Ogłoszenie z dnia 2024-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00502260/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00508515/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont oraz przebudowa chodników przy drogach powiatowych w Powiecie Wschowskim"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wschowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977945847
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kosynierów 1c
1.5.2.) Miejscowość: Wschowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 65 540 48 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.wschowa.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wschowa.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatwschowa.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont oraz przebudowa chodników przy drogach powiatowych w Powiecie Wschowskim"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0014f22a-87e4-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00071576
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030338/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Remont oraz przebudowa chodników przy drogach powiatowych w Powiecie Wschowskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502260
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.272.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2412505,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia – „Wykonanie remontu nawierzchni chodnika drogi powiatowej 1017F w miejscowości Stare Strącze w km od 0+050 do km 1+190 na odcinku 1140 mb”.1) Inwestycja obejmuje remont nawierzchni lewostronnego chodnika oraz znajdujących się w ciągu chodnika zjazdów na odcinku długości 1140mb po istniejącej trasie zgodnie z projektem remontu.
2) W ramach inwestycji przewidziano:
- ustawienie nowego obrzeża betonowego
- ustawienie nowego krawężnika betonowego najazdowego na zjazdach przy granicy z działkami sąsiadującymi z pasem drogowym drogi powiatowej,
- wymianę istniejącej nawierzchni z kostki betonowej na nową. Kostka betonowa z rozbiórki stanowi własność Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie ułożyć kostkę rozbiórkową na paletach i przewieźć ją na plac składowy znajdujący się na dz. nr ew. 434/6 w Starym Strączu,
- ustawienie nowego oznakowania pionowego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu,
- regulacja studni telekomunikacyjnych znajdujących się w nawierzchni chodnika.
3) Wymagane charakterystyczne parametry techniczne elementów drogi:
a) chodnik o nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej o wym. 10x20cm:
- warstwa rozsądzająca z piasku gr. 10cm,
- podbudowa z betonu C1,5/2, gr. 10cm po zagęszczeniu,
- kostka prefabrykowana gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:3, gr. 3cm.
b) zjazd zwykły o nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej owym. 10x20cm:
- warstwa rozsądzająca z piasku gr. 10cm,
- podbudowa z betonu C1,5/2, gr. 20cm po zagęszczeniu,
- kostka prefabrykowana gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:3, gr. 3cm.
- zjazd od strony nieruchomości sąsiedniej ograniczony krawężnikiem betonowym najazdowym o wym. 15x22x100cm układanym na ławie betonowej gr. 15cm z oporem z betonu kl. C12/15, boczne krawędzie zjazdu na odcinku od granicy działki sąsiedniej do chodnika umocnione obrzeżem betonowym o wym.8x20x100cm układanym na ławie betonowej z oporem
z betonu kl. C12/15.
4) Zakres robót obejmuje:
- rozbiórkę istniejących obrzeży betonowych oraz nawierzchni chodnika, zjazdów z kostki prefabrykowanej wraz z podbudową,
- roboty ziemne - wyprofilowanie oraz zagęszczenie podłoża,
- wykonanie warstwy rozsączającej z piasku,
- ustawienie obrzeży betonowych,
- ustawienie krawężników betonowych,
- wykonanie warstwy podbudowy z betonu C1,5/2
- regulacja studni telekomunikacyjnych znajdujących się w nawierzchni chodnika,
- ułożenie nowej warstwy nawierzchni chodnika oraz zjazdów z kostki prefabrykowanej betonowej wykonanie nowego oznakowania pionowego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu,
- uporządkowanie terenu budowy.
5) Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie
z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami
i warunkami bhp, w tym:
a) przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia robót wszystkich prawidłowo wystawionych dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych, w tym:
- oryginału oświadczenia kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy,
- poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii uprawnień kierownika budowy oraz aktualnego zaświadczenia, iż jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
b) na czas robót wprowadzenie czasowej organizacji ruchu,
c) realizacji inwestycji zgodnie z projektem budowlanym,
d) przewiezienie kostki betonowej z rozbiórki na plac składowy znajdujący się na dz. nr ew. 434/6
w Starym Strączu,
e) wywóz i zagospodarowanie wytworzonych podczas robót budowlanych odpadów zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1587 ze zm.),
f) w przypadku stwierdzenia występowania na terenie inwestycji stałych punktów geodezyjnych zabezpieczenie ich przed uszkodzeniem i niezwłocznie powiadomienie o tym fakcie Zamawiającego,
g) wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez uprawnionego geodetę.
Szczegółowy zakres inwestycji w zakresie Części 1 zamówienia określony został w projekcie budowlanym i kosztorysie stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34953300-5 - Chodniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
4.5.5.) Wartość części: 508625,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia – „Przebudowa drogi powiatowej nr 1006F polegająca na wykonaniu chodnika prawostronnego w km od 0+100 do km 1+054 oraz kanalizacji deszczowej służącej odwodnieniu pasa drogowego".1) Inwestycja polega na wykonaniu jednostronnego chodnika oraz kanalizacja deszczowa
w miejscu istniejącego rowu przydrożnego, służąca odwodnieniu drogi.
