eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubinUsługi związane z realizacją zadań własnych Gminy Lubin



Ogłoszenie z dnia 2023-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi związane z realizacją zadań własnych Gminy Lubin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647541

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Księcia Ludwika I 3

1.5.2.) Miejscowość: Lubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768403100

1.5.8.) Numer faksu: 768403140

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ug.lubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.lubin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ug-lubin.ezamawiajacy.pl.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi związane z realizacją zadań własnych Gminy Lubin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb805fc5-7d14-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00071551

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024922/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.3 Usługi związane z realizacją zadań własnych Gminy Lubin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00499872

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.53.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2639858,34 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2083830,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących zadań:
3.1. Zarządzanie zasobem nieruchomości gminy Lubin.
3.2. Zarządzanie cmentarzami komunalnymi gminy Lubin.
3.3. Utrzymanie terenów rekreacyjnych na terenie gminy Lubin.
3.4. Utrzymanie terenów parków zabytkowych w gminie Lubin.
3.5. Pielęgnacja terenów zielonych gminy Lubin.
3.6. Zakup i montaż tablic informacyjnych z nazwami ulic oraz numerami porządkowymi na terenie gminy Lubin.
3.7. Likwidacja dzikich wysypisk powstających na terenach stanowiących własność gminy Lubin.
3.8. Odbiór i przekazanie do zagospodarowania odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach niezamieszkałych na terenie gminy Lubin (stanowiących własność gminy Lubin).
3.9. Obsługa gminnych Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów (PSZOK).
3.10. Zimowe utrzymanie dróg publicznych gminnych oraz dróg wewnętrznych.
3.11. Utrzymanie elementów wyposażenia pasów drogowych dróg publicznych gminnych oraz dróg wewnętrznych, tj. elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego, wiaty przystankowe, elementy odwodnienia dróg
3.12. Bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych oraz dróg wewnętrznych polegające na sprzątaniu terenów pasów drogowych, koszeniu pasów drogowych, wycince zakrzewień z pasów drogowych
3.13. Bieżące oraz cząstkowe naprawy dróg publicznych gminnych i dróg wewnętrznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych

98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy

50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45232452-5 - Roboty odwadniające

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2220809,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2220809,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2220809,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6922513030

7.3.3) Ulica: Ksieginice 14

7.3.4) Miejscowość: Księginice

7.3.5) Kod pocztowy: 59-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2220809,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji 12 miesięcy (od 01.01-31.12.2023), w tym:
1) zadania wyszczególnione w § 1 ust. 2 punkt od 1 do 9, pkt 11 i pkt 12 umowy, realizowane będą w okresie od dnia 01.01.2023 r. do dnia 30.06.2023 r., tj. przez 6 miesięcy,
2) zadanie wyszczególnione w § 1 ust. 2 punkt 10 realizowane będzie od dnia 01.01.2023 r. do dnia 31.03.2023 r., tj. łącznie przez 3 miesiące,
3) zadanie wyszczególnione w § 1 ust. 2 punkt 13, realizowane będzie w okresie od dnia 1.01.2023 r. do dnia 31.12.2023 r.
2023-01-31 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.