Wszystkie obliczenia bêd± dokonywane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
5. Je¿eli zostanie z³o¿ona przez Wykonawcê oferta, której wybór prowadzi³by do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z ustaw± z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i us³ug dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiaj±cy doliczy do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotê podatku od towarów i us³ug, któr± mia³by obowi±zek rozliczyæ i tak uzyskan± cenê porówna z cenami innych ofert.
6. Zamawiaj±cy wybierze ofertê z najni¿sz± cen±. Je¿eli nie bêdzie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w opisany powy¿ej sposób, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Nowo zaoferowana cena nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ zaoferowana za pierwszym razem.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Warunek ten zostanie uznany za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie obrotu paliwami p³ynnymi (wydan± w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo Energetyczne) – warunek obowi±zuje zarówno dla Czê¶ci I jak i Czê¶ci II.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
2. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie zgodnie z formu³± „spe³nia”/„nie spe³nia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach,
o których mowa w rozdziale 9 SWZ.
3. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
¯aden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w pkt 7.1. powinni spe³niaæ ³±cznie wszyscy Wykonawcy.
4. Wykonawca, w celu potwierdzenia spe³niania warunków w postêpowaniu lub jego czê¶ci, mo¿e polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych, z zastrze¿eniem, ¿e udowodni Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu lub jego czê¶ci, polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, za szkodê poniesion± przez Zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba, ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, o których mowa w rozdz. VI. pkt 1. - 2. oraz w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w rozdz. VII. pkt 1. SWZ Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ wraz z ofert±:
a) aktualne o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, sporz±dzone wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 9.1. SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, spo¶ród których tylko jeden spe³nia warunek dotycz±cy uprawnieñ, s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, o których mowa w rozdz. VI. pkt 1. - 2. oraz w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w rozdz. VII. pkt 1. SWZ Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ wraz z ofert±:
a) aktualne o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, sporz±dzone wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 9.1. SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, spo¶ród których tylko jeden spe³nia warunek dotycz±cy uprawnieñ, s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± dostawy, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± dostawy, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
5. W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w rozdz. VII pkt 1. SWZ, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty, dzia³aj±c na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
- aktualn± koncesjê na prowadzenie obrotu paliwami p³ynnymi (wydan± w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne).
- o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê lub ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wzór o¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ),
- o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania – Za³±cznik nr 7 do SWZ.
6. Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ Wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
7. Podmiotowe ¶rodki dowodowe lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania, sporz±dzone w jêzyku obcym przekazuje siê wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
8. Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga od wykonawców przed³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 9.1. SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, spo¶ród których tylko jeden spe³nia warunek dotycz±cy uprawnieñ, s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± dostawy, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± dostawy, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy, aby zawar³ z nim umowê w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy.
2. Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi Za³±cznik nr 4a – dla Czê¶ci I i 4b – dla Czê¶ci II do SWZ.
3. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na postawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia zmiany wynikaæ bêdzie ze zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawa, przy czym zmiana ta wywieraæ bêdzie bezpo¶redni wp³yw na realizacjê zamówienia;
2) je¿eli wyst±pi potrzeba wprowadzenia zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, bêd±cych nastêpstwem dozwolonego przekszta³cenia podmiotu;
3) je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynika z okoliczno¶ci, których Strony nie mog³y przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. Wskazane okoliczno¶ci nie mog± byæ wywo³ane zarówno przez Zamawiaj±cego, jak i Wykonawcê, ani przez nich zawinione i musz± wywo³ywaæ ten skutek, i¿ Umowa nie bêdzie mog³a byæ wykonana wedle pierwotnej tre¶ci, w szczególno¶ci z uwagi na ra¿±c± stratê gro¿±c± jednemu z nich lub niemo¿no¶æ osi±gniêcia celu Umowy. Okoliczno¶ci te odnosiæ siê mog± w szczególno¶ci do wyst±pienia nag³ych zmian stanu prawnego, gwa³townej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpañstwowej;
4) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian bêd±cych nastêpstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a tak¿e zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególno¶ci przyspieszaj±cych realizacjê, obni¿aj±cych koszt ponoszony przez Zamawiaj±cego na wykonanie, utrzymanie lub u¿ytkowanie przedmiotu umowy b±d¼ zwiêkszaj±cych u¿yteczno¶æ przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostan± do umowy stosowne zmiany weryfikuj±ce redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy b±d¼ wskazuj±ce nowe dane wynikaj±ce ze zmian w rejestrach publicznych albo te¿ kieruj±c siê poszanowaniem wzajemnych interesów, zasad± równo¶ci oraz ekwiwalentno¶ci ¶wiadczeñ i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, okre¶l± zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy;
5) dzia³añ osób trzecich lub organów w³adzy publicznej, które spowoduj± przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia,
6) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci przys³uguj±cego wykonawcy wynagrodzenia, bêd±cej nastêpstwem ustawowej zmiany stawki VAT;
7) wyst±pienia si³y wy¿szej, co uniemo¿liwia wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z SWZ;
W przypadkach, o którym mowa w pkt. 7) mo¿e zostaæ zmniejszony zakres Przedmiotu Umowy, a wynagrodzenie przys³uguj±ce Wykonawcy wynikaæ bêdzie wy³±cznie z faktycznie pobranych przez Zamawiaj±cego ilo¶ci paliwa.
5. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane bêd± pod rygorem przestrzegania przepisów wynikaj±cych z obowi±zuj±cego prawa, w tym w szczególno¶ci art. 455 ust. 1 ustawy PZP oraz zasad ogólnych obowi±zuj±cych przy udzielaniu zamówieñ publicznych.
6. Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê, którego oferta zosta³a uznana za najkorzystniejsz± o miejscu i terminie zawarcia umowy.
7. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie w formie aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Zmiany nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 455 PZP.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-05 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_nidzica

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-05 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.