Ogłoszenie z dnia 2025-01-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00003634/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
(B25_p) Prowadzenie zajęć reintegracji zawodowej i społecznej w Centrum Integracji Społecznej zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13.06.2003 roku o zatrudnieniu socjalnym w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE CZARNKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004612071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rybaki 3
1.5.2.) Miejscowość: Czarnków
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 253 02 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@cus.ugczarnkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cus.ugczarnkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a510292c-9f4f-4a7e-b7f8-24c6521816a21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
(B25_p) Prowadzenie zajęć reintegracji zawodowej i społecznej w Centrum Integracji Społecznej zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13.06.2003 roku o zatrudnieniu socjalnym w 2025 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a510292c-9f4f-4a7e-b7f8-24c6521816a2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00071567
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 05/CUS/PZP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 156000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie dla skierowanych przez Zamawiającego uczestników działań z zakresu reintegracji zawodowej i społecznej polegające na codziennym udziale uczestników przez minimum 6 godzin (5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku) w zajęciach Centrum Integracji Społecznej (dalej CIS). W ramach prowadzonych zajęć uczestnicy będą brali udział w:
a. zajęciach warsztatów zawodowych,
b. zajęciach edukacji ogólnej w zakresie integracji społecznej i integracji zawodowej (dla uczestników projektu dostępne będą wszystkie warsztaty i zajęcia prowadzone przez CIS)
c. indywidualnych spotkaniach ze specjalistami, w tym pracownikiem socjalnym.
Czas realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy (nie wcześniej iż 2025-01-13) do 2025-12-31
Miejsce realizacji zamówienia: Gmina Czarnków (powiat czarnkowsko-trzcianecki, woj. wielkopolskie)
Liczba uczestników: 5 osób
Czas realizacji usługi: od poniedziałku do piątku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85310000-5 - Usługi pracy społecznej
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
85312510-7 - Usługi rehabilitacji zawodowej
85320000-8 - Usługi społeczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja „Gębiczyn” – Centrum Integracji Społecznej w Gębiczynie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361662257
7.3.3) Ulica: Gębiczyn24
7.3.4) Miejscowość: Gębiczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 64-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z CZARNKOWA
- OPRACOWANIE PROJEKTU TECHNOLOGICZNEGO I BUDOWLANEGO W CELU DOSTOSOWANIA KUCHNI I JADALNI W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 DO OBOWIĄZUJĄCYCH WYMOGÓW SANITARNYCH
- REMONT BOISKA WCHODZĄCEGO W SKŁAD KOMPLEKSU BOISK SPORTOWYCH "MOJE BOISKO - ORLIK 2012"
- Świadczenie usług schronienia dla osób w kryzysie bezdomności (kobiet i mężczyzn) w 2025r., których ostatnim miejscem zameldowania jest Gmina Czarnków (powt)
więcej: przetargi w Czarnkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług społecznych w ramach trwałości projektu ,,Nowa jakość usług społecznych w gminie Bełżyce" Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój - Zadanie 1, 2, 3, 4, 5 i 6
- Świadczenie usług asystenckich oraz opiekuńczych osobom potrzebujących wsparcia (OPW)/uczestnikom projektu (UP), w tym osobom z niepełnosprawnościami w miejscu zamieszkania i/lub przebywania.
- Świadczenie usług interwencyjnych w Ośrodku Wsparcia przy ul. Reymonta 8 we Wrocławiu z podziałem na 3 zadania
- Organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania.
- "Rozwój specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania w Gminie Miejskiej Głogów"
- "Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.