2) Chodnik wykonany zostanie o nawierzchni z kostki betonowej, w ramach przedsięwzięcia na całej długości chodnika zaprojektowane zostały utwardzone zjazdy do nieruchomości sąsiednich,
w miejsce istniejących betonowych słupków telekomunikacyjnych wprowadzone zostaną markery oznaczeniowe, istniejące hydranty nadziemne wymienione zostaną na hydranty podziemne. Dokonana zostanie również w niezbędnym zakresie wycinka drzew i krzewów kolidujących
z trasą chodnika.
3) Wymagane charakterystyczne parametry techniczne elementów drogi:
a) chodnik o nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej o wym.10x20 cm:
- betonowa kostka brukowa szara o gr. 8 cm,
- podsypka cem – piask 1:3 gr. 3 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr.15,0 cm;
- szerokość chodnika 1,80 m (netto) z lokalnym przewężeniem do 1,40 m,
- pochylenie poprzeczne chodnika 2%,
- od strony jezdni chodnik ograniczony zostanie krawężnikiem betonowym o wym.15x30x100 cm układanym na ławie betonowej gr. 15cm z oporem z betonu kl. C12/15,
- od strony pobocza chodnik ograniczony zostanie obrzeżem betonowym o wym. 8x20x100 cm układanym na ławie betonowej z oporem z betonu kl. C12/15,
b) zjazd zwykły o nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej owym. 10x20 cm:
- betonowa kostka brukowa czerwona o gr. 8 cm,
- podsypka cem – piask 1:3 gr. 3 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr.25,0 cm;
- min. szerokość zjazdu 5,00 m,
- pochylenie podłużne zjazdu na szerokości chodnika max. 3%, dalej dostosowane do poziomu nawierzchni terenu na nieruchomości sąsiedniej,
- zjazd od strony jezdni i nieruchomości sąsiedniej ograniczony krawężnikiem betonowym najazdowym o wym. 15x22x100cm układanym na ławiebetonowej gr. 15cm z oporem
z betonu kl. C12/15, boczne krawędzie zjazdu na odcinku do chodnika umocnione obrzeżem betonowym o wym.8x20x100cm układanym na ławie betonowej z oporem z betonu
kl. C12/15.
c) konstrukcja umocnienia wpustu ulicznego:
- grunt stabilizowany cementem o Rm=2,5 MPa, gr.15cm,
- kostka granitowa 8/8 cm na podbudowie betonowej z betonu kl. C12/15grubości min. 15cm,
- opornik betonowy o wym. 12x25x100cm układanym na ławie betonowej gr. 15cmz oporem
z betonu kl. C12/15.
4) Zakres robót obejmuje:
- zdjęcie humusu gr. 30 cm,
- wycinka drzew kolidujących z inwestycją,
- wykonanie wykopów,
- korytowanie wraz z zagęszczeniem podłoża,
- wykonanie nasypów,
- wykonanie elementów odwodnienia drogowego w postaci wpustów deszczowych, kolektora kanalizacji deszczowej ze studniami rewizyjnymi oraz wylotem do rowu zgodnie z projektem technicznym branży instalacyjnej,
- montaż elementów chodnika i zjazdów w postaci obrzeży betonowych i krawężników,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,
- wymiana betonowych słupków telekomunikacyjnych na markery oznaczeniowe,
- wymiana hydrantów nadziemnych na podziemne,
- wykonanie nawierzchni chodnika i zjazdów,
- umocnienie nawierzchni przy wpustach ulicznych,
- humusowanie poboczy z obsianiem trawą,
- uporządkowanie terenu budowy.
5) Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie
z dokumentacją projektową, warunkami udzielonych pozwoleń, warunkami wydanymi przez właścicieli sieci infrastruktury technicznej, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp, w tym:
a) przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia robót wszystkich prawidłowo wystawionych dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych, w tym:
- oryginału oświadczenia kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy,
- oryginałów oświadczeń wszystkich kierowników robót branżowych stwierdzających przyjęcie obowiązku kierowania robotami,
- poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii uprawnień kierownika budowy i kierowników robót oraz aktualnych zaświadczeń, iż są członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
b) na czas robót wprowadzenie czasowej organizacji ruchu,
c) wytyczenia robót przez uprawnionego geodetę,
d) realizacji inwestycji zgodnie z projektem budowlanym oraz zgodnie z warunkami wydanymi przez właścicieli istniejącej infrastruktury technicznej,
e) wywóz i zagospodarowanie wytworzonych podczas robót budowlanych odpadów zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1587 ze zm.),
f) w przypadku stwierdzenia występowania na terenie inwestycji stałych punktów geodezyjnych zabezpieczenie ich przed uszkodzeniem i niezwłocznie powiadomienie o tym fakcie Zamawiającego,
g) wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez uprawnionego geodetę,
h) wykonania oznakowania pionowego zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu.
Szczegółowy zakres inwestycji w zakresie Części 2 zamówienia określony został w projekcie budowlanym i kosztorysie stanowiącym załącznik nr 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34953300-5 - Chodniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
4.5.5.) Wartość części: 1903880,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 397400,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 972044,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 397400,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Piotr Zygmanowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9231610513
7.3.4) Miejscowość: Spokojna 35
7.3.5) Kod pocztowy: 67-410
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE PIOTR ZYGMANOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE PIOTR ZYGMANOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 397400,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1451342,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2213853,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1451342,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.H.U MARSYLIA Marlena Boks
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972255297
7.3.3) Ulica: Długa 7
7.3.4) Miejscowość: Sława
7.3.5) Kod pocztowy: 67-410
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1451342,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
więcej: Chodniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.