Ogłoszenie z dnia 2022-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00062561/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rewitalizacja plaży nad jeziorem Dużym w Grucie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRUTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gruta 244
1.5.2.) Miejscowość: Gruta
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-330
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gruta@gruta.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gruta.akcessnet.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.gruta.akcessnet.net/index.php?job=wiad&idg=5&id=920&x=8&y=22&z=&n_id=46151.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja plaży nad jeziorem Dużym w Grucie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3da01d23-9105-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027278/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Rewitalizacja plaży nad jeziorem Dużym w Grucie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Współfinansowane jest w ramach Poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w zakresie: rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej lub kulturalnej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062561/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.5.2022.MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Zakup i dostawa podestu z desekZadanie obejmuje zakup i dostawę:
- deski pomostowe, strugane, antypoślizgowe (ryflowane) o grubości min. 4,8 cm – 198m²
- legary (murłaty) drewniane, rozmiar 8x16 cm – 18,19 m³
- cement – 5,3 tony
- żwir – 40 ton
- łączniki, mocowania (kotwy) do legarów – 300 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 44191000-5 - Różne drewniane materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03419100-1 - Produkty z drewna ciętego
14212120-7 - Żwir
34913800-8 - Kotwy
44111200-3 - Cement
44523000-2 - Zawiasy, mocowania i osprzęt
44523200-4 - Mocowania
4.5.5.) Wartość części: 60215,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: Zakup, dostawa i montaż elementów małej architektury oraz zagospodarowania terenuZadanie obejmuje zakup, dostawę i montaż:
- leżaki betonowe z siedziskiem drewnianym – 5 szt.
- parasole ze strzechy z podstawą fundamentową – 4 szt.
- sztuczne palmy z podstawą – 4 szt.
- kosz na śmieci – 1 szt.
- ławki betonowe z siedziskiem drewnianym – 3 szt.
- ławostoły – 4 szt.
- tablica informacyjna T3 – 1 szt.
- palenisko (ognisko): Trójnóg XXL + ruszt (o średnicy min. 1 m)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 37416000-7 - Sprzęt wypoczynkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30192170-3 - Tablice ogłoszeń
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39113600-3 - Ławki
39295100-7 - Parasole przeciwsłoneczne
42214110-3 - Grille
4.5.5.) Wartość części: 39607,34 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3: Przyłącze energetyczne oraz zakup i montaż lamp solarnychZadanie obejmuje zakup elementów do przyłącza energetycznego oraz zakup z montażem lamp solarnych:
- lampy solarne wraz z fundamentem betonowym – 2 szt.
- elementy do przyłącza energetycznego:
- kabel YAKXS 4 x 35 mm² lub równoważny – 107,60 m
- rura osłonowa PCV lub HDPE lub równoważna o średnicy 140 mm – 107,60 m
- złącze kablowe typu Z-22 – 1 komplet
4.5.3.) Główny kod CPV: 31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31320000-5 - Kable energetyczne
31340000-1 - Akcesoria do kabli izolowanych
31342000-5 - Izolowane przyłącza kablowe
31527210-1 - Latarnie
44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy
4.5.5.) Wartość części: 21203,85 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4: Nawierzchnia sypka plaża oraz remont pomostów:Zadanie obejmuje zakup i dostawę elementów:
- geowłóknina o szerokości 5,0 m – 500,63 m²
- piasek na podsypkę 0-2 mm – 20 m³
- farba olejna – 20 litrów
- olej do konserwacji drewna – 40 litrów
- deski pomostowe – 0,600 m³
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 44191000-5 - Różne drewniane materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09211630-6 - Oleje przeciwkorozyjne
14211000-3 - Piasek
44174000-0 - Folia
44812210-0 - Farby olejne
4.5.5.) Wartość części: 26792,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH POJEMNIKÓW NA ODPADY POSORTOWNICZE, BIOODPADY ORAZ ODPADY SEGREGOWANE.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW HUTNICZYCH
- Wykonanie wraz z dostawą i montażem mebli i krzeseł dla komórek szpitala - z podziałem na zadania.
- Dostawa wyrobów ortopedycznych i folii do SPZOZ w Radzyniu Podlaskim
- Zakup, dostawę, montaż wyposażenia na potrzeby Oddziału Kardiologii Interwencyjnej w ramach realizacji Projektu pod nazwą ,,Wsparcie Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Ostrołęce (...)"
- Zaprojektowanie i budowa oświetlenia ul. Szkolnej w Kleszczewku wraz z doświetleniem przejść dla pieszych
więcej: Produkty z drewna ciętego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